Ik ook niet, heb de jouwe gejatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen inspiratie voor een topic titel.![]()
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje over dat haarmasker...
Hoe werkt dat?
oh zo noem ik het zelf ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef Aarti het volgende:
Ik heb niks gekocht, maar wel alles gesnuffeld en een denkbeeldig lijstje gemaakt
Nu maar gauw in Engeland bestellen![]()
En een leuk iemand noemde mn Lush net "zoete meuk"
wat een afknapper![]()
ja maar hij wilde er niet mee douchenquote:
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar hij wilde er niet mee douchen![]()
heeft ie gedaan, maar zonder lushquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchen(of is dat niet de bedoeling?
)
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
heeft ie gedaan, maar zonder lush
Volgende keer mieter ik gewoon snowfairy op hem, zodra hij zich omdraait of zo![]()
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur erafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenmisschien vindt hij flying fox wel lekker?
Mijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur eraf![]()
Misschien moet ik idd een wat mannelijker geurtje nemen![]()
Welk haarmasker heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe werkt dat?
Nee, hij heeft gewoon WEL smaakquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijnvindt Rockstar juist geweldig!
!
Is ie nou metroseksueel?
Ja dat wel!quote:
De cocos conditionerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehad.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier nog een keer een bestelling geplaatst...
we gaan nog een keertje badderen
zijn nog niet overtuigd genoeg
Hoe werkt dat?
Happy Talk is vetter dan Tea Tree Lip Balm en hetzelfde ongeveer als Honey Trap Lip Balm.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
SS16 is happy talk ook lekker vet?springt ook onder de douche met Lush hier.
Die ik allang weer was vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb de jouwe gejat
ik heb het niet besteld maar het zat bij de 1ste bestelling, ik heb het aan een vriendin met Blond haar gegeven, maar ze wist ook niet goed hoelang je zoiets in moest laten trekken enzo stond er ook jammer genoeg niet bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Welk haarmasker heb je besteld?
Ik laat ze meestal 20 minuten tot een half uu intrekken en daarna gewoon haar wassen
Ik ben heel erg merkvast qua shampoo heb moeilijk haar doordat ik in ruimtes werk met droge lucht en etenswaren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehad.
Je hebt toch zelf inmiddels ook al een aardige collectie?quote:
Ik vind 'm heel lekker ruiken, in gebruik weet ik nog niet... Ik ga hem binnenkort wel gebruiken maar wanneer precies kan ik niet zeggen want ik heb meer nieuwe zeepjes te proberen.quote:Psst hoe is die 17 Cherry Tree Lane ?
Jawel ik heb een mini collectie (erg mini als ik het vergelijk met sommige van jullie)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf inmiddels ook al een aardige collectie?
[..]
Ik vind 'm heel lekker ruiken, in gebruik weet ik nog niet... Ik ga hem binnenkort wel gebruiken maar wanneer precies kan ik niet zeggen want ik heb meer nieuwe zeepjes te proberen.
liegebeestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Anitra het volgende:
Das balen CherryLips.
Ardenlyn mijn collectie is ook niet zo groot meerhoor
Ik hoop voor je dat het lukt want ik vond het echt geweldig! Inderdaad al die lekkere spulletjes, snuffelen, voelen, testen... Nouja ik ga je maar niet nog meer de ogen uitsteken. Gewoon gaan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Jawel ik heb een mini collectie (erg mini als ik het vergelijk met sommige van jullie)
Maar naar een Lush winkel te gaan en daar tussen al die zeepjes, lotions enz te staan en alles te kunnen ruiken lijkt mij super![]()
Ben erg benieuwd naar die 17 Cherry....pff wat zeur ik nou!! Ben benieuwd naar alles!!
Ik hoop volgende maand naar een Lush winkel te kunnen gaan. Of mss als ik m'n man lief aankijk dat ik eerder heen kan gaan
Haha, klinkt bekend ja, na een bezoek aan Lush in de trein de Lush Times uitpluizen en dan bedenken wat je allemaal nog wilt hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef p-etr-a het volgende:![]()
![]()
Ik ben alweer eventjes terug van mijn bezoek aan Lush Kalverstraat vanmiddag. Het was geweldig! Ik ben heel goed geholpen door een Aziatisch meisje, een meisje met blond lang haar en Bonnie (weet ik van de kassabon).
Mee naar huis zijn gegaan:
* H'suan Wen Hua haarmasker
* Lemony Flutter Cuticle Butter
* Mask of Magnaminty
* Lemslip buttercream
* Buffy the Backside Slayer scrub
* 17 Cherry Tree Lane zeep
* Sweetie Stack zeepjes (Ï Should Coco, Rock Star & Honey I Washed The Kids)
* Happy Hippy douchegel
Verder heb ik nog proefjes gekregen van:
* Dream Cream (heb ik om gevraagd)
* Ooh Là Là zeep
* The Blonde solid shampoo (ik ben een brunette, maar ga hem gewoon gebruiken denk ik om kennis te maken met brokken shampoo)
Ik heb echt zin om het te gebruiken! In de trein heb ik onder het genot van de Lush Times alvast wat Lemony Flutter rond m'n nagels gesmeerd, dat voelde heerlijk. Die Lush Times maakt me trouwens behóórlijk hebberig!
Dat is best erg als je daar eens goed over nadenkt eigenlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:58 schreef PeRi het volgende:
Mijn moeder is een paar dagen in Berlijn geweest deze zomer en het Lushpersoneel herkende mij nog in haar. Ze spraken mijn moeder aan, en vertelden dat ze zo leek op een meisje dat vorige zomer daar was, ook uit Nederland. En dat bleek ik inderdaad te zijn..
Welnee die verkoopster heeft gewoon een belachelijk goed geheugenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is best erg als je daar eens goed over nadenkt eigenlijk.
Ik vond 'm stinken en de geur bleef echt DAGEN hangen bij mij... Blegh =Pquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zit nu met Mask of Magnaminty op m'n gezicht (fris!) en H'Suan Wen Hua in m'n haar. De laatste vind ik lekker ruiken, dus maar hopen dat die geur nog een beetje blijft hangen straks. En natuurlijk dat mijn haar er beter van wordt.
Ik ruik 'm ook nog steeds, maar vind dit juist erg fijn! Een beetje zoals pepernoten, maar dan anders. In elk geval lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik vond 'm stinken en de geur bleef echt DAGEN hangen bij mij... Blegh =P
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Awwwwquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
*klaag* Ik ben al dagen ziek als een hond en zelfs Lush weet me niet op te beuren.....
* Shirley zwelgt in zelfmedelijden
Oooh..zo bedoel ik het niet hoor. Ik hoef geen beterschapswensjes enzo, zo afgezaagd.quote:
Nou, dan niet, dan bekijk het ook lekker maarquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooh..zo bedoel ik het niet hoor. Ik hoef geen beterschapswensjes enzo, zo afgezaagd.
Nou nou....ik vind jou niet lief meer!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan niet, dan bekijk het ook lekker maar. Ik hoop dat je nog maanden verkouden blijft
.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
Als je geld hebt kun je misschien een nacht in een hotel boeken, Shirley. Liefst met een heel groot bad om Lush in te gebruiken.
Dat is trouwens iets waar ik vandaag over fantaseerde, een hotel waar je in de badkamer allemaal Lush aantreft. Hun spulletjes zijn ideaal voor in hotels: 100 gram flesjes douchegel, shampoo, conditioner... En lekkere badspulletjes voor de luxe kamers.
geen idee, ik denk dat er water is bijgekomen op de één of andere manier. Ik heb iedereen al de schuld gegeven, maar ik denk dat het dekseltje er weer af was gewipt ofzo. Gebeurt vaker, maar dit was wel erg extreem. Donderdag was het nog normaal, vrijdag niet gebruikt, gister moest ik er al een laagje water uitgieten en vanochtend was het nu helemaal liquifiedquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ja, zeg maar niks.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe veel keer was je je haar met een shampoo bar?
En Maeghan wat heb je veel gekocht joh!!!![]()
Invriezen een optie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat er water is bijgekomen op de één of andere manier. Ik heb iedereen al de schuld gegeven, maar ik denk dat het dekseltje er weer af was gewipt ofzo. Gebeurt vaker, maar dit was wel erg extreem. Donderdag was het nog normaal, vrijdag niet gebruikt, gister moest ik er al een laagje water uitgieten en vanochtend was het nu helemaal liquified
Sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou nou....ik vind jou niet lief meer!
Wat zonde! Kan zoiets opnieuw opdrogen en bruikbaar worden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat er water is bijgekomen op de één of andere manier. Ik heb iedereen al de schuld gegeven, maar ik denk dat het dekseltje er weer af was gewipt ofzo. Gebeurt vaker, maar dit was wel erg extreem. Donderdag was het nog normaal, vrijdag niet gebruikt, gister moest ik er al een laagje water uitgieten en vanochtend was het nu helemaal liquified
Alles bij elkaar opgeteld dus toch een flinke winst geboekt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, zeg maar niks.![]()
Maar op de B Party was alles wat je meer dan 30 pond bestelde met 50% korting!!! En omdat ik het met de lotion party spullen laat meesturen hoefde ik ook geen 20 pond verzendkosten te betalen. Dus ik heb nu al die dingen gewoon voor £61 ipv £127Dat kon ik niet laten schieten.
En van de lotions party was maar rond de £25 pond ook, verzendkosten gedeeld met Anitra.
Die discons van het forum en Fox in the Flowers waren wel relatief duur helaas. Die forum discons waren bijna 50 euro en Fox in the Flowers was E7,50 (ik had op meer geboden ivm verzendkosten maar alleen deze gewonnen).
daar ben ik te lui voor. maar ik doe het dekseltje er altijd goed op, dus als iemand een fles pakt die er naast staat, dan kan het dekseltje weleens mee komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef Maeghan het volgende:
Ik zet m'n spullen na het douchen altijd weer in de kast, kunnen ze weer goed opdrogen. =)
Nu weet ik alleen weer niet waar ik mee in bad moet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Alles bij elkaar opgeteld dus toch een flinke winst geboekt...
Het klinkt me wel logisch in de oren dat je voor de discontinued producten zo veel hebt moeten betalen, wat dat betreft is Lush echt heel raar vind ik. Een zeepje wat niet meer gemaakt wordt kan zo 3x zijn waarde opleveren, terwijl de oorspronkelijke prijs ook al hoog was.
Moet het per se schuim zijn, of mag het ook zeep zijn? Erg zoet en erg lekker is dan Rockstarquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:11 schreef Koningin het volgende:
Wat voor douche/badschuimen zijn zoet van geur??
Welke kunnen jullie me hiervoor aan bevelen?
Het liefst douchegels..quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet het per se schuim zijn, of mag het ook zeep zijn? Erg zoet en erg lekker is dan Rockstar.
Van de douchegels weet ik het eigenlijk niet zo goed, ik heb alleen Olive Branch en Happy Hippy en die zijn niet zoet.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:33 schreef CherryLips het volgende:
snow fairy
komt over een paar maandjes weer met de kerst
Een gedeelde eerste plaats met mij met dank aan Americain Creamquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:10 schreef lienelien het volgende:
Maar ik had wel het meest lekker ruikende haar van heel lowlands![]()
![]()
Heerlijk klusje ja. Ik ben inmiddels wel klaar, maar het dilemma is, mijn baas heeft me geen etensvergoeding uitgekeerd, dat is 31 keer 4 euro die ik nog tegoed heb (E124). Aan de andere kant hebben ze op sommige punten ook teveel uitgekeerd, ik zit nu dus te twijfelen of ik die etensvergoeding nog op kan eisen zonder dat het opvalt dat ik te veel geld heb gekregen voor die andere dingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef p-etr-a het volgende:
Aah heerlijk klusje zeg! Succes!
Als ik 1 keer een bad had zou ik Blue Skies and Fluffy White Clouds gebruiken (denk ik), maar dat geldt voor jou natuurlijk niet.
Dat zat er ook in bij mij, win ik nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef Sade het volgende:
[..]
Een gedeelde eerste plaats met mij met dank aan Americain Cream![]()
+ Ultimate Shine + HIWTK + Soft coeur...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef lienelien het volgende:
Dat zat er ook in bij mij, win ik nu?![]()
![]()
Gelukkig ruikt Snow Fairy heel natuurlijk.quote:Ik wilde hem laatst halen maar toen ik er in de winkel nog eens aan snuffelde vond ik hem niet zo denderend. Een beetje erg chemisch zeg maar, soort zoete rubber-luchtje.
Hoe frustrerend moet dat voor je zijn! Dicht bij de Lush, maar geen mogelijkheid om er heen te gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Sorry Sade, ik woon wel in de buurt van een Lush, maar ik werk elke dag, en kan het dus n iet halen
Ik heb bijna alles wat ik wil, dus de drang om te Lushen is niet zo groot meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef Sade het volgende:
[..]
Hoe frustrerend moet dat voor je zijn! Dicht bij de Lush, maar geen mogelijkheid om er heen te gaan.
Wel een goede manier om het geld binnen te houden, bij mij zou het uitgegeven zijn nog voordat ik het binnen had
rock starquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:31 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, CherryLips, weet je wat ik tegenkwam van jou op het andere forum?
[..]
Gelukkig ruikt Snow Fairy heel natuurlijk.![]()
Ah, ik alleen nog Big Banana Moon.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef Sade het volgende:
[..]
+ Ultimate Shine + HIWTK + Soft coeur...
Ach gekheid, leuk weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |