abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58934794

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 129, 130

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
pi_58943633
pi_58958907
De retro spulletjes Ik zit er hard over na te denken om in Engeland te bestellen
pi_58964373
Ik wil de nieuwe zepen!

En zaterdag lekker Lush-shoppen in Antwerpen
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 15:02:14 #5
43556 miss_dynastie
pi_58964903
Wachten op een niet uit zichzelf de fles uitkomende douchegel is het hier...
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:10 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58991758
En ik me maar afvragen waarom het topic niet meer in MyAT stond
We zijn gewoon alweer een deeltje verder
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:00:24 #7
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_59002371
heeft al heel veel retro binnen :$
pi_59312425
Ik wil gaan bestellen in engeland, zijn er nog mensen die ook willen bestellen?
Waarschijnlijk vanavond of morgen al ga ik bestellen. Mocht kiezen tussen Bon Jovi in Brussel of Lush bestellen
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:45:02 #9
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59312461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef Anitra het volgende:
Ik wil gaan bestellen in engeland, zijn er nog mensen die ook willen bestellen?
Waarschijnlijk vanavond of morgen al ga ik bestellen. Mocht kiezen tussen Bon Jovi in Brussel of Lush bestellen
Was de foto goed?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59312566
Ik heb toevallig net besteld uit the UK. Heel veel bbs-en, zowel retro en het gewone spul.
Heb ook een nieuwe zeep erbij gemikt.

Ziet er iig tof uit, ben benieuwd.
De échte alles hebben verslaving is over maar ik houd mijn voorraad nog altijd goed bij.
Go hard or go home
pi_59312846
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Was de foto goed?
Ja die was super!!! sorry was druk met Lush en met de bruiloft dat ik heel vergeten ben terug te mailen

oeh die nieuwe zeep zit er nog niet bij, ben beniuwd hoe die is. Is die echt als snowfairy?

-edit- ik heb besteld

[ Bericht 7% gewijzigd door Anitra op 11-06-2008 19:38:48 ]
pi_59316472
tvp

ben toch wel benieuwd naar Lush. Heb wel een keer een stukje zeep voor mijn boyfriend meegenomen maar nog nooit iets voor mijzelf.
pi_59317156
Mijn zoons hebben me zaterdag een stuk happy soap en bohemian doen kopen. Ze sleurde me mee de Lush in (komen er vaak in Engeland, zij hadden de store in Den Haag nog niet eerder gezien).

Zelf een stuk lily savon gekocht. The godmother vind ik niet echt sensationeel. Oxeo cube koop ik niet meer, het laatste stuk wat ik had was echt keihard
Ook weer 2 stukken you snap the whip gekocht, ik blijf het geweldig spul vinden
pi_59320514
Ben benieuwd hoe snel het er is, tijden geleden dat ik online besteld heb, maa al diverse keren mee gemaakt dat Engeland sneller binnen was dan een Nl online bestelling.

Happy hebben ze niet in Engeland meer online Mijn kinderen zijn ook gek op Lush, mijn zoon wil altijd alles ruiken en toen hij net kon kruipen dook hij altijdgelijk de tasjes in

-edit- heb een foto van duik moment gevonden van 3 jaar geleden
pi_59325388
Heb een stukje van The Godmother (die rose dus, ligt hier al een aantal weekjes in de schappen) en Porridge (net 2 weken nieuw) gekregen in de winkel hier! The Godmother vind ik meuren naar zuurstuk, maar Porridge... geweldig!! Een beetje zoals The Honeymooner, met een vleugje tarwe. En maar 4,20 voor 100 gr. Heerlijk crèmig zeepje, hoop dat-ie snel naar NL komt, want die gaat er doorheen vliegen!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 15:26:28 #16
43556 miss_dynastie
pi_59337186
Ik heb mijn yummy yummy yummy eindelijk binnen. Deze versie is wel heerlijk!
pi_59341531
En wat is yummy yummy yummy wmiis D?

Die porridge heb ik ook besteld Lieke ben heel benieuwd hoe die is!
pi_59342717
Dit heb ik besteld gisteren:
Melomint Bubble Bar
Happy Bubble
Happy 4 Sad
Waylander Rhassoul Soap (favo zeep van mijn vriendje, dus gelijk maar 200gr besteld)
Quinquereme Of Nineveh (samen met TTTTT had ik die een keer op ebay gekocht en de roken zo lekker, maar durfde ze niet te gebruiken en heb ze toen geruild )
Pineapple Grunt
Tiptoe Through The Tulips Soap
Queen of Hearts Complexion Soap
Rock Star
Porridge Soap
B Electro Soap
Gentle Lentil
The Olive Branch
Tramp
New Shampoo Bar
Squeaky Green
The Godmother
Sultana of Soap
Sexy Peel
Demon In The Dark
Happy Hippy Shower Gel
Ooh La La
pi_59343962
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef Anitra het volgende:
Ben benieuwd hoe snel het er is, tijden geleden dat ik online besteld heb, maa al diverse keren mee gemaakt dat Engeland sneller binnen was dan een Nl online bestelling.

Happy hebben ze niet in Engeland meer online Mijn kinderen zijn ook gek op Lush, mijn zoon wil altijd alles ruiken en toen hij net kon kruipen dook hij altijdgelijk de tasjes in

-edit- heb een foto van duik moment gevonden van 3 jaar geleden
[ afbeelding ]
Geweldige foto
pi_59353264
De vangst van vandaag:

- Angels on Bare Skin (eerste keer)
- Aromacrème (eerste keer)
- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS
- American Cream Solid Perfume
+ schoudertassie en shampootin

Schade: 47,-

Ach, alles om lekker te ruiken en zacht te voelen, toch?

Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_59353287
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:

- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS

Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
Nee ABOS is fijn En ik doe ook al erg lang met zo'n klein bakje.
Karma is altijd fijn, en AC ook, in welke vorm dan ook
pi_59364062
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

I totally agree!
Heb al veel te lang geen Lush meer gekocht, en mn verlanglijstje wordt inmiddels ook erg lang..
pi_59379587
aaaaaaaaaaaaaaaah, ik ging op verlof zonder m'n Dream Cream

gelukkig had ik wel de Skin Sin ingepakt
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:57:16 #24
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_59384805
porridge zeep komt volgende week ook in nl.

Niet alle bestellingen van retro bevallen me evenveel..maar veel is wel lekker
pi_59390106
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik doe al ruim een jaar met m'n AOBS
Tap tap tap
pi_59390148
Bij mij is de grote verzamelwoede voorbij. Heb niet meegedaan aan group orders of de retro, goed he? Ik begin nu steeds vaker Body Shop te gebruiken, ook omdat die hier wel in de buurt zit en ze een leuke klantenkaart hebben . Maar er zijn dingen van Lush die ik altijd zal blijven gebruiken: AOBS, HIWTK, Olive Branch, YSTW, I Love Juicy, American Cream, Snow Fairy, eeh... nog best veel dus.
Tap tap tap
pi_59392426
Ik ben een tijdje "overgestapt" geweest op TBS en MMU, maar altijd als ik bij mijn vriendin was, moest ik toch naar de Lush en TBS heeft ook goede dingen en lekkere dingen die ik gebruik, maar Lush de zeepjes, de shampoobas heeft toch welmijn hart veroverd.
Ohja hoe erg is het alsje vriendin je opbelt dat ze in deLush staat en of ze nog wat mee moet nemen voor je?

Kan je bij Lush ook een vrijgezellenavond orgaiseren? Ik ga 16 juli trouwen en de buuv vroeg wat ik leuk zou vinden als vrijgezellenfeest, zuipen gaat niet, stripper is niks voor mij en Lus kwam alseesteb in mijn hoofd omdat ik zoveel nieuw moest hebben en ik iedereen altijd aan de Lush help
pi_59424759
Oh, donderdag besteld en ik krijg het net binnen!

En mijn maag draait gelijk om, met die vieze popcorn van ze.
Go hard or go home
pi_59427549
Noekje jij hebt teglijk met mij bsteld? of die week ervoor? Ik zit nl net op de site te kijken en mijn bestelling staat nog steeds op processing
pi_59427693
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef Anitra het volgende:
Noekje jij hebt teglijk met mij bsteld? of die week ervoor? Ik zit nl net op de site te kijken en mijn bestelling staat nog steeds op processing
Die van mij ook. Sterker nog, die van september en oktober staan zelfs nog processing, zie ik net.
Ik heb afgelopen donderdag besteld dus jij zal het ook wel snel hebben.
Go hard or go home
pi_59427894
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef noekje het volgende:

[..]

Die van mij ook. Sterker nog, die van september en oktober staan zelfs nog processing, zie ik net.
Ik heb afgelopen donderdag besteld dus jij zal het ook wel snel hebben.
ik ga voor de deur liggen
pi_59428495
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Anitra het volgende:

[..]

ik ga voor de deur liggen
Doe maar!

30 Jaar geleden dat ik I should coco had besteld maar ik ben weer verliefd! Dat was mijn eerste liefde.
The Godmother is zoet! Christ!
After 8:30, ik wil hem eten!
Go hard or go home
pi_59440833
Hier nog niks Morgen maar weer een dagje deurmatliggen

Zie je ik wist dat ik wat vergeten was te bestellen, die after 8:30 Die is erg lekker dus?
pi_59478074
Nog niks binnen hier en Lush zegt dat ze het de 12e verzonden hebben. Baal als een stekker want morgen zijn we niet echt thuis geloof ikconcert Bruce
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:08:56 #35
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_59478484
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Anitra het volgende:
Dit heb ik besteld gisteren:
Melomint Bubble Bar
Happy Bubble
Happy 4 Sad
Waylander Rhassoul Soap (favo zeep van mijn vriendje, dus gelijk maar 200gr besteld)
Quinquereme Of Nineveh (samen met TTTTT had ik die een keer op ebay gekocht en de roken zo lekker, maar durfde ze niet te gebruiken en heb ze toen geruild )
Pineapple Grunt
Tiptoe Through The Tulips Soap
Queen of Hearts Complexion Soap
Rock Star
Porridge Soap
B Electro Soap
Gentle Lentil
The Olive Branch
Tramp
New Shampoo Bar
Squeaky Green
The Godmother
Sultana of Soap
Sexy Peel
Demon In The Dark
Happy Hippy Shower Gel
Ooh La La
Heb je dit allemaal besteld? Daar doe je toch jaren mee? Of ben je een zeepjesverzamelaar?

Sorry, maar ik begrijp iets niet. Waarom exclusieve zeep kopen (zelfs uit Engeland bestellen) terwijl er ook zeep te koop is bij bijvoorbeeld The Body Shop. En harde zeep droogt je huid toch uit? Dat baddert of doucht toch niet lekker?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sno0ze op 18-06-2008 02:19:46 ]
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 07:59:34 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_59479579
Ik heb mezelf van de week verwend met de Youki Hi bruisbal van Lush. Nog niet gebruikt, maar ik neem m mee als ik volgende week vrijdag naar een hotel ga, met bad

Daarna ben ik nog even naar Sabon geweest voor een grote pot bodyscrub. Ik kom eigenlijk vaker bij Sabon dan bij Lush
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59484521
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Sno0ze het volgende:

[..]

Heb je dit allemaal besteld? Daar doe je toch jaren mee? Of ben je een zeepjesverzamelaar?

Sorry, maar ik begrijp iets niet. Waarom exclusieve zeep kopen (zelfs uit Engeland bestellen) terwijl er ook zeep te koop is bij bijvoorbeeld The Body Shop. En harde zeep droogt je huid toch uit? Dat baddert of doucht toch niet lekker?
Da's lekker! Ik vind de zepen van Lush niet zo uitdrogend eigenlijk. I should coco is bijvoorbeeld een ideale scrubzeep en het ruikt heerlijk. Bodyshop verkoopt ook honey I washed the kids niet dus ja, dan houdt het ook snel op.
Het is niet exclusief omdat het uit the UK komt, het is goedkoper als je het besteld daar dan in Nederland dus ja, als je dan toch in bulk besteld dan kun je beter daar bestellen dan hier.
Go hard or go home
pi_59490359
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Sno0ze het volgende:

[..]

Ehm hoe vaak douche jij? 1x in het jaar?
Ik doe hier niet lang mee en de rest van het gezin douched ook met Lush. En het heeft geen ruk met exclusief te maken, het heeft alles te maken met lekker!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:42:08 #39
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_59492474
ik heb binnen :

Queen of hearts
Auntie pamela
it's a date
marzibain
soap sod
bamboo soap
banana moon
gingerman soap
red rooster
honey waffle
pineapple grunt
en waylander.
en cosmic dreamcatcher..maar die is zooo vies :S

( personeelskorting helpt )
pi_59493286
Woehoe, maandag VIP in Den Bosch!
pi_59497752
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb binnen :

