Ik ook niet, heb de jouwe gejatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen inspiratie voor een topic titel.![]()
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje over dat haarmasker...
Hoe werkt dat?
oh zo noem ik het zelf ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef Aarti het volgende:
Ik heb niks gekocht, maar wel alles gesnuffeld en een denkbeeldig lijstje gemaakt
Nu maar gauw in Engeland bestellen![]()
En een leuk iemand noemde mn Lush net "zoete meuk"
wat een afknapper![]()
ja maar hij wilde er niet mee douchenquote:
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar hij wilde er niet mee douchen![]()
heeft ie gedaan, maar zonder lushquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchen(of is dat niet de bedoeling?
)
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
heeft ie gedaan, maar zonder lush
Volgende keer mieter ik gewoon snowfairy op hem, zodra hij zich omdraait of zo![]()
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur erafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenmisschien vindt hij flying fox wel lekker?
Mijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur eraf![]()
Misschien moet ik idd een wat mannelijker geurtje nemen![]()
Welk haarmasker heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe werkt dat?
Nee, hij heeft gewoon WEL smaakquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijnvindt Rockstar juist geweldig!
!
Is ie nou metroseksueel?
Ja dat wel!quote:
De cocos conditionerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehad.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier nog een keer een bestelling geplaatst...
we gaan nog een keertje badderen
zijn nog niet overtuigd genoeg
Hoe werkt dat?
Happy Talk is vetter dan Tea Tree Lip Balm en hetzelfde ongeveer als Honey Trap Lip Balm.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
SS16 is happy talk ook lekker vet?springt ook onder de douche met Lush hier.
Die ik allang weer was vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb de jouwe gejat
ik heb het niet besteld maar het zat bij de 1ste bestelling, ik heb het aan een vriendin met Blond haar gegeven, maar ze wist ook niet goed hoelang je zoiets in moest laten trekken enzo stond er ook jammer genoeg niet bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Welk haarmasker heb je besteld?
Ik laat ze meestal 20 minuten tot een half uu intrekken en daarna gewoon haar wassen
Ik ben heel erg merkvast qua shampoo heb moeilijk haar doordat ik in ruimtes werk met droge lucht en etenswaren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehad.
Je hebt toch zelf inmiddels ook al een aardige collectie?quote:
Ik vind 'm heel lekker ruiken, in gebruik weet ik nog niet... Ik ga hem binnenkort wel gebruiken maar wanneer precies kan ik niet zeggen want ik heb meer nieuwe zeepjes te proberen.quote:Psst hoe is die 17 Cherry Tree Lane ?
Jawel ik heb een mini collectie (erg mini als ik het vergelijk met sommige van jullie)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf inmiddels ook al een aardige collectie?
[..]
Ik vind 'm heel lekker ruiken, in gebruik weet ik nog niet... Ik ga hem binnenkort wel gebruiken maar wanneer precies kan ik niet zeggen want ik heb meer nieuwe zeepjes te proberen.
liegebeestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Anitra het volgende:
Das balen CherryLips.
Ardenlyn mijn collectie is ook niet zo groot meerhoor
Ik hoop voor je dat het lukt want ik vond het echt geweldig! Inderdaad al die lekkere spulletjes, snuffelen, voelen, testen... Nouja ik ga je maar niet nog meer de ogen uitsteken. Gewoon gaan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Jawel ik heb een mini collectie (erg mini als ik het vergelijk met sommige van jullie)
Maar naar een Lush winkel te gaan en daar tussen al die zeepjes, lotions enz te staan en alles te kunnen ruiken lijkt mij super![]()
Ben erg benieuwd naar die 17 Cherry....pff wat zeur ik nou!! Ben benieuwd naar alles!!
Ik hoop volgende maand naar een Lush winkel te kunnen gaan. Of mss als ik m'n man lief aankijk dat ik eerder heen kan gaan
Haha, klinkt bekend ja, na een bezoek aan Lush in de trein de Lush Times uitpluizen en dan bedenken wat je allemaal nog wilt hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef p-etr-a het volgende:![]()
![]()
Ik ben alweer eventjes terug van mijn bezoek aan Lush Kalverstraat vanmiddag. Het was geweldig! Ik ben heel goed geholpen door een Aziatisch meisje, een meisje met blond lang haar en Bonnie (weet ik van de kassabon).
Mee naar huis zijn gegaan:
* H'suan Wen Hua haarmasker
* Lemony Flutter Cuticle Butter
* Mask of Magnaminty
* Lemslip buttercream
* Buffy the Backside Slayer scrub
* 17 Cherry Tree Lane zeep
* Sweetie Stack zeepjes (Ï Should Coco, Rock Star & Honey I Washed The Kids)
* Happy Hippy douchegel
Verder heb ik nog proefjes gekregen van:
* Dream Cream (heb ik om gevraagd)
* Ooh Là Là zeep
* The Blonde solid shampoo (ik ben een brunette, maar ga hem gewoon gebruiken denk ik om kennis te maken met brokken shampoo)
Ik heb echt zin om het te gebruiken! In de trein heb ik onder het genot van de Lush Times alvast wat Lemony Flutter rond m'n nagels gesmeerd, dat voelde heerlijk. Die Lush Times maakt me trouwens behóórlijk hebberig!
Dat is best erg als je daar eens goed over nadenkt eigenlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:58 schreef PeRi het volgende:
Mijn moeder is een paar dagen in Berlijn geweest deze zomer en het Lushpersoneel herkende mij nog in haar. Ze spraken mijn moeder aan, en vertelden dat ze zo leek op een meisje dat vorige zomer daar was, ook uit Nederland. En dat bleek ik inderdaad te zijn..
Welnee die verkoopster heeft gewoon een belachelijk goed geheugenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is best erg als je daar eens goed over nadenkt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |