Dankjequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand inschatten wanneer ik mn pakket krijg? Ik heb de 12e besteld, laat 's avonds. Volgens mij is dit dan de tweede werkdag? Die 5-7 klopt die meestal? Ik wil proberen thuis te zijn vanwege de DHL![]()
Ik ben zooooo benieuwd wat ik krijg via de nieuwjaarsactie... Ik vond het vorige keer al zo veel en nu zou het nog meer moeten zijn![]()
Breathtaking leuk idee van die paint!! Veel leukere voorpret dan die saaie lijst...
Greys, nu kun je wel aan alles wat je voor anderen hebt laten kopen snuffelen, misschien ruik je dan wel iets wat je zelf ook wil
Nee, eigenlijk alleen bij dit soort acties. Proefjes krijg je in Engeland eigenlijk niet, tenzij je erom vraagt, in Nederland vaak wel (een of twee). Duitsland gaf vroeger hele producten weg, maar die tijd is ook voorbij jammergenoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk... met online bestellingen krijg je dus vaak cadeautjes er bij? Is dat zonder Nieuwjaarsactie ook wel eens, of krijg je dan gewoon je bestelling and that's it?
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je dat? Eén ding kopen daar?
Ik heb inmiddels ook een kandidaat voor mn snowfairy, een klein blond prinsessenmeisje van 5
quote:Mogge mop!
Ben net even wezen vragen maar die zeepjes die jij wilt zijn allemaal brokken van 5 kg. Klopt dat wel...
(ghehehehe)
Druk hier! Nog een paar uurtjes, dan homozeepjes kopen en dan weer lekker naar huis.
Kus!
Ik heb al gezegd dat hij vast héél lekker ruikt in het vliegtuig als hij in die winkel is geweestquote:
Die van mij is er al helemaal gek op. Moet uitkijken dat hij niet eens een keer iets meepikt. En als ik bij hem ga logeren moet ik altijd iets van lush meenemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:Wacht maar, die staat zich daar zelf ook binnen de kortste keren mee te douchen heur.
Nouja, normaal loopt ie áltijd te zeuren. Bij de lush winkel stonden we bijna een uur binnen, zegt ie: Oh, ik had het helemaal niet door dat we er al zo lang stonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend krijg ik de Lush winkel niet in hoordie houdt dat nog geen minuut uit, die walm. Sommige producten vind ie heerlijk, maar die alles door elkaar geur op volle winkelsterkte trekt ie niet, hij werd er zelfs benauwd van.
Ik vind de Lush winkel lucht ook niet echt geweldig hoor. Het is eigenlijk ook de slechtste plek om je verslaving te beginnnen. Veel te veel geuren door elkaar. Ik wil alle geuren apart ruiken. Sommige mensen hebben al hun produkten in open dozen op hun slaapkamer, zou ik absoluut niet blij van worden! Bij mij staat nu de Humango op een schoteltje te pronken. Deels omdat hij zo lekker ruikt en deels omdat ik geen doos heb waar die knoepert in past. En de rest staat in de badkamer, in luchtdichte dozen. Beter voor mijn neus en beter voor de produkten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Wat is die collage Dip? Je bestelling?![]()
Je zou van sommige dingen écht zo een hap nemen he?
Ik denk dat ik ook hoofdpijn in de winkel zou krijgen van alle luchten door elkaar!
Ik geloof dat de meeste die in stukken snijden / brekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Oh ik had nog een vraagje!
Ik zag op jouw foto geloof ik Cat, een heeeeeeeeeule grote (grijzige?) bruisbal. Hoe doe je dat dan? Laat die die gedeeltelijk oplossen en leg je die dan weer te drogen ergens ofzo, omdat er gezegd werd dat je die meerdere keren kan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |