Jee thanksquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef lienelien het volgende:
Ik heb weer American Cream ingeslagen, één van de laatste stukjes 17 cherry trea lane voor MaJo meegenomen, Ultimate Shine, en h'su when whua (zo schrijf je het vast niet) en die ruikt toch redelijk dubieus... En Happycadeaudinges gratis
Haha, zoals eerder gezegd is het zeer verslavend, dus pas opquote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef LLCoolC het volgende:
wow lush #131 aangezien er zoveel topics over zijn moet lush wel goed zijn...
wat maakt lush zo populair, is iemand zo lief om het even uit te leggen?
Groen spul? Ehhhhhhm, Jungle denk ik, da's conditioner. Kan je het beste met heet water een papje van maken en dan in je haar smerenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:
Wat is trouwens dat groene spul dat ik ooit van je heb gekregen, in allemaal kleine brokjes, shampoo toch? Weet het niet meerHet ruikt echt goddelijk
Het ligt in mijn slaapkamer en steeds als ik binnenkom ruikt het er naar Lush
Ik snap het zelf ook nog niet helemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef LLCoolC het volgende:
wow lush #131 aangezien er zoveel topics over zijn moet lush wel goed zijn...
wat maakt lush zo populair, is iemand zo lief om het even uit te leggen?
Ik heb de OP wat up-to-date gemaakt, vorige linkjes vanaf 128, deel 5 meetings en filiaal Den Haag toegevoegd.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij werken een aantal links in de OP niet meer. En de link naar de meeting is al een heel oude (misschien is er geen nieuwe meer?). Ben nu te lui om de goede links op te zoeken, maar wilde het even melden.
Super!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de OP wat up-to-date gemaakt, vorige linkjes vanaf 128, deel 5 meetings en filiaal Den Haag toegevoegd.
Oeh, het ging me om het woord Duiste, maar ik zie nu dat er ook een puntje voor de link is geslopen.quote:De Duiste website: .lush-shop.de
Doe dan in plaats van een tvp de geplande Retro-bestel-actie op het Nederlandse Lush forum aankondigen.quote:
Wat ik zeg dus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:01 schreef nesnam het volgende:
A Cat22
Er is al een oproep op het NL lush forum gedaan om de retro's te bestellen. Graag wil ik iedereen van het Fok forum vragen om hierop te reageren... We hopen een goeie run te kunnen maken en zo leuke retro's in de wacht te slepen. 50 stuks per item is niet echt simpel te behalen met een kleine groep
Groetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |