abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65078863

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 129, 130,131, 132,
133,134, 135

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: [url=http://www.lush.nl]lush.nl

De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden

En verder
pi_65078901
Wat gaat het ineens hard met de lush-topics!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 17:47:23 #3
163650 Greys
pi_65078918

Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65078957
Echt waar! Dan ben je lang bezig.
pi_65078962
Ik klets teveel he dit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
pi_65079029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik klets teveel he dit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
niet boeiend?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65079068
Kan iemand trouwens uitleggen waarom je als je op de tekst over zeer verslavende zeepwinkel klikt, in het vorige topic terecht komt
pi_65079122
Misschien klopt de link niet.
Ik zit ook de SOG'en ik moet eigenlijk een wetenschappelijk verslag schrijven.
pi_65079132
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef Greys het volgende:

Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
Gij dappere.
Doe ik je niet na. Te druk met de liefde en werk
Toevallig nu even niet met werk door de griep, wat dan ook onmiddelijk in het fokken stop. Dat dan eventjes doordeweeks nog niet met
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079179
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef nokwanda het volgende:
niet boeiend?
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.

Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
pi_65079229
Dipkip, ik moest lachen om je post.
De essentie van zweep. * DanseMacabre ziet essentie boven de zeep zweven.
pi_65079262
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.

Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
Sofie's wereld
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079317
Die is leuk, heb 'm thuis.
pi_65079409
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Sofie's wereld
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel ja ze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
pi_65079612
Waua, die is snel vol gegaan!

Om nog even terug te komen op het vorige topic: dat verhaal van dat verwend nest doet me ontzettend denken aan het neefje van Harry Potter.
'Ik heb dit jaar maar 39 kadootjes! Vorig jaar had ik er 40!'
' Schatje, morgen gaan we in de winkel TWEE grote kadootjes voor je uitzoeken.'

Ik dacht dat het alleen in films en boeken voorkwam.

Op zich herken ik het verhaal van lief kind als ze alleen is wel. Mijn nichtje hangt ook best veel aan haar moeder. Het gaat nu al een stuk beter, maar ze heeft een fase gehad dat niets goed was, ze om het minste begon te gillen en alleen mamma goed was (mamma is soms ook wat te toegeeflijk ). Maar zodra moeder weg is kon je echt leuk met haar spelen en begon ze niet om niks te huilen.

Filosofie? Ik had een zesje voor mijn bloktoets filosofie en was er toen he-le-maal klaar mee. Barbaar die ik ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65079667
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
pi_65079720
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65079727
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.

Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
pi_65079757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert
[..]

Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel ja ze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
Waar studeer jij?

Ik moet opeens terugdenken aan de tijd, laaaang laaaang geleden, dat ik een blind date had met een filosofiedocent die les gaf in Tilburg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079792
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.

Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079802
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Waar studeer jij?
Aan de VU
pi_65079827
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?

Is alles veilig aangekomen?
Hoe vond je de produkten ruiken?
Heb je je lijstje klaar?
Durft Heer G nog een keer terug?
Etc. etc.
pi_65079830
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.
DAT IS NIET EERLIJK.
pi_65079854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

DAT IS NIET EERLIJK.
Jank maar. Je moeder is er toch niet.
pi_65079863
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?
Goed punt!

En of Greys misschien ook aan de grijpzakjes gaat?
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:
Jank maar. Je moeder is er toch niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')