Hmmz, dan heb ik misschien wel mazzelnapjesquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL ja dat deed ik ook maar na 3 dagen lagen ze op de grond....
Dat is mijn ervaring met zuignappen tot nu toe ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Aarti het volgende:
zul je niet zien dat ze dit jaar geen tute doen
sorry, ze doen het vast, en met enoooooooorme kado'squote:
Gezien mijn plan om er weer een te bestellen zal dat wel jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
sorry, ze doen het vast, en met enoooooooorme kado's![]()
![]()
50 geweldige kerstproducten + vier t-shirts voor 120 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:57 schreef -Marjo- het volgende:
Wat is die tute toch waar jullie het steeds over hebben?
ik had ze ook van de ikea, maar er kwamen barstjes in de zuignappen en toen vielen ze dus steedsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
50 geweldige kerstproducten + vier t-shirts voor 120 euro![]()
(ze hebben ze ook van 10 en 25 producten, geloof ik)
Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld als hiermee, terwijl het niet eens mijn verjaardag was
[afbeelding]
Er zijn ook kleinere tutes voor minder geld en misschien kan je met anderen samen bestellen en de inhoud delen, dat heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh 120 euro... nou dan w8 ik tot ik weer een vast inkomen heb en een vaste baan, kan het nu echt niet missen
hmmm dat zou ook een idee kunnen zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zijn ook kleinere tutes voor minder geld en misschien kan je met anderen samen bestellen en de inhoud delen, dat heb ik vorig jaar ook gedaan
Oja van bbs-en kon je douchegel maken! Dat moet ik nogsteeds eens een keer uitproberen.. Moet ik hem dan gewoon prakken en er wat water bij gooien?quote:Op zondag 10 december 2006 20:37 schreef MissFrodo het volgende:
In de tute van vorig jaar zat vrij veel badspul, maar bbs kun je ook onder de douche gebruiken. Zit je alleen nog met de bruisballen, die bewaar ik meestal voor vakanties waarin een bad tot mijn beschikking staat of als voetenbadje of ik ruil ze weer met iemand anders of ik geef ze als kadootje of....
Hm, dat klinkt inderdaad slimmer.quote:Op zondag 10 december 2006 23:51 schreef Aarti het volgende:
Is het niet handiger om wat verkrummelde MMM in dat flesje te doen en er water bij te gooien en schudden en wachten?
Volgens mij deden mensen dat met jellies ook zo
Knip de bovenkant van een plastic fles af (liefst een waar geen statiegeld op zitquote:Op zondag 10 december 2006 23:44 schreef Bob. het volgende:
Hm erg veel spullen voor in bad ja..
Ik ben net aan de slag gegaan met een melting marshmallow moment die ik hier nog had liggen, beetje water er bij, beetje prakken.. En nu heb ik een kom met spul wat enorm op aardbeien slagroom lijkt voor mijn neus, ik zou er haast een likje van willen nemen.
Alleen ik heb geen trechter ofzo, dus ik heb geen idee hoe ik het in mijn flesje moet krijgen.![]()
Nouja, de eerste tot-douchegel-omgevormde-BBS moet hier nog geboren worden hoorquote:Op maandag 11 december 2006 00:15 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn jullie allemaal handig en creatief.
gewoon op de gok, het moet niet te waterig worden, dus steeds een beetje erbijquote:Op maandag 11 december 2006 01:05 schreef CherryLips het volgende:
hoe weet je hoeveel water je erbij moet proppen?
Een wijnfles is niet zo handig af te knippenquote:Op maandag 11 december 2006 00:58 schreef Bob. het volgende:
Hm, behalve wijnflessen hier geen flessen aanwezig.. En die lijken me nou niet de beste keus.
Wat er echter wel is: een lege tube handencreme, en dat wil ook best werken:
[afbeelding]
En tada, een melting marshmallow moment douchegel is geboren!:
[afbeelding]
Misschien moet je een paar dagen afwachten en af en toe schudden?quote:Op maandag 11 december 2006 01:01 schreef Bob. het volgende:
Nachtelijk frutselen is oke.![]()
Hij ontmengt alleen wel supersnel, al na een paar seconden zit het water onder en de roze smurrie boven.![]()
Wijnfles niet handig af te knippen? Meen je dat nou?quote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Een wijnfles is niet zo handig af te knippenmaar zo met een tube is ook wel een goed idee!
waarom zijn je foto's in spiegelbeeld![]()
Nog niet alles zit in het flesje, want dat paste niet.quote:Op maandag 11 december 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar dagen afwachten en af en toe schudden?
Ik denk het zoquote:Op maandag 11 december 2006 01:13 schreef Bob. het volgende:
Wijnfles niet handig af te knippen? Meen je dat nou?![]()
![]()
Ahquote:Omdat de foto's met een webcam zijn gemaakt die in spiegelbeeld foto's maakt.
In de douche vermengt het zich toch weer met waterquote:Op maandag 11 december 2006 01:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nog niet alles zit in het flesje, want dat paste niet.Dus ik ga hem morgenochtend sowieso wel gebruiken zodat ik de rest er bij kan proppen, boel schudden voor gebruik zal hopelijk wel genoeg zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |