quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik klets teveel hedit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
Gij dappere.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.
Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteertquote:
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
Waar studeer jij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert![]()
[..]
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel jaze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.
Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
DAT IS NIET EERLIJK.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.![]()
Jank maar. Je moeder is er toch niet.quote:
Goed punt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |