En is die lekker dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Woei ik heb gister taaitaai gekocht, de sinterklaasshowergel
*Ook wil!*quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
*Jaloers is*quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik snap dat mensen dit nou niet echt wat vinden onder de douche... maar hij lijkt mij echt heerlijk!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij ruikt naar mandarijntjes en kaneelin de fles iets frisser dan onder de douche daar overheerst vooral de kaneel
Nope, kennelijk alleen in NL en België, ik had er in Parijs nog naar gezocht, maar zonder succesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Die taai-taaidouchegel lijkt me wel wat. Maar die is dus alleen voor de Nederlandse markt neem ik aan?
Of heet het in de UK Gingerbread ofzo?
Nee, in het vorige topic had Cat22 de primeur, sommige UK-winkels hadden hem dus als special... Dus ook in UK kaneel & mandarijntjesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Die taai-taaidouchegel lijkt me wel wat. Maar die is dus alleen voor de Nederlandse markt neem ik aan?
Of heet het in de UK Gingerbread ofzo?
Die zou ik dus graag willen!quote:
Dan heb je niet goed gekeken, als je op lush.co.uk gekeken hebt tenminste. Onder de kilo kost het 5 pond. En met de huidige waarde is dat echt een koopje.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef Llewella het volgende:
[..]
Die zou ik dus graag willen!
Ik ben geboren en getogen in Alkmaar namelijk
Waar is die trouwens naar vernoemd? Had al gekeken naar de verzendmogelijkheden op lush.com, maar helaas niet naar nederland.
De eerste keer dat ik er was vond ik dat juist wel fijn... Vanmiddag was het wat drukker en kon ik lekker rondsnuffelen. De buit van vandaag:quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben dol op de Taai Taai douchegel!
Vind het personeel in de winkel in Den Haag wel ietwat opdringerig. Je bent koud de winkel binnen of er snelt al iemand naar je toe. Laat me even rustig kijken ja!
Helemaal mee eens, ik kom er best vaak en elke keer keer komt er direct iemand naar me toequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind het personeel in de winkel in Den Haag wel ietwat opdringerig. Je bent koud de winkel binnen of er snelt al iemand naar je toe. Laat me even rustig kijken ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |