Ja, dat Red Rooster weg is is echt een grote fout van Lushquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
Vandaag Virgin Oil dinges gekocht
Moest wat na dat Red Rooster weg is
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje (quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, dat Red Rooster weg is is echt een grote fout van Lush![]()
Extra Virgin Olive is ook wel een erg lekker zeepje!
Dat is balenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef Anitra het volgende:
Jelly kan je idd invriezen en dan gebruiken onder de douche en dat is vooral erg lekker bij heet weer.
Ik heb verschrikkelijk zin om me te gaan verwennen met Lush want heb een baal bui. We zouden vanavond lekker naar Kane gaan, gewoon ff een avondje weg met Djen. Staan we bij de benzinepomp blijkt mijn band niet lek maar kapot te zijnZit nu dus thuis ipv op het malieveld.
Dus zo maar ff in bad gaan zitten.
Lush maakt het toch wel een beetje goed danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje () die bij de kalverstraat werkt, dat er met kerst een tijdelijke "kaneel" achtige zeep komt
Omdat het niet de band van mijn auto was, maar de band van mijn "benen"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is balenhoe zijn jullie weer thuis gekomen?
Ik had ook autopech vandaagde uitlaat ging kapot dus het leek wel of ik in een vliegtuig over de snelweg reed
ANWB heeft het gerepareerd maar er moet wel een nieuwe uitlaat onder...
En ik had nog willen vragen waarom de wegenwacht het niet kon makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdat het niet de band van mijn auto was, maar de band van mijn "benen"![]()
das ook but de uitlaat stuk.
Kom je de volgende keer ook langs de Leidsestraat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje () die bij de kalverstraat werkt, dat er met kerst een tijdelijke "kaneel" achtige zeep komt
Oewwwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk ook wat er allemaal komt? Ik snap dat het topsecret is enzo en dat je het niet gaat vertellen maar weet jij het?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kom je de volgende keer ook langs de Leidsestraat?![]()
Overigens komen er met kerst altijd een beetje kaneel/kruidnagelachtige zeepjes op de lushmarkt, dus veel plezier, de verkoop start al in oktober!!
Nee, we krijgen over een paar weken een ' kersttraining'.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk ook wat er allemaal komt? Ik snap dat het topsecret is enzo en dat je het niet gaat vertellen maar weet jij het?
Ik ga morgen naar de Leidsestraat. Hopelijk hebben ze daar de nieuwe zeepjes en ik wil nog een vers masker hebben.
*luck wisht*quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb voorgenomen dat ik pas weer over een maand in Londen naar de Lush mag.. Wish me luck
Tsja, dat zou natuurlijk kunnen, maar goed, dat is toch niet hetzelfde. Ik baal er gewoon van dat ik toch niet dat dagje met hem heb zoals ik gepland had. Daarnaast heb ik een lading producten op mijn lijstje staan die ik nog niet ken. Ben te bang dat het tegenvalt als ik het via internet bestel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ah nee, wat erg, Sade!
Bestellen via internet?
Dat heb ik nou nog nooit gehoord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef snopprinses het volgende:
ik heb een Melting Marshmellow Moment gekocht. In de winkel werd me verteld dat ik dit het beste in de douche kon gebruiken ipv in bad. Moet ik dit dan gewoon als zeep gebruiken of heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb het in berlijn gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
He, snopprinses, dat is gek, welk filiaal heb je bezocht?
Dan kan ik het voor de zekerheid even voor je navragen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Dizer heeft lekker niks gekregen aangezien 'ie stiekem zelf de dag van tevoren al was geweest.
Wel met iemand anders naar Lush gaan, maar niet met onsquote:
Neequote:pssst... heeft Antwerpen een Lush?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel met iemand anders naar Lush gaan, maar niet met ons![]()
.
[..]
Nee.
Ernstig compenseren met Belgische chocolade?quote:
Moet maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ernstig compenseren met Belgische chocolade?
Ja die heb ik ook gehad ja, en direct gewist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb net een mail van Lush.
Bij bestelling van 100 euro mag je gratis 1 van de nieuwe produkten erbij bestellen.
Jemig zeg hoe rijk denken ze dat ik ben!
Niet echt nee!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush maakt geen vriendinnetjes op deze manier.
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Niet echt nee!
Zijn ze in Engeland ook zo gierig?
quote:Ik moet zeggen dat ik, sinds ik de prijzen in Engeland heb gezien, zelfs een stuk minder geneigd ben om in Nederland in de Lushwinkels iets te kopen, laat staan dat ik erover pieker om online te bestellen.
Als je dan toch online bestelt is zelfs Lush Duitsland nog beter, die hebben vaak ook veel betere aanbiedingen, en als je daar voor meer dan 100 euro bestelt krijg je niet een lullig item of wat proefjes, maar een giftbox! (bezorgen is natuurlijk duur maar ik heb laatst via een kennis in Duitsland besteld.)
Ja, goed idee Sade.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Sade het volgende:
Een gezamelijke protestbrief/mail richting de Lush dan maar? De prijzen verschillen inderdaad wel heel erg extreem!
Ik heb nog wel een stuk en ben er niet zo gek van als ik had gedacht, het zal iets minder zijn dan 100 gram. Als je interesse hebt om 'm over te nemen dan kan ik wel voor je kijken hoe veel het is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef JacMar het volgende:
Ik zeg ook The Olive branch! Het is mijn favoriete douchegel![]()
En mijn nieuwe favoriete zeep is 17 cherry tree lane..Ik had een proefje uit Italië en ik vind 'm heerlijk! Helaas is het nu op.Dus mocht er een Engelandorder komen, ik weet ook wel wat ik moet bestellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |