Niet echt nee!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush maakt geen vriendinnetjes op deze manier.
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Niet echt nee!
Zijn ze in Engeland ook zo gierig?
quote:Ik moet zeggen dat ik, sinds ik de prijzen in Engeland heb gezien, zelfs een stuk minder geneigd ben om in Nederland in de Lushwinkels iets te kopen, laat staan dat ik erover pieker om online te bestellen.
Als je dan toch online bestelt is zelfs Lush Duitsland nog beter, die hebben vaak ook veel betere aanbiedingen, en als je daar voor meer dan 100 euro bestelt krijg je niet een lullig item of wat proefjes, maar een giftbox! (bezorgen is natuurlijk duur maar ik heb laatst via een kennis in Duitsland besteld.)
Ja, goed idee Sade.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Sade het volgende:
Een gezamelijke protestbrief/mail richting de Lush dan maar? De prijzen verschillen inderdaad wel heel erg extreem!
Ik heb nog wel een stuk en ben er niet zo gek van als ik had gedacht, het zal iets minder zijn dan 100 gram. Als je interesse hebt om 'm over te nemen dan kan ik wel voor je kijken hoe veel het is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef JacMar het volgende:
Ik zeg ook The Olive branch! Het is mijn favoriete douchegel![]()
En mijn nieuwe favoriete zeep is 17 cherry tree lane..Ik had een proefje uit Italië en ik vind 'm heerlijk! Helaas is het nu op.Dus mocht er een Engelandorder komen, ik weet ook wel wat ik moet bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |