abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41302369
Hier zat ik zo te kijken naar de mail =>
pi_41302478
Ja, ze beginnen ook zo leuk dan denk je nog "wat aardig!"
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:12:04 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41302545
Ja, 100 euro, 220 ouderwetsche guldens en dan welgeteld één gratis zeepje van 100 gram. Nou poeh poeh kan het eraf zeg?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41302947
Ben gelukkig niet de enige die zich erover verbaasd.
Ik las het en had zoiets van oh wauw wat leuk!!
Tot ik de rest las.
Doe dan van mijn part bij bv 25 euro een gratis proefje van bv 2 of 3 nieuwe dingen.

Ik kap met de shampoo bars!
Heb er nu 4 getest en ze werken gewoon niet bij mij
Baal vooral van de Hybrid want die ruikt zo lekker
Volgende maand weer wat dingetjes kopen. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe zeepjes.
pi_41303003
Tja die email kreeg ik ook en ook ik heb hem meteen gewist......
Gek op mooie kleding.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:23:36 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41303025
Lush maakt geen vriendinnetjes op deze manier .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41303112
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush maakt geen vriendinnetjes op deze manier .
Niet echt nee!
Zijn ze in Engeland ook zo gierig?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:26:40 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41303160
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Niet echt nee!
Zijn ze in Engeland ook zo gierig?
Absoluut niet.
pi_41303405
Dat is ook het idiote, daar betalen ze al veel minder en krijgen ze ook nog eens veel meer
Let's plant a tree
pi_41303474
yeah, bij 100 euro!
Tap tap tap
pi_41304137
Idiote aanbieding inderdaad, maar ik verwacht ook niet echt wat anders. Ik postte net dit al op het Lushforum:
quote:
Ik moet zeggen dat ik, sinds ik de prijzen in Engeland heb gezien, zelfs een stuk minder geneigd ben om in Nederland in de Lushwinkels iets te kopen, laat staan dat ik erover pieker om online te bestellen.
Als je dan toch online bestelt is zelfs Lush Duitsland nog beter, die hebben vaak ook veel betere aanbiedingen, en als je daar voor meer dan 100 euro bestelt krijg je niet een lullig item of wat proefjes, maar een giftbox! (bezorgen is natuurlijk duur maar ik heb laatst via een kennis in Duitsland besteld.)
pi_41305506
Ik zit nu alles om te rekenen en wat is NL duur zeg! Echt idioot!
Bv Sultana of Soap:
NL: 100 gr 4.50 euro
Eng: 100 gr ong 2.70 euro

Is toch niet normaal meer!
Hebben ze ook een smoes/excuus hiervoor?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:20:45 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41305595
Enzymion scheelt zelfs bijna een 8 euro als ik me het goed herinner.

Tja ik weet niet, heb wel eens iets gehoord over shippingskosten enzo, maar lijkt me niet dat dat tot 2 euro per zéépje oploopt.

Ik vind het eerder neigen naar je klanten een poot uitdraaien, maar goed .
pi_41307082
Shippingcosts van 2 euro per zeepje

Ze mogen ons, als grootafnemers, wel eens wat meer cadeau doen
Let's plant a tree
pi_41310084
Een gezamelijke protestbrief/mail richting de Lush dan maar? De prijzen verschillen inderdaad wel heel erg extreem!

Wil iemand mij trouwens even een seintje geven wanneer er weer een Engeland order gaat komen, dan wil ik graag meedoen!

Zo, en nu ga ik onder de douche. Even Karma Komba proberen, daarna Fuel, vervolgens me inzepen met ieder stukje zeep dat ik heb en dan moet ik nog besluiten of ik me daarna insmeer met Amazonian, Soft coeur of Skin Sin...
Wat een luxe probleem dit zeg
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41325835
T prijsverschil is idd idioot... Mocht er weer een Engeland order komen dan doe ik ook graag mee
pi_41325992
Dan zou ik ook wel graag mee willen doen.
Ik dacht dat de prijzen wereldwijd hetzelfde waren.
pi_41326213
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Sade het volgende:
Een gezamelijke protestbrief/mail richting de Lush dan maar? De prijzen verschillen inderdaad wel heel erg extreem!
Ja, goed idee Sade.

Eerst voor ¤ 100 bestellen om iets gratis te mogen uitzoeken. En ook veel moeite moeten doen om een proefmonster te krijgen als je iets koopt in een Lush winkel.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:28:15 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41326942
Dat laatste wisselt nogal. Zo kreeg ik afgelopen zondag bij mijn aankoop van één shampoobar een proefje Turbo Bubble gratis. Het is maar net wie je voor je hebt, geloof ik. Heb ook wel eens voor 80 euro gekocht en geen proefjes whatsoever gekregen.
pi_41327079
Wat zijn eigenlijk de voorwaarden dat we weer een Engenland order krijgen?
Sorry, in het verleden noot mee gedaan.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:34:10 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41327147
Genoeg animo zodat het rendabel wordt ivm de verzendkosten, iemand die tijd heeft om alles uit te zoeken en in het bezit van een creditcard
pi_41327199
De voorwaarden zijn volgens mij gewoon dat iemand besluit dat het weer tijd is om een berg geld af te dragen aan Lush en er genoeg mensen zijn die dat ook een geniaal plan vinden.

Er moet gewoon 1 iemand bereid zijn om de zaken te regelen, dus iemand met een credit card die de order plaatst en alles verdeelt en in pakjes stopt en naar iedereen doorstuurt.
Dat kun je dus ook zelf zijn, als er genoeg mensen mee willen doen
Je kunt ook even op het Lushforum (Lushalicious) kijken.

Edit: Oh Xcuz-me was me voor...
Ik moet er trouwens nog bij zeggen dat ik het best een keer wil doen, maar NU EVEN NIET Ik heb namelijk al bij de forum party besteld, en ook nog achterlijk grote orders bij MMU lopen, dus ik mag voorlopig even niet
pi_41328516
Ja ik heb ook bij de Lotion party en B Never party besteld dus ik doe voorlopig even niet mee.

Mij is btw verteld dat Lush NL duurder is door de belastingen en hogere personeelskosten... Geen idee in hoeverre dat waar is natuurlijk, daar heb ik geen verstand van.
Sanity is (not) statistical
pi_41328702
Vraagje: ik wil graag een douchegel gebruiken/proberen van Lush.
Ben al bezig met een lijstje en wil over ong 2 weken gaan bestellen. (ik ga eerst kijken of ik goedkoper ben in ENG en ander toch maar in NL bestellen)
Probleem is ik weet niet welke.
En om nou weer heel wat te gaan bestellen net zoals bij die shampoobars word mij te gek.

Ik zoek er 1tje die wat zoetig/bloemig is maar niet te. En hij moet passen bij Almond Butter Ik vind die zo lekker en die bestel ik absoluut binnenkort weer.
Ik vind bv de geuren van de zeepjes Miranda en HIWTK onwijs lekker.
Wie kan mij helpen

Nog iets leuks Ik begin ineens te wennen aan Aquamarina In het begin had ik zoiets van gatver maar nu vind ik het niet meer stinken en het werkt goed! Had een beetje een vette gezichtshuid en ik merk dat het nu minder is

PS:De douchegel moet niet voor een droge huid zijn want ik heb juist al een beetje een droge huid

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2006 15:23:53 ]
pi_41328881
@ Ardenlyn; Ik vind The Olive Branch echt verreweg de lekkerste! Die ruikt heerlijk, vrij subtiel, naar iets bloesemigs en mandarijnigs.
Ik vind dat er bij de douchegels die je nu kunt krijgen niet enorm veel keus is.
Flying Fox is best heftig van geur, ruikt naar jasmijn en honing. Ik vind hem te bloemig.
Happy Hippy is heel fris en ruikt naar grapefruit/citrus
Sonic Death Monkey ken ik niet maar schijnt naar chocola en sinaasappel te ruiken, hij is wel aardig populair dacht ik.
Tramp ruikt "bossig" maar heb ik ook nooit gebruikt.

Mijn absolute aanrader is dus Olive Branch; heb ik ook meermalen cadeau gedaan en valt altijd in de smaak. En hij maakt je huid vreselijk zacht door de olijfolie die erin zit.
Edit: ik zie net je edit, dat is nog een extra reden om voor The Olive Branch te gaan. Hij is erg verzorgend en absoluut niet ontvettend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')