Dat is toch alleen maar positiefquote:Op woensdag 11 april 2007 12:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ruik nu ook naar Oxeo Cube, en da's jouw schuld![]()
Oeh dat klinkt wel heel goedquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
'New' op lush uk:
[afbeelding]
Luscious Hand and Body Lotion.
Smooth, creamy, skin-softening cocoa butter and almond oil lotion with a scent that makes life worth living. Makes your body feel lovely and your heart feel glad.
En het leuke hieraan is dat Lush een goed doel zoekt/heeft gevonden (ik denk het wel!) waarbij al het geld naar het echte doel gaat en niet naar administratie of de BMW van de baas. En volgens mij verdiend Lush er ook niet echt veel aan, alleen een goed imago.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
'New' op lush uk:
[afbeelding]
Luscious Hand and Body Lotion.
Smooth, creamy, skin-softening cocoa butter and almond oil lotion with a scent that makes life worth living. Makes your body feel lovely and your heart feel glad.
Oeh leuk, het schijnt dat de nieuwe Lush Times daar alweer in omloop is en dat hij heeeeeel leuk is!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:39 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook nieuwe dingen!!
Ik ga vrijdag naar londen, misschien even een kijkje nemen
toen ik er langsliep was ie al dicht, en vandaag had ik door het drukke shoppen geen tijd meer om langs te gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oeh leuk, het schijnt dat de nieuwe Lush Times daar alweer in omloop is en dat hij heeeeeel leuk is!
Jammer, nou ja London is een prachtige stad, veel plezier nog!quote:Op zondag 15 april 2007 00:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
toen ik er langsliep was ie al dicht, en vandaag had ik door het drukke shoppen geen tijd meer om langs te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |