Que?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef Vava het volgende:
Zo! Terug uit Parijs en niet naar Lush geweest, wel langs de straat gelopen waar Lush ziten uiteraard had ik Lush bij me alleen na gebruik gleed
owquote:
*moeite doet lachen in te houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef Vava het volgende:
[..]
owhaha, ik gleed uit in de douche van het hotel
![]()
Ik denk dat iedereen moeite heeft met lachen inhoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*moeite doet lachen in te houden![]()
![]()
![]()
![]()
*
Dat vind ik nou níks voor jou!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen moeite heeft met lachen inhouden![]()
![]()
ik had het zelfs terwijl ik daar voor aap op de grond van de douche lag
Resultaat, blauwe arm, snee in arm, blauw been en dikke lip (mondlip) en het wcrolhoudertje kapot
Het was wel zo'n gammel plastic ding, vandaar mijn snijwondquote:
Schaam je je voor die dikke lip?quote:
Mutsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Het was wel zo'n gammel plastic ding, vandaar mijn snijwond
Mwah... hij is wat dikker dan normaalquote:
Dan lopen wij gewoon achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef Aarti het volgende:
in de kalverstraat lag de Powdry er al vorige week
quote:
O RLY?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Shirley het volgende:
Als het vrijdag een beetje droog blijft ga ik naar Amsterdam toe!![]()
Ja! Telkens maakte ik mezelf blij met een dooie mus, dan zou ik gaan, dan kwam er weer wat tussen, dan weer geen geld...je kent het wel. Maar nu als het goed is echt! Ik word er nu al kriebelig van!quote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja! Telkens maakte ik mezelf blij met een dooie mus, dan zou ik gaan, dan kwam er weer wat tussen, dan weer geen geld...je kent het wel. Maar nu als het goed is echt! Ik word er nu al kriebelig van!
Goeie vraag. Dat weet ik dus niet. Ik laat het allemaal over me heen komen en dan zie ik wel wat ik meeneem. Moet in ieder geval Ambrosia voor paps halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik ga zondag
.
Wat ga je kopen?
Waag het niet om nou alleen met Ambrosia thuis te komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat weet ik dus niet. Ik laat het allemaal over me heen komen en dan zie ik wel wat ik meeneem. Moet in ieder geval Ambrosia voor paps halen.![]()
Dat gaat niet lukken denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waag het niet om nou alleen met Ambrosia thuis te komen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waag het niet om nou alleen met Ambrosia thuis te komen.
Shir, ik val je hier ff lastig. Raad eens wie ik net zag?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Shirley het volgende:
[..]! Tuurlijk niet! Ik ben toch niet gek! Alhoewel....dat wel, maar ik ga echt wel wat meer meenemen, dingen die ik nog niet heb, dus dat is nog genoeg.
He Nouk! Ik dacht al..jij ook aan de Lush!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Shir, ik val je hier ff lastig. Raad eens wie ik net zag?
Een hint.....homeau.
Nounou?
Jaaa! Grappig hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
He Nouk! Ik dacht al..jij ook aan de Lush!
Wizarddragon?
Whehe. Grappig hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaa! Grappig he. Ik liep zo op hem af en hij keek me echt zo aan "Ik ken d'r ergens van", toen moest k heel hard lachen.
Tis wat he. Moest het gelijk ff melden.
Coolcaulin voor je haar en I Should Coco als zeep.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:59 schreef Heidi- het volgende:
Damesff een vraagje,
ik ben 1 x een lush winkel ingestapt en ik werd gek
Maar uhm, ik ben gek op kokos, wat raden jullie mij aan? dan ga ik tenminste met een doel erheen!
En een vriendin van me is binnenkort jarig, en ik wil wat leuks voor dr kopen, welke zeepjes raden jullie écht aan?
thanks!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Coolcaulin voor je haar en I Should Coco als zeep.
Nee, deze gaat echt nog harderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Happy moet wel nummer 1 zijn, samen met Rockstar en 17 Cherry Lane. Die smelten al als je er naar kijkt
.
Hoe lang heb je hem dan wel niet gebruikt joh als er zelfs haren op zijn gaan groeienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef Shirley het volgende:
I Shoul Coco ligt hier in het toilet als blokje voor de geur. dan gaat ie lang mee hoor!En daar komt bij dat de cocosdingetjes erop harig zijn geworden, dat had ik al eens eerder gemeld ook.
Nou, hij ligt al zeker een half jaar op de plee, dus kan je nagaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem dan wel niet gebruikt joh als er zelfs haren op zijn gaan groeienbij regelmatig gebruik is die zeep zo op
Ik geloof niet dat ik me daar nog mee zou willen wassenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, hij ligt al zeker een half jaar op de plee, dus kan je nagaan!!
Nee, dat was ik ook niet meer van plan hoor!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik me daar nog mee zou willen wassen
met sandstone heb ik echt tien maanden gedaan ofzo. m'n eerste zeepjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Het viel mij ook al op hoe snel Rock Star smelt. In vergelijking met Sandstone die echt langzaam gaat is het inderdaad alsof hij al smelt als je hem aankijkt.
hij ligt nu in het midden van m'n kamer en echt alles ruikt ernaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:18 schreef Aarti het volgende:
Creamy Candy is echt heeeeeeeeerlijk snoepjeswinkel
Moet je die melting bars gewoon in het water laten smelten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:18 schreef Aarti het volgende:
Creamy Candy is echt heeeeeeeeerlijk snoepjeswinkel
Creamy candy is een bubble bar slice, en die mieter je gewoon in het water ja. Die melting bars ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Moet je die melting bars gewoon in het water laten smelten?
Welke Bathmelt heb je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Moet je die melting bars gewoon in het water laten smelten?
Jaaaa....altijd al willen hebben. Dus terwijl je in een heerlijk Lushbad zit, luisteren naar de tsjirpende vogeltjes en dan erachter komen via zijn boek dat het de goudgele flabbervogel is of iets dergelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Tevens op de UK website het nieuwe boek van Mark Constantine (oprichter en eigenaar Lush): Hoe vogeltjes te herkennen aan hun geluiden?
[afbeelding]
Dus...
Goudgele Flabbervogelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaaa....altijd al willen hebben. Dus terwijl je in een heerlijk Lushbad zit, luisteren naar de tsjirpende vogeltjes en dan erachter komen via zijn boek dat het de goudgele flabbervogel is of iets dergelijks.
creamy candy doet me meer aan candy cane denken, ook zo verschrikkelijk zoet. ik ruik er zeker geen amandel in. en misschien heeft hij the comforter besmet, want hij ruikt ontzettend sterk, door het zakje heen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ Cherrylips: The Comforter ruikt heerlijk naar zwarte bessen, You snap the Whip Bodybutter en Sweetie Pie Jelly ruiken naar blauwe bessen, maar Creamy Candy ruikt dan weer naar vanille en amandel. Hum waar je die vergelijking vandaan haalt?
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Eindelijk een cadeau met alle heerlijke dingen van Lush (de UKwebsite):
[afbeelding]
Tropical Showers
Prijs in Engeland: 34,95 pond.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Tropical Showers
Contains:
Avowash Soap
Big Calm Shower Jelly
Each Peach Massage Bar
Buffy Body Butter
Happy Hippy Shower Jelly
I Should Coco
Lemslip Buttercream
The Olive Branch Shower Gel
Sexy Peel Soap
Sandstone Soap
En er staat Happy Hippy Shower Jelly?
Ik heb sterk het idee dat Creamy Candy en Candy Cane hetzelfde waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
creamy candy doet me meer aan candy cane denken, ook zo verschrikkelijk zoet. ik ruik er zeker geen amandel in. en misschien heeft hij the comforter besmet, want hij ruikt ontzettend sterk, door het zakje heen.
dat is de reden waarom ik em zo lekker vind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.
Dat vind ik dus een beetje gek; je koopt al die producten bij elkaar dus zou je verwachten een soort voordeelverpakking te hebben zoals bij de soapstacks. Maar nee, het is juist duurder!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik em zo lekker vind.
Dan denk ik trouwens dat hij rond de ¤55,- zal kosten, gezien het verpakkingsmateriaal.
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet kenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef lienelien het volgende:
Karma Komba shampoo bar ruikt eigenlijk hetzelfde als de zeep, alleen een stuk sterker.
Tsjah... een geur beschrijven is best moeilijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet ken![]()
Ja ik had al terug gemaildquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:39 schreef lotje11 het volgende:
He Anitra, heb je mijn mail gehad??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Tropical Showers
Contains:
Avowash Soap
Big Calm Shower Jelly
Each Peach Massage Bar
Buffy Body Butter
Happy Hippy Shower Jelly
I Should Coco
Lemslip Buttercream
The Olive Branch Shower Gel
Sexy Peel Soap
Sandstone Soap
En er staat Happy Hippy Shower Jelly?
De verpakkingen bij de Soap Stacks zijn twee elastiekjes en een kartonnetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje gek; je koopt al die producten bij elkaar dus zou je verwachten een soort voordeelverpakking te hebben zoals bij de soapstacks. Maar nee, het is juist duurder!
Echt oriëntaals.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet ken![]()
Mag ik gokken? E54,95 of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef Aarti het volgende:
Ik ben net in bad geweest meten Creamy Candy
Onder luid gemopper van de zoete geur.zeikwijf![]()
Ehm...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Echt oriëntaals.
Vava, hoe noemde jij de Karma-geur ook alweer?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef CherryLips het volgende:
oude wijvenlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |