Ik ook niet, heb de jouwe gejatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen inspiratie voor een topic titel.![]()
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje over dat haarmasker...
Hoe werkt dat?
oh zo noem ik het zelf ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef Aarti het volgende:
Ik heb niks gekocht, maar wel alles gesnuffeld en een denkbeeldig lijstje gemaakt
Nu maar gauw in Engeland bestellen![]()
En een leuk iemand noemde mn Lush net "zoete meuk"
wat een afknapper![]()
ja maar hij wilde er niet mee douchenquote:
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar hij wilde er niet mee douchen![]()
heeft ie gedaan, maar zonder lushquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchen(of is dat niet de bedoeling?
)
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
heeft ie gedaan, maar zonder lush
Volgende keer mieter ik gewoon snowfairy op hem, zodra hij zich omdraait of zo![]()
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur erafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenmisschien vindt hij flying fox wel lekker?
Mijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur eraf![]()
Misschien moet ik idd een wat mannelijker geurtje nemen![]()
Welk haarmasker heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe werkt dat?
Nee, hij heeft gewoon WEL smaakquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijnvindt Rockstar juist geweldig!
!
Is ie nou metroseksueel?
Ja dat wel!quote:
De cocos conditionerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehad.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier nog een keer een bestelling geplaatst...
we gaan nog een keertje badderen
zijn nog niet overtuigd genoeg
Hoe werkt dat?
Happy Talk is vetter dan Tea Tree Lip Balm en hetzelfde ongeveer als Honey Trap Lip Balm.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
SS16 is happy talk ook lekker vet?springt ook onder de douche met Lush hier.
Die ik allang weer was vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb de jouwe gejat
ik heb het niet besteld maar het zat bij de 1ste bestelling, ik heb het aan een vriendin met Blond haar gegeven, maar ze wist ook niet goed hoelang je zoiets in moest laten trekken enzo stond er ook jammer genoeg niet bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Welk haarmasker heb je besteld?
Ik laat ze meestal 20 minuten tot een half uu intrekken en daarna gewoon haar wassen
Ik ben heel erg merkvast qua shampoo heb moeilijk haar doordat ik in ruimtes werk met droge lucht en etenswaren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehad.
Je hebt toch zelf inmiddels ook al een aardige collectie?quote:
Ik vind 'm heel lekker ruiken, in gebruik weet ik nog niet... Ik ga hem binnenkort wel gebruiken maar wanneer precies kan ik niet zeggen want ik heb meer nieuwe zeepjes te proberen.quote:Psst hoe is die 17 Cherry Tree Lane ?
Jawel ik heb een mini collectie (erg mini als ik het vergelijk met sommige van jullie)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf inmiddels ook al een aardige collectie?
[..]
Ik vind 'm heel lekker ruiken, in gebruik weet ik nog niet... Ik ga hem binnenkort wel gebruiken maar wanneer precies kan ik niet zeggen want ik heb meer nieuwe zeepjes te proberen.
liegebeestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Anitra het volgende:
Das balen CherryLips.
Ardenlyn mijn collectie is ook niet zo groot meerhoor
Ik hoop voor je dat het lukt want ik vond het echt geweldig! Inderdaad al die lekkere spulletjes, snuffelen, voelen, testen... Nouja ik ga je maar niet nog meer de ogen uitsteken. Gewoon gaan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Jawel ik heb een mini collectie (erg mini als ik het vergelijk met sommige van jullie)
Maar naar een Lush winkel te gaan en daar tussen al die zeepjes, lotions enz te staan en alles te kunnen ruiken lijkt mij super![]()
Ben erg benieuwd naar die 17 Cherry....pff wat zeur ik nou!! Ben benieuwd naar alles!!
Ik hoop volgende maand naar een Lush winkel te kunnen gaan. Of mss als ik m'n man lief aankijk dat ik eerder heen kan gaan
Haha, klinkt bekend ja, na een bezoek aan Lush in de trein de Lush Times uitpluizen en dan bedenken wat je allemaal nog wilt hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef p-etr-a het volgende:![]()
![]()
Ik ben alweer eventjes terug van mijn bezoek aan Lush Kalverstraat vanmiddag. Het was geweldig! Ik ben heel goed geholpen door een Aziatisch meisje, een meisje met blond lang haar en Bonnie (weet ik van de kassabon).
Mee naar huis zijn gegaan:
* H'suan Wen Hua haarmasker
* Lemony Flutter Cuticle Butter
* Mask of Magnaminty
* Lemslip buttercream
* Buffy the Backside Slayer scrub
* 17 Cherry Tree Lane zeep
* Sweetie Stack zeepjes (Ï Should Coco, Rock Star & Honey I Washed The Kids)
* Happy Hippy douchegel
Verder heb ik nog proefjes gekregen van:
* Dream Cream (heb ik om gevraagd)
* Ooh Là Là zeep
* The Blonde solid shampoo (ik ben een brunette, maar ga hem gewoon gebruiken denk ik om kennis te maken met brokken shampoo)
Ik heb echt zin om het te gebruiken! In de trein heb ik onder het genot van de Lush Times alvast wat Lemony Flutter rond m'n nagels gesmeerd, dat voelde heerlijk. Die Lush Times maakt me trouwens behóórlijk hebberig!
Dat is best erg als je daar eens goed over nadenkt eigenlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:58 schreef PeRi het volgende:
Mijn moeder is een paar dagen in Berlijn geweest deze zomer en het Lushpersoneel herkende mij nog in haar. Ze spraken mijn moeder aan, en vertelden dat ze zo leek op een meisje dat vorige zomer daar was, ook uit Nederland. En dat bleek ik inderdaad te zijn..
Welnee die verkoopster heeft gewoon een belachelijk goed geheugenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is best erg als je daar eens goed over nadenkt eigenlijk.
Ik vond 'm stinken en de geur bleef echt DAGEN hangen bij mij... Blegh =Pquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zit nu met Mask of Magnaminty op m'n gezicht (fris!) en H'Suan Wen Hua in m'n haar. De laatste vind ik lekker ruiken, dus maar hopen dat die geur nog een beetje blijft hangen straks. En natuurlijk dat mijn haar er beter van wordt.
Ik ruik 'm ook nog steeds, maar vind dit juist erg fijn! Een beetje zoals pepernoten, maar dan anders. In elk geval lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik vond 'm stinken en de geur bleef echt DAGEN hangen bij mij... Blegh =P
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Awwwwquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
*klaag* Ik ben al dagen ziek als een hond en zelfs Lush weet me niet op te beuren.....
* Shirley zwelgt in zelfmedelijden
Oooh..zo bedoel ik het niet hoor. Ik hoef geen beterschapswensjes enzo, zo afgezaagd.quote:
Nou, dan niet, dan bekijk het ook lekker maarquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooh..zo bedoel ik het niet hoor. Ik hoef geen beterschapswensjes enzo, zo afgezaagd.
Nou nou....ik vind jou niet lief meer!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan niet, dan bekijk het ook lekker maar. Ik hoop dat je nog maanden verkouden blijft
.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
Als je geld hebt kun je misschien een nacht in een hotel boeken, Shirley. Liefst met een heel groot bad om Lush in te gebruiken.
Dat is trouwens iets waar ik vandaag over fantaseerde, een hotel waar je in de badkamer allemaal Lush aantreft. Hun spulletjes zijn ideaal voor in hotels: 100 gram flesjes douchegel, shampoo, conditioner... En lekkere badspulletjes voor de luxe kamers.
geen idee, ik denk dat er water is bijgekomen op de één of andere manier. Ik heb iedereen al de schuld gegeven, maar ik denk dat het dekseltje er weer af was gewipt ofzo. Gebeurt vaker, maar dit was wel erg extreem. Donderdag was het nog normaal, vrijdag niet gebruikt, gister moest ik er al een laagje water uitgieten en vanochtend was het nu helemaal liquifiedquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ja, zeg maar niks.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe veel keer was je je haar met een shampoo bar?
En Maeghan wat heb je veel gekocht joh!!!![]()
Invriezen een optie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat er water is bijgekomen op de één of andere manier. Ik heb iedereen al de schuld gegeven, maar ik denk dat het dekseltje er weer af was gewipt ofzo. Gebeurt vaker, maar dit was wel erg extreem. Donderdag was het nog normaal, vrijdag niet gebruikt, gister moest ik er al een laagje water uitgieten en vanochtend was het nu helemaal liquified
Sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou nou....ik vind jou niet lief meer!
Wat zonde! Kan zoiets opnieuw opdrogen en bruikbaar worden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat er water is bijgekomen op de één of andere manier. Ik heb iedereen al de schuld gegeven, maar ik denk dat het dekseltje er weer af was gewipt ofzo. Gebeurt vaker, maar dit was wel erg extreem. Donderdag was het nog normaal, vrijdag niet gebruikt, gister moest ik er al een laagje water uitgieten en vanochtend was het nu helemaal liquified
Alles bij elkaar opgeteld dus toch een flinke winst geboekt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, zeg maar niks.![]()
Maar op de B Party was alles wat je meer dan 30 pond bestelde met 50% korting!!! En omdat ik het met de lotion party spullen laat meesturen hoefde ik ook geen 20 pond verzendkosten te betalen. Dus ik heb nu al die dingen gewoon voor £61 ipv £127Dat kon ik niet laten schieten.
En van de lotions party was maar rond de £25 pond ook, verzendkosten gedeeld met Anitra.
Die discons van het forum en Fox in the Flowers waren wel relatief duur helaas. Die forum discons waren bijna 50 euro en Fox in the Flowers was E7,50 (ik had op meer geboden ivm verzendkosten maar alleen deze gewonnen).
daar ben ik te lui voor. maar ik doe het dekseltje er altijd goed op, dus als iemand een fles pakt die er naast staat, dan kan het dekseltje weleens mee komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef Maeghan het volgende:
Ik zet m'n spullen na het douchen altijd weer in de kast, kunnen ze weer goed opdrogen. =)
Nu weet ik alleen weer niet waar ik mee in bad moet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Alles bij elkaar opgeteld dus toch een flinke winst geboekt...
Het klinkt me wel logisch in de oren dat je voor de discontinued producten zo veel hebt moeten betalen, wat dat betreft is Lush echt heel raar vind ik. Een zeepje wat niet meer gemaakt wordt kan zo 3x zijn waarde opleveren, terwijl de oorspronkelijke prijs ook al hoog was.
Moet het per se schuim zijn, of mag het ook zeep zijn? Erg zoet en erg lekker is dan Rockstarquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:11 schreef Koningin het volgende:
Wat voor douche/badschuimen zijn zoet van geur??
Welke kunnen jullie me hiervoor aan bevelen?
Het liefst douchegels..quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet het per se schuim zijn, of mag het ook zeep zijn? Erg zoet en erg lekker is dan Rockstar.
Van de douchegels weet ik het eigenlijk niet zo goed, ik heb alleen Olive Branch en Happy Hippy en die zijn niet zoet.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:33 schreef CherryLips het volgende:
snow fairy
komt over een paar maandjes weer met de kerst
Een gedeelde eerste plaats met mij met dank aan Americain Creamquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:10 schreef lienelien het volgende:
Maar ik had wel het meest lekker ruikende haar van heel lowlands![]()
![]()
Heerlijk klusje ja. Ik ben inmiddels wel klaar, maar het dilemma is, mijn baas heeft me geen etensvergoeding uitgekeerd, dat is 31 keer 4 euro die ik nog tegoed heb (E124). Aan de andere kant hebben ze op sommige punten ook teveel uitgekeerd, ik zit nu dus te twijfelen of ik die etensvergoeding nog op kan eisen zonder dat het opvalt dat ik te veel geld heb gekregen voor die andere dingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef p-etr-a het volgende:
Aah heerlijk klusje zeg! Succes!
Als ik 1 keer een bad had zou ik Blue Skies and Fluffy White Clouds gebruiken (denk ik), maar dat geldt voor jou natuurlijk niet.
Dat zat er ook in bij mij, win ik nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef Sade het volgende:
[..]
Een gedeelde eerste plaats met mij met dank aan Americain Cream![]()
+ Ultimate Shine + HIWTK + Soft coeur...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef lienelien het volgende:
Dat zat er ook in bij mij, win ik nu?![]()
![]()
Gelukkig ruikt Snow Fairy heel natuurlijk.quote:Ik wilde hem laatst halen maar toen ik er in de winkel nog eens aan snuffelde vond ik hem niet zo denderend. Een beetje erg chemisch zeg maar, soort zoete rubber-luchtje.
Hoe frustrerend moet dat voor je zijn! Dicht bij de Lush, maar geen mogelijkheid om er heen te gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Sorry Sade, ik woon wel in de buurt van een Lush, maar ik werk elke dag, en kan het dus n iet halen
Ik heb bijna alles wat ik wil, dus de drang om te Lushen is niet zo groot meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef Sade het volgende:
[..]
Hoe frustrerend moet dat voor je zijn! Dicht bij de Lush, maar geen mogelijkheid om er heen te gaan.
Wel een goede manier om het geld binnen te houden, bij mij zou het uitgegeven zijn nog voordat ik het binnen had
rock starquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:31 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, CherryLips, weet je wat ik tegenkwam van jou op het andere forum?
[..]
Gelukkig ruikt Snow Fairy heel natuurlijk.![]()
Ah, ik alleen nog Big Banana Moon.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef Sade het volgende:
[..]
+ Ultimate Shine + HIWTK + Soft coeur...
Ach gekheid, leuk weekend gehad?
Que?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef Vava het volgende:
Zo! Terug uit Parijs en niet naar Lush geweest, wel langs de straat gelopen waar Lush ziten uiteraard had ik Lush bij me alleen na gebruik gleed
owquote:
*moeite doet lachen in te houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef Vava het volgende:
[..]
owhaha, ik gleed uit in de douche van het hotel
![]()
Ik denk dat iedereen moeite heeft met lachen inhoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*moeite doet lachen in te houden![]()
![]()
![]()
![]()
*
Dat vind ik nou níks voor jou!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen moeite heeft met lachen inhouden![]()
![]()
ik had het zelfs terwijl ik daar voor aap op de grond van de douche lag
Resultaat, blauwe arm, snee in arm, blauw been en dikke lip (mondlip) en het wcrolhoudertje kapot
Het was wel zo'n gammel plastic ding, vandaar mijn snijwondquote:
Schaam je je voor die dikke lip?quote:
Mutsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Het was wel zo'n gammel plastic ding, vandaar mijn snijwond
Mwah... hij is wat dikker dan normaalquote:
Dan lopen wij gewoon achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef Aarti het volgende:
in de kalverstraat lag de Powdry er al vorige week
quote:
O RLY?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Shirley het volgende:
Als het vrijdag een beetje droog blijft ga ik naar Amsterdam toe!![]()
Ja! Telkens maakte ik mezelf blij met een dooie mus, dan zou ik gaan, dan kwam er weer wat tussen, dan weer geen geld...je kent het wel. Maar nu als het goed is echt! Ik word er nu al kriebelig van!quote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja! Telkens maakte ik mezelf blij met een dooie mus, dan zou ik gaan, dan kwam er weer wat tussen, dan weer geen geld...je kent het wel. Maar nu als het goed is echt! Ik word er nu al kriebelig van!
Goeie vraag. Dat weet ik dus niet. Ik laat het allemaal over me heen komen en dan zie ik wel wat ik meeneem. Moet in ieder geval Ambrosia voor paps halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik ga zondag
.
Wat ga je kopen?
Waag het niet om nou alleen met Ambrosia thuis te komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat weet ik dus niet. Ik laat het allemaal over me heen komen en dan zie ik wel wat ik meeneem. Moet in ieder geval Ambrosia voor paps halen.![]()
Dat gaat niet lukken denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waag het niet om nou alleen met Ambrosia thuis te komen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waag het niet om nou alleen met Ambrosia thuis te komen.
Shir, ik val je hier ff lastig. Raad eens wie ik net zag?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Shirley het volgende:
[..]! Tuurlijk niet! Ik ben toch niet gek! Alhoewel....dat wel, maar ik ga echt wel wat meer meenemen, dingen die ik nog niet heb, dus dat is nog genoeg.
He Nouk! Ik dacht al..jij ook aan de Lush!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Shir, ik val je hier ff lastig. Raad eens wie ik net zag?
Een hint.....homeau.
Nounou?
Jaaa! Grappig hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
He Nouk! Ik dacht al..jij ook aan de Lush!
Wizarddragon?
Whehe. Grappig hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaa! Grappig he. Ik liep zo op hem af en hij keek me echt zo aan "Ik ken d'r ergens van", toen moest k heel hard lachen.
Tis wat he. Moest het gelijk ff melden.
Coolcaulin voor je haar en I Should Coco als zeep.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:59 schreef Heidi- het volgende:
Damesff een vraagje,
ik ben 1 x een lush winkel ingestapt en ik werd gek
Maar uhm, ik ben gek op kokos, wat raden jullie mij aan? dan ga ik tenminste met een doel erheen!
En een vriendin van me is binnenkort jarig, en ik wil wat leuks voor dr kopen, welke zeepjes raden jullie écht aan?
thanks!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Coolcaulin voor je haar en I Should Coco als zeep.
Nee, deze gaat echt nog harderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Happy moet wel nummer 1 zijn, samen met Rockstar en 17 Cherry Lane. Die smelten al als je er naar kijkt
.
Hoe lang heb je hem dan wel niet gebruikt joh als er zelfs haren op zijn gaan groeienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef Shirley het volgende:
I Shoul Coco ligt hier in het toilet als blokje voor de geur. dan gaat ie lang mee hoor!En daar komt bij dat de cocosdingetjes erop harig zijn geworden, dat had ik al eens eerder gemeld ook.
Nou, hij ligt al zeker een half jaar op de plee, dus kan je nagaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem dan wel niet gebruikt joh als er zelfs haren op zijn gaan groeienbij regelmatig gebruik is die zeep zo op
Ik geloof niet dat ik me daar nog mee zou willen wassenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, hij ligt al zeker een half jaar op de plee, dus kan je nagaan!!
Nee, dat was ik ook niet meer van plan hoor!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik me daar nog mee zou willen wassen
met sandstone heb ik echt tien maanden gedaan ofzo. m'n eerste zeepjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Het viel mij ook al op hoe snel Rock Star smelt. In vergelijking met Sandstone die echt langzaam gaat is het inderdaad alsof hij al smelt als je hem aankijkt.
hij ligt nu in het midden van m'n kamer en echt alles ruikt ernaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:18 schreef Aarti het volgende:
Creamy Candy is echt heeeeeeeeerlijk snoepjeswinkel
Moet je die melting bars gewoon in het water laten smelten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:18 schreef Aarti het volgende:
Creamy Candy is echt heeeeeeeeerlijk snoepjeswinkel
Creamy candy is een bubble bar slice, en die mieter je gewoon in het water ja. Die melting bars ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Moet je die melting bars gewoon in het water laten smelten?
Welke Bathmelt heb je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Moet je die melting bars gewoon in het water laten smelten?
Jaaaa....altijd al willen hebben. Dus terwijl je in een heerlijk Lushbad zit, luisteren naar de tsjirpende vogeltjes en dan erachter komen via zijn boek dat het de goudgele flabbervogel is of iets dergelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Tevens op de UK website het nieuwe boek van Mark Constantine (oprichter en eigenaar Lush): Hoe vogeltjes te herkennen aan hun geluiden?
[afbeelding]
Dus...
Goudgele Flabbervogelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaaa....altijd al willen hebben. Dus terwijl je in een heerlijk Lushbad zit, luisteren naar de tsjirpende vogeltjes en dan erachter komen via zijn boek dat het de goudgele flabbervogel is of iets dergelijks.
creamy candy doet me meer aan candy cane denken, ook zo verschrikkelijk zoet. ik ruik er zeker geen amandel in. en misschien heeft hij the comforter besmet, want hij ruikt ontzettend sterk, door het zakje heen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ Cherrylips: The Comforter ruikt heerlijk naar zwarte bessen, You snap the Whip Bodybutter en Sweetie Pie Jelly ruiken naar blauwe bessen, maar Creamy Candy ruikt dan weer naar vanille en amandel. Hum waar je die vergelijking vandaan haalt?
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Eindelijk een cadeau met alle heerlijke dingen van Lush (de UKwebsite):
[afbeelding]
Tropical Showers
Prijs in Engeland: 34,95 pond.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Tropical Showers
Contains:
Avowash Soap
Big Calm Shower Jelly
Each Peach Massage Bar
Buffy Body Butter
Happy Hippy Shower Jelly
I Should Coco
Lemslip Buttercream
The Olive Branch Shower Gel
Sexy Peel Soap
Sandstone Soap
En er staat Happy Hippy Shower Jelly?
Ik heb sterk het idee dat Creamy Candy en Candy Cane hetzelfde waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
creamy candy doet me meer aan candy cane denken, ook zo verschrikkelijk zoet. ik ruik er zeker geen amandel in. en misschien heeft hij the comforter besmet, want hij ruikt ontzettend sterk, door het zakje heen.
dat is de reden waarom ik em zo lekker vind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.
Dat vind ik dus een beetje gek; je koopt al die producten bij elkaar dus zou je verwachten een soort voordeelverpakking te hebben zoals bij de soapstacks. Maar nee, het is juist duurder!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik em zo lekker vind.
Dan denk ik trouwens dat hij rond de ¤55,- zal kosten, gezien het verpakkingsmateriaal.
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet kenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef lienelien het volgende:
Karma Komba shampoo bar ruikt eigenlijk hetzelfde als de zeep, alleen een stuk sterker.
Tsjah... een geur beschrijven is best moeilijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet ken![]()
Ja ik had al terug gemaildquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:39 schreef lotje11 het volgende:
He Anitra, heb je mijn mail gehad??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Tropical Showers
Contains:
Avowash Soap
Big Calm Shower Jelly
Each Peach Massage Bar
Buffy Body Butter
Happy Hippy Shower Jelly
I Should Coco
Lemslip Buttercream
The Olive Branch Shower Gel
Sexy Peel Soap
Sandstone Soap
En er staat Happy Hippy Shower Jelly?
De verpakkingen bij de Soap Stacks zijn twee elastiekjes en een kartonnetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje gek; je koopt al die producten bij elkaar dus zou je verwachten een soort voordeelverpakking te hebben zoals bij de soapstacks. Maar nee, het is juist duurder!
Echt oriëntaals.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet ken![]()
Mag ik gokken? E54,95 of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef Aarti het volgende:
Ik ben net in bad geweest meten Creamy Candy
Onder luid gemopper van de zoete geur.zeikwijf![]()
Ehm...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Echt oriëntaals.
Vava, hoe noemde jij de Karma-geur ook alweer?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef CherryLips het volgende:
oude wijvenlucht?
Ja, dat Red Rooster weg is is echt een grote fout van Lushquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
Vandaag Virgin Oil dinges gekocht
Moest wat na dat Red Rooster weg is
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje (quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, dat Red Rooster weg is is echt een grote fout van Lush![]()
Extra Virgin Olive is ook wel een erg lekker zeepje!
Dat is balenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef Anitra het volgende:
Jelly kan je idd invriezen en dan gebruiken onder de douche en dat is vooral erg lekker bij heet weer.
Ik heb verschrikkelijk zin om me te gaan verwennen met Lush want heb een baal bui. We zouden vanavond lekker naar Kane gaan, gewoon ff een avondje weg met Djen. Staan we bij de benzinepomp blijkt mijn band niet lek maar kapot te zijnZit nu dus thuis ipv op het malieveld.
Dus zo maar ff in bad gaan zitten.
Lush maakt het toch wel een beetje goed danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje () die bij de kalverstraat werkt, dat er met kerst een tijdelijke "kaneel" achtige zeep komt
Omdat het niet de band van mijn auto was, maar de band van mijn "benen"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is balenhoe zijn jullie weer thuis gekomen?
Ik had ook autopech vandaagde uitlaat ging kapot dus het leek wel of ik in een vliegtuig over de snelweg reed
ANWB heeft het gerepareerd maar er moet wel een nieuwe uitlaat onder...
En ik had nog willen vragen waarom de wegenwacht het niet kon makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdat het niet de band van mijn auto was, maar de band van mijn "benen"![]()
das ook but de uitlaat stuk.
Kom je de volgende keer ook langs de Leidsestraat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje () die bij de kalverstraat werkt, dat er met kerst een tijdelijke "kaneel" achtige zeep komt
Oewwwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk ook wat er allemaal komt? Ik snap dat het topsecret is enzo en dat je het niet gaat vertellen maar weet jij het?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kom je de volgende keer ook langs de Leidsestraat?![]()
Overigens komen er met kerst altijd een beetje kaneel/kruidnagelachtige zeepjes op de lushmarkt, dus veel plezier, de verkoop start al in oktober!!
Nee, we krijgen over een paar weken een ' kersttraining'.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk ook wat er allemaal komt? Ik snap dat het topsecret is enzo en dat je het niet gaat vertellen maar weet jij het?
Ik ga morgen naar de Leidsestraat. Hopelijk hebben ze daar de nieuwe zeepjes en ik wil nog een vers masker hebben.
*luck wisht*quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb voorgenomen dat ik pas weer over een maand in Londen naar de Lush mag.. Wish me luck
Tsja, dat zou natuurlijk kunnen, maar goed, dat is toch niet hetzelfde. Ik baal er gewoon van dat ik toch niet dat dagje met hem heb zoals ik gepland had. Daarnaast heb ik een lading producten op mijn lijstje staan die ik nog niet ken. Ben te bang dat het tegenvalt als ik het via internet bestel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ah nee, wat erg, Sade!
Bestellen via internet?
Dat heb ik nou nog nooit gehoord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef snopprinses het volgende:
ik heb een Melting Marshmellow Moment gekocht. In de winkel werd me verteld dat ik dit het beste in de douche kon gebruiken ipv in bad. Moet ik dit dan gewoon als zeep gebruiken of heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb het in berlijn gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
He, snopprinses, dat is gek, welk filiaal heb je bezocht?
Dan kan ik het voor de zekerheid even voor je navragen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Dizer heeft lekker niks gekregen aangezien 'ie stiekem zelf de dag van tevoren al was geweest.
Wel met iemand anders naar Lush gaan, maar niet met onsquote:
Neequote:pssst... heeft Antwerpen een Lush?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel met iemand anders naar Lush gaan, maar niet met ons![]()
.
[..]
Nee.
Ernstig compenseren met Belgische chocolade?quote:
Moet maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ernstig compenseren met Belgische chocolade?
Ja die heb ik ook gehad ja, en direct gewist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb net een mail van Lush.
Bij bestelling van 100 euro mag je gratis 1 van de nieuwe produkten erbij bestellen.
Jemig zeg hoe rijk denken ze dat ik ben!
Niet echt nee!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush maakt geen vriendinnetjes op deze manier.
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Niet echt nee!
Zijn ze in Engeland ook zo gierig?
quote:Ik moet zeggen dat ik, sinds ik de prijzen in Engeland heb gezien, zelfs een stuk minder geneigd ben om in Nederland in de Lushwinkels iets te kopen, laat staan dat ik erover pieker om online te bestellen.
Als je dan toch online bestelt is zelfs Lush Duitsland nog beter, die hebben vaak ook veel betere aanbiedingen, en als je daar voor meer dan 100 euro bestelt krijg je niet een lullig item of wat proefjes, maar een giftbox! (bezorgen is natuurlijk duur maar ik heb laatst via een kennis in Duitsland besteld.)
Ja, goed idee Sade.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Sade het volgende:
Een gezamelijke protestbrief/mail richting de Lush dan maar? De prijzen verschillen inderdaad wel heel erg extreem!
Ik heb nog wel een stuk en ben er niet zo gek van als ik had gedacht, het zal iets minder zijn dan 100 gram. Als je interesse hebt om 'm over te nemen dan kan ik wel voor je kijken hoe veel het is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef JacMar het volgende:
Ik zeg ook The Olive branch! Het is mijn favoriete douchegel![]()
En mijn nieuwe favoriete zeep is 17 cherry tree lane..Ik had een proefje uit Italië en ik vind 'm heerlijk! Helaas is het nu op.Dus mocht er een Engelandorder komen, ik weet ook wel wat ik moet bestellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |