Was de foto goed?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef Anitra het volgende:
Ik wil gaan bestellen in engeland, zijn er nog mensen die ook willen bestellen?
Waarschijnlijk vanavond of morgen al ga ik bestellen. Mocht kiezen tussen Bon Jovi in Brussel of Lush bestellen
Ja die was super!!! sorry was druk met Lush en met de bruiloft dat ik heel vergeten ben terug te mailenquote:
Geweldige fotoquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef Anitra het volgende:
Ben benieuwd hoe snel het er is, tijden geleden dat ik online besteld heb, maa al diverse keren mee gemaakt dat Engeland sneller binnen was dan een Nl online bestelling.
Happy hebben ze niet in Engeland meer onlineMijn kinderen zijn ook gek op Lush, mijn zoon wil altijd alles ruiken en toen hij net kon kruipen dook hij altijdgelijk de tasjes in
-edit- heb een foto van duik moment gevonden van 3 jaar geleden
[ afbeelding ]
Nee ABOS is fijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:
- Angels on Bare Skin (eerste keer)
- Aromacrème (eerste keer)
- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS
- American Cream Solid Perfume
+ schoudertassie en shampootin
Schade: 47,-
Ach, alles om lekker te ruiken en zacht te voelen, toch?
Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
I totally agree!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ABOS is fijnEn ik doe ook al erg lang met zo'n klein bakje.
Karma is altijd fijn, en AC ook, in welke vorm dan ook
Ik doe al ruim een jaar met m'n AOBSquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ABOS is fijnEn ik doe ook al erg lang met zo'n klein bakje.
Karma is altijd fijn, en AC ook, in welke vorm dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |