Hmmz, dan heb ik misschien wel mazzelnapjesquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL ja dat deed ik ook maar na 3 dagen lagen ze op de grond....
Dat is mijn ervaring met zuignappen tot nu toe ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Aarti het volgende:
zul je niet zien dat ze dit jaar geen tute doen
sorry, ze doen het vast, en met enoooooooorme kado'squote:
Gezien mijn plan om er weer een te bestellen zal dat wel jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
sorry, ze doen het vast, en met enoooooooorme kado's![]()
![]()
50 geweldige kerstproducten + vier t-shirts voor 120 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:57 schreef -Marjo- het volgende:
Wat is die tute toch waar jullie het steeds over hebben?
ik had ze ook van de ikea, maar er kwamen barstjes in de zuignappen en toen vielen ze dus steedsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
50 geweldige kerstproducten + vier t-shirts voor 120 euro![]()
(ze hebben ze ook van 10 en 25 producten, geloof ik)
Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld als hiermee, terwijl het niet eens mijn verjaardag was
[afbeelding]
Er zijn ook kleinere tutes voor minder geld en misschien kan je met anderen samen bestellen en de inhoud delen, dat heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh 120 euro... nou dan w8 ik tot ik weer een vast inkomen heb en een vaste baan, kan het nu echt niet missen
hmmm dat zou ook een idee kunnen zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zijn ook kleinere tutes voor minder geld en misschien kan je met anderen samen bestellen en de inhoud delen, dat heb ik vorig jaar ook gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |