abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41201567
Ik denk overigens dat in de Leidse de zeepjes ook over ongeveer 2 weken zullen arriveren.

Herbalism, niet meer bestellen, waarom, Miss Frodo?

Oranje Jelly met lavendel is heerlijk en wat vond je van de Pina Colada en Jasmijn?
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:58:03 #202
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41205200
Vandaag Virgin Oil dinges gekocht

Moest wat na dat Red Rooster weg is
Friends don't let friends remain beardless...
pi_41205351
Nou ja, dat wordt denk ik dat gewoon een proefje van Karma vragen denk ik, gewoon even proberen.

Met een beetje geluk is mijn lieve man maandag vrij en kunnen we lekker er een dagje tussenuit gaan, lekker lushen. Ik ben er echt aan toe!

Hoe gebruiken jullie een jelly eigenlijk? Ik hoorde iets over het gebruik van een fluff en invriezen als ijsblokjes
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41205742
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
Vandaag Virgin Oil dinges gekocht

Moest wat na dat Red Rooster weg is
Ja, dat Red Rooster weg is is echt een grote fout van Lush

Extra Virgin Olive is ook wel een erg lekker zeepje!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41205949
Jelly kan je idd invriezen en dan gebruiken onder de douche en dat is vooral erg lekker bij heet weer.

Ik heb verschrikkelijk zin om me te gaan verwennen met Lush want heb een baal bui. We zouden vanavond lekker naar Kane gaan, gewoon ff een avondje weg met Djen. Staan we bij de benzinepomp blijkt mijn band niet lek maar kapot te zijn Zit nu dus thuis ipv op het malieveld.
Dus zo maar ff in bad gaan zitten.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:30:44 #206
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41206027
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja, dat Red Rooster weg is is echt een grote fout van Lush

Extra Virgin Olive is ook wel een erg lekker zeepje!
Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje ( ) die bij de kalverstraat werkt, dat er met kerst een tijdelijke "kaneel" achtige zeep komt
pi_41206565
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef Anitra het volgende:
Jelly kan je idd invriezen en dan gebruiken onder de douche en dat is vooral erg lekker bij heet weer.

Ik heb verschrikkelijk zin om me te gaan verwennen met Lush want heb een baal bui. We zouden vanavond lekker naar Kane gaan, gewoon ff een avondje weg met Djen. Staan we bij de benzinepomp blijkt mijn band niet lek maar kapot te zijn Zit nu dus thuis ipv op het malieveld.
Dus zo maar ff in bad gaan zitten.
Dat is balen hoe zijn jullie weer thuis gekomen?

Ik had ook autopech vandaag de uitlaat ging kapot dus het leek wel of ik in een vliegtuig over de snelweg reed ANWB heeft het gerepareerd maar er moet wel een nieuwe uitlaat onder...
Let's plant a tree
pi_41206586
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gehoord van de Amerikaanse vrouwtje ( ) die bij de kalverstraat werkt, dat er met kerst een tijdelijke "kaneel" achtige zeep komt
Lush maakt het toch wel een beetje goed dan
Let's plant a tree
pi_41206794
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:52 schreef Vava het volgende:

[..]

Dat is balen hoe zijn jullie weer thuis gekomen?

Ik had ook autopech vandaag de uitlaat ging kapot dus het leek wel of ik in een vliegtuig over de snelweg reed ANWB heeft het gerepareerd maar er moet wel een nieuwe uitlaat onder...
Omdat het niet de band van mijn auto was, maar de band van mijn "benen"

das ook but de uitlaat stuk.
pi_41207008
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:

[..]

Omdat het niet de band van mijn auto was, maar de band van mijn "benen"

das ook but de uitlaat stuk.
En ik had nog willen vragen waarom de wegenwacht het niet kon maken

Maar, wat nu
Let's plant a tree
pi_41207106
quote:

[..]

Kom je de volgende keer ook langs de Leidsestraat?

Overigens komen er met kerst altijd een beetje kaneel/kruidnagelachtige zeepjes op de lushmarkt, dus veel plezier, de verkoop start al in oktober!!
pi_41207334
quote:

[..]

Oewww
pi_41208601
Stom! Bedenkt mijn man opeens dat hij maandag toch moet werken!

Kortom: Dat wordt weer niet een dagje samen (we werken de laatste tijd allebei nogal veel waardoor we elkaar alleen maar in bed tegen komen, als ik al geen slaapdienst heb) én niet naar de Lush!
pi_41209387
Ah nee, wat erg, Sade!
Bestellen via internet?
pi_41211267
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Kom je de volgende keer ook langs de Leidsestraat?

Overigens komen er met kerst altijd een beetje kaneel/kruidnagelachtige zeepjes op de lushmarkt, dus veel plezier, de verkoop start al in oktober!!
Weet jij eigenlijk ook wat er allemaal komt? Ik snap dat het topsecret is enzo en dat je het niet gaat vertellen maar weet jij het?

Ik ga morgen naar de Leidsestraat. Hopelijk hebben ze daar de nieuwe zeepjes en ik wil nog een vers masker hebben.
Go hard or go home
pi_41211324
ik heb voorgenomen dat ik pas weer over een maand in Londen naar de Lush mag. . Wish me luck
Tap tap tap
pi_41216598
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk ook wat er allemaal komt? Ik snap dat het topsecret is enzo en dat je het niet gaat vertellen maar weet jij het?

Ik ga morgen naar de Leidsestraat. Hopelijk hebben ze daar de nieuwe zeepjes en ik wil nog een vers masker hebben.
Nee, we krijgen over een paar weken een ' kersttraining'.

En voor morgen: De nieuwe zeepjes zijn er nog niet, de jellies wel. Alhoewel Joy of Jelly al op is.
De zepen komen over een paar weken.
pi_41216608
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb voorgenomen dat ik pas weer over een maand in Londen naar de Lush mag. . Wish me luck
*luck wisht*
  zondag 27 augustus 2006 @ 09:36:56 #219
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41216626
Oeh, vandaag word ik verrast door XcUz_Me en MB door een lushproduct... zij mogen kiezen
pi_41216659
Kijk, dat zijn nog eens leuke verassingen!
pi_41218164
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ah nee, wat erg, Sade!
Bestellen via internet?
Tsja, dat zou natuurlijk kunnen, maar goed, dat is toch niet hetzelfde. Ik baal er gewoon van dat ik toch niet dat dagje met hem heb zoals ik gepland had. Daarnaast heb ik een lading producten op mijn lijstje staan die ik nog niet ken. Ben te bang dat het tegenvalt als ik het via internet bestel.
* zucht *
pi_41221543
ik heb een Melting Marshmellow Moment gekocht. In de winkel werd me verteld dat ik dit het beste in de douche kon gebruiken ipv in bad. Moet ik dit dan gewoon als zeep gebruiken of heeft iemand hier ervaring mee?
pi_41221603
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef snopprinses het volgende:
ik heb een Melting Marshmellow Moment gekocht. In de winkel werd me verteld dat ik dit het beste in de douche kon gebruiken ipv in bad. Moet ik dit dan gewoon als zeep gebruiken of heeft iemand hier ervaring mee?
Dat heb ik nou nog nooit gehoord.
Je kunt veel badspullen wel onder de douche gebruiken als je geen bad hebt (bijv. in een puff) maar het is toch echt bedoeld voor in bad hoor, het valt niet voor niets onder de bath melts.
Ik zou hem dus gewoon in bad gebruiken.
pi_41230393
He, snopprinses, dat is gek, welk filiaal heb je bezocht?
Dan kan ik het voor de zekerheid even voor je navragen.
pi_41231393
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
He, snopprinses, dat is gek, welk filiaal heb je bezocht?
Dan kan ik het voor de zekerheid even voor je navragen.
ik heb het in berlijn gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')