Queen of hearts
Auntie pamela
it's a date
marzibain
soap sod
bamboo soap
banana moon
gingerman soap
red rooster
honey waffle
pineapple grunt
en waylander.
en cosmic dreamcatcher..maar die is zooo vies :S

( personeelskorting helpt )
Die cosmic is inderdaad vies Ook besteld En after 8.30 ook want ik las chocola en chocola De pepermunt heb ik even overheen gelezen Jammer
pi_59499410
Ik ga morgen op vakantie en kon niet kiezen wat ik van Lush mee wilde nemen. Dus heb ik alles ingepakt. . Een complete beautycase extra gaat er mee, en we gaan maar een weekje weg. . . Ik heb zelfs m'n bruisballen en bubblebars mee. . . Oh en zag ook nog deze actie gratis You're A star winnen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59499465
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:

- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS

Terecht aan laten smeren! Heb twee weken terug voor het eerst AOBS binnen gekregen en vraag me nu af hoe ik ooit zonder heb gekund. . verslavend kutspul is het ook, dat rotLush.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59507946
mijn pakket is dus nogsteeds niet binnen en dat terwijl ik gelijk met Noekie bsteld heb
Noek weet jij woe het brengt? DHL of Gsl of gewoon TNT? Want anders gaat ik morgen ff bellen, mailen, what ever, maar ik wil mijn pakket. Ik heb van Lush de bevestiging dat het de 12e verzonden is.
Ik be z hard toe aan ee ouderwetse Lush douchebeurt
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 07:22:21 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_59508636
kan Lush je geen Track&trace code geven? Dan kunnen zij, of jij, checken waar het pakket uithangt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59509183
Dat is het probleem meestal mt dingen uit het buitenland, die doen dat vaak niet. Daarom wil ik weten wie ze bezorgd, dan kan ik vragen hoe het werkt bij hun.
Want ik wil mijn Lush!!!
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 08:44:10 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_59509360
kan me voorstellen... ik hoop dat t toch snel bezorgd wordt!
pi_59511070
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:57 schreef Anitra het volgende:
mijn pakket is dus nogsteeds niet binnen en dat terwijl ik gelijk met Noekie bsteld heb
Noek weet jij woe het brengt? DHL of Gsl of gewoon TNT? Want anders gaat ik morgen ff bellen, mailen, what ever, maar ik wil mijn pakket. Ik heb van Lush de bevestiging dat het de 12e verzonden is.
Ik be z hard toe aan ee ouderwetse Lush douchebeurt
DHL, zo'n gele bus iig. Ja, dat is de DHL toch?
Go hard or go home
pi_59519317
Lush engeland op zijn best
Ik had gemaild en antwood gekregen dat het 12 juni verzonden was. Ik gister weer mailen of hun dan een nummr hadden waarmee ik het paket na kon trekken. Krijg ik een mail terug dat ze mijn adres niet hebben en of ik dat ff door wil geven, want daar hadden ze me al over gemaild. Nou die mil heb ik nooit gehad en hun hebben gezegd dat het verzonden was toen ik mailde de eerste keer
Nu word het dus vandaag verzonden
Me is not happy!!
Had nu ook een ander die terug mailde, dus heb even laten merken at ik behoorlijk telleur gesteld ben want hoe kan je zeggen dat iets verzonden als er niks verzonden is?
Ik kan dus weer een wek wachten
pi_59519696
Kut Anitra! Ja, als het ook fout gaat daar dan gaat het goed fout.
Go hard or go home
pi_59525462
ze werken flink langs elkaar heen daar
Ik mailen over dat die ene dus niet had moeten zeggen dat het al verzonden was krijg ik dit terug:
Hi Anitra,
I think that she has told you this because your order was scanned for
dispatch on 12/06/08, so it does look like it has been dispatched, but we
were unable to dispatch your parcel on this date due to the address being
incomplete.

Kind regards,
Lyndsey

oke kan gebeuren denk ik dan to ik dus net nog een email krijg van degene die gezegd had dat het al vrzonden was, ik denk dat is een excuus, maar nee. Ik kreeg dit:

Dear Anitra,

Thank you for your email.

Your order will arrive by DHL. Can I please check the delivery address to
ensure that it is correct, as that may be causing a delay.

Kind regards,

Keilly at Lush Online

Ben bang dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren voor ik mijn pakket heb
pi_59530977
Oh jee, als dat maar goed gaat dan! Ik heb nl. ook een voucher gestuurd, en kon dan later bestellen
pi_59532332
volgende week komt er een vriendin uit londen deze kant op heb haar net even gemaild of ze komende week nog tijd heeft om even voor me te shoppen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59551751
Ik heb laatst voor mijn vriendinneke een paar bijzondere zeepjes gekocht, en een massagesteen gekocht. Echt allemaal zeer leuk, vooral de massagesteen is cool. (Vooral als ik degene ben die massageert Ik ga nog eens kijken voor leuke dingen die je in bad kan gebruiken. Iemand tips?

[ Bericht 8% gewijzigd door -Dries- op 20-06-2008 15:30:20 ]
pi_59551990
Bubble Bars . Die brokkel je af onder de kraan en die schuimen dan lekker. Of de bruisballen ('bath ballistiscs'). Ik weet niet van welke geuren jullie houden, maar ik hou van de volgende bubble bars: The Comforter (ruikt naar cassis), Ma Bar (chocola/honing), Amandopondo (roos/citroen), Creamy Candy (bubble gum zoet) en Pop In the Bath schijnt ook heel lekker te ruiken maar heb hem zelf nog niet geprobeerd.
Tap tap tap
pi_59552669
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:35:38 #57
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59553827
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
jaaaa ideaal voor de badlozen ( als ik )
pi_59555343
en ik hoe zit het hier met be never to busy to be beautiful? ik heb de kohl en de liptahine
pi_59557031

Lief!

Wel gaaf die Emotibombs! Sinds wanneer zijn die er?
Go hard or go home
pi_59558683
Die wedding bruisbal hadden ze die niet even een weekje eerder er in kunnen gooien?
In juli gaan ik nl trouwen en op huwelijksreis hebben we een bad in het hotel en ik heb dus 2 bbs besteld.
Nu maar duimen dat hij voor 6 juli in de winkel hier ligt want dan ben ik in de burt va een lush winkel
En die douchebruisdingen, bn heel benieuwd hoe die ruiken, wel een grappig idee!
pi_59560395
Als je dinsdag belt, krijg je een goodiebag (Bnever)
pi_59674527
Ik heb mijn pakket binnen
Alles is zo lekker! en wat is het heerlijk dat het hele huis weer naar Lush ruikt!!
Weet nog niet wat ik van Porridge moet vinden, de b electro vind ik niet zo, maar mijn dochter wel En verder is alles lekker!
pi_59681609
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
Wat leuk!

Ik ga in juli op vakantie, heb dan een bad (thuis niet dus, vandaar m'n vreugde over de showerballistics).. nog even wat lekkere bruisballen scoren
pi_59684122
ik heb ze besteld
pi_59705485
er komt een lekkere ocean scrub, een skinny dip butter cream, de fever massagebar en de téo bar, een vast blok deodorant spul deze kant op zaterdag

ben vooral erg benieuwd naar het deo spul, weet niet precies wat ik ervan kan verwachten ben wel een beetje van het zweterige type af en toe
pi_59710071
de teo is lekker.. ik weet niet of die bedoeld of aromaco ofzo..
maar teo moet je af en toe mee oppassen dat je je niet snijd en dat je hem niet open in een vochtige ruimt elaat liggen want dan word hij hard. En daar snij je je dus

maar hij is goed te doen gewoon onder je oksels wrijven en dan komt alles goed
  zondag 29 juni 2008 @ 23:31:42 #67
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_59783361
Mn broer neemt altijd een potje shampoo mee, met die zoutkorrels erin. Goed spul is dat

Maaruh die lucht in die winkels
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_59783665
Ik heb een mailtje mt excuses gekregen en er stond in dat ik wat opgestuurd krijg ter compensatie
Ben heel benieuwd!
pi_59797738
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:41 schreef Bleeding het volgende:
ik heb ze besteld
Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd
pi_59815545
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:54:35 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_59818066
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef Anitra het volgende:
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen
misschien heb ik het gemist hoor, maar heb je je aanvankelijke pakket niet meer gekregen dan? of ook nog?
pi_59824757
Mijn orginele pakket heb ik gehad vorige week, na flink mailen enzo en vandaag kreeg ik dit extra als sorry
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 19:41:11 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_59825409
oh, gelukkig is dat wel aankomen. toch uiteindelijk netjes opgelost. al had het allemaal iets makkelijker gekund natuurlijk.
pi_59826096
ik heb mijn emotibombs vandaag binnen gehad morgen eens uitproberen
pi_59834338
Ik ben benieuwd bleeding!
Zag gisreen dat ze ook yummie yummie en rub rub douchegel hadden nieuw
pi_59837215
die heb ik ook besteld
pi_59837562
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Bleeding het volgende:
die heb ik ook besteld
oh ik ben jaloers! die hadden ze nog net niet toen ik bestelde
pi_59892138
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs

Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:16:45 #79
112545 Muck
pi_59892348
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs

Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
ja...
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 18:44:29 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59978470
Ik was gister jarig en ik heb een hele verzameling Lush spulletjes gekregen

De score:

- Grote fles American Cream
- Silky Underwear
- MudFlats
- Honey I washed the Kids
- Vanille bruisbal
- blauwe jelly (waarvan de naam eraf geweekt is en ik de naam dus niet weet )

Daarnaast nog een zeep en een proef (ook zeep). Het ligt alleen niet hier dus ik weet de namen niet meer

Maar ik kan voorlopig wel even vooruit dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_60008120
Ik gok dat je jelly whoosh is lekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
pi_60009763
Yeah, mijn eerste grouporder
Vorige week binnengekregen

Er misten wel een aantal dingetjes, dus die worden nog bezorgd
pi_60016230
Wat zit er in die rij groene flessen? En dat links voor?
Wat een berg zeg
pi_60021941
wat een besteling!
Oh en er saat Yummi Yummi En Benever En Rub Rub oh vertel hoe die die zijn, dara ben ik zo nieuwsgierig naar!
Volgens mij is Happy 4 sad de beste verkpende retro
pi_60028245
Die groene flessen zijn inderdaad BNever RRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen Ze zijn wel supersnel daar Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 00:13:35 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60032498
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef NevermindMe het volgende:
Ik gok dat je jelly whoosh is lekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
Ik ben vandaag de lush ingelopen en de jelly is inderdaad whoosh wilde eigenlijk nog wat dingen kopen maar vind dat ik voorlopig wel even genoeg lushproducten heb
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_60035169
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die groene flessen zijn inderdaad BNever RRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen Ze zijn wel supersnel daar Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
Je kan toch wel stiekem snuffelen? ff aan de Yummi en de Rub?
Heb j nu niet zo'n hele lushwinke lucht in je kamer hangen?

Ik zou vandaag nog ff langs de lush gaan, maar gaat helaas niet door
pi_60037776
Ik moet eigenlijk ook volgende week nog een keer de Lush in, nog wat dingetjes voor vakantie halen. M'n aqua mirabilis is bijna op, en een pot sympathy for the skin kan er ook nog wel bij..
pi_60042549
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:42 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60042626
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:15 schreef lievelieze het volgende:
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
pi_60042693
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:33:32 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_60043015
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
pi_60043061
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
ja he? ik heb de winkels altijd een beetje gemeden omdat ik het zo duur vond. maar ach.... nu zie ik het wel meer zitten
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:38:35 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60043149
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:

[..]

Als de ingrediënten je aanspreken is de kans groot dat je het inderdaad lekker vindt Wat de verzendkosten betreft, volgens mij moet je die sowieso betalen. Daarom zou ik je aanraden om alleen maar meer producten te bestellen, anders is het ook zo zonde Waarschijnlijk vind je Karma Komba dan ook wel lekker (shampoo).

Kijk wel uit hoor, als je eenmaal aan Lush verkocht bent is er geen weg meer terug
pi_60043315
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:52:36 #96
112545 Muck
pi_60044672
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef lievelieze het volgende:
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
Nee, het duurt meestal veel langer.
pi_60044696
ok, dankje. misschien toch maar eens irl naar zo'n shop gaan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:15:06 #98
112545 Muck
pi_60045140
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
Op de site staat:
quote:
Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.
En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur

Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 19:18:11 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_60047194
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
is ook veel leuker
lekker overal aan knuffelen en zo (en veel meer meenemen dan eigenlijk de bedoeling was :$ )

en dan kan je nu alles proberen en later online bestellen
pi_60047801
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:15 schreef Muck het volgende:

[..]

Op de site staat:
[..]

En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur

Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.
maarreee... heb jij een proefjes-winkeltje dan? of heb je heul veul van alles? proefjes is op zich wel handig.
en ik heb me vanmiddag aangemeld op het lush forum, ik zag dat daar ook een topic is over het laten opsturen van lush door forumleden die in de buurt van een lush wonen...:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')