abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59525462
ze werken flink langs elkaar heen daar
Ik mailen over dat die ene dus niet had moeten zeggen dat het al verzonden was krijg ik dit terug:
Hi Anitra,
I think that she has told you this because your order was scanned for
dispatch on 12/06/08, so it does look like it has been dispatched, but we
were unable to dispatch your parcel on this date due to the address being
incomplete.

Kind regards,
Lyndsey

oke kan gebeuren denk ik dan to ik dus net nog een email krijg van degene die gezegd had dat het al vrzonden was, ik denk dat is een excuus, maar nee. Ik kreeg dit:

Dear Anitra,

Thank you for your email.

Your order will arrive by DHL. Can I please check the delivery address to
ensure that it is correct, as that may be causing a delay.

Kind regards,

Keilly at Lush Online

Ben bang dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren voor ik mijn pakket heb
pi_59530977
Oh jee, als dat maar goed gaat dan! Ik heb nl. ook een voucher gestuurd, en kon dan later bestellen
pi_59532332
volgende week komt er een vriendin uit londen deze kant op heb haar net even gemaild of ze komende week nog tijd heeft om even voor me te shoppen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59551751
Ik heb laatst voor mijn vriendinneke een paar bijzondere zeepjes gekocht, en een massagesteen gekocht. Echt allemaal zeer leuk, vooral de massagesteen is cool. (Vooral als ik degene ben die massageert Ik ga nog eens kijken voor leuke dingen die je in bad kan gebruiken. Iemand tips?

[ Bericht 8% gewijzigd door -Dries- op 20-06-2008 15:30:20 ]
pi_59551990
Bubble Bars . Die brokkel je af onder de kraan en die schuimen dan lekker. Of de bruisballen ('bath ballistiscs'). Ik weet niet van welke geuren jullie houden, maar ik hou van de volgende bubble bars: The Comforter (ruikt naar cassis), Ma Bar (chocola/honing), Amandopondo (roos/citroen), Creamy Candy (bubble gum zoet) en Pop In the Bath schijnt ook heel lekker te ruiken maar heb hem zelf nog niet geprobeerd.
Tap tap tap
pi_59552669
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:35:38 #57
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59553827
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
jaaaa ideaal voor de badlozen ( als ik )
pi_59555343
en ik hoe zit het hier met be never to busy to be beautiful? ik heb de kohl en de liptahine
pi_59557031

Lief!

Wel gaaf die Emotibombs! Sinds wanneer zijn die er?
Go hard or go home
pi_59558683
Die wedding bruisbal hadden ze die niet even een weekje eerder er in kunnen gooien?
In juli gaan ik nl trouwen en op huwelijksreis hebben we een bad in het hotel en ik heb dus 2 bbs besteld.
Nu maar duimen dat hij voor 6 juli in de winkel hier ligt want dan ben ik in de burt va een lush winkel
En die douchebruisdingen, bn heel benieuwd hoe die ruiken, wel een grappig idee!
pi_59560395
Als je dinsdag belt, krijg je een goodiebag (Bnever)
pi_59674527
Ik heb mijn pakket binnen
Alles is zo lekker! en wat is het heerlijk dat het hele huis weer naar Lush ruikt!!
Weet nog niet wat ik van Porridge moet vinden, de b electro vind ik niet zo, maar mijn dochter wel En verder is alles lekker!
pi_59681609
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
Wat leuk!

Ik ga in juli op vakantie, heb dan een bad (thuis niet dus, vandaar m'n vreugde over de showerballistics).. nog even wat lekkere bruisballen scoren
pi_59684122
ik heb ze besteld
pi_59705485
er komt een lekkere ocean scrub, een skinny dip butter cream, de fever massagebar en de téo bar, een vast blok deodorant spul deze kant op zaterdag

ben vooral erg benieuwd naar het deo spul, weet niet precies wat ik ervan kan verwachten ben wel een beetje van het zweterige type af en toe
pi_59710071
de teo is lekker.. ik weet niet of die bedoeld of aromaco ofzo..
maar teo moet je af en toe mee oppassen dat je je niet snijd en dat je hem niet open in een vochtige ruimt elaat liggen want dan word hij hard. En daar snij je je dus

maar hij is goed te doen gewoon onder je oksels wrijven en dan komt alles goed
  zondag 29 juni 2008 @ 23:31:42 #67
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_59783361
Mn broer neemt altijd een potje shampoo mee, met die zoutkorrels erin. Goed spul is dat

Maaruh die lucht in die winkels
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_59783665
Ik heb een mailtje mt excuses gekregen en er stond in dat ik wat opgestuurd krijg ter compensatie
Ben heel benieuwd!
pi_59797738
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:41 schreef Bleeding het volgende:
ik heb ze besteld
Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd
pi_59815545
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:54:35 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_59818066
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef Anitra het volgende:
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen
misschien heb ik het gemist hoor, maar heb je je aanvankelijke pakket niet meer gekregen dan? of ook nog?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59824757
Mijn orginele pakket heb ik gehad vorige week, na flink mailen enzo en vandaag kreeg ik dit extra als sorry
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 19:41:11 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_59825409
oh, gelukkig is dat wel aankomen. toch uiteindelijk netjes opgelost. al had het allemaal iets makkelijker gekund natuurlijk.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59826096
ik heb mijn emotibombs vandaag binnen gehad morgen eens uitproberen
pi_59834338
Ik ben benieuwd bleeding!
Zag gisreen dat ze ook yummie yummie en rub rub douchegel hadden nieuw
pi_59837215
die heb ik ook besteld
pi_59837562
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Bleeding het volgende:
die heb ik ook besteld
oh ik ben jaloers! die hadden ze nog net niet toen ik bestelde
pi_59892138
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs

Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:16:45 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59892348
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs

Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
ja...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 18:44:29 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59978470
Ik was gister jarig en ik heb een hele verzameling Lush spulletjes gekregen

De score:

- Grote fles American Cream
- Silky Underwear
- MudFlats
- Honey I washed the Kids
- Vanille bruisbal
- blauwe jelly (waarvan de naam eraf geweekt is en ik de naam dus niet weet )

Daarnaast nog een zeep en een proef (ook zeep). Het ligt alleen niet hier dus ik weet de namen niet meer

Maar ik kan voorlopig wel even vooruit dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_60008120
Ik gok dat je jelly whoosh is lekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
pi_60009763
Yeah, mijn eerste grouporder
Vorige week binnengekregen

Er misten wel een aantal dingetjes, dus die worden nog bezorgd
pi_60016230
Wat zit er in die rij groene flessen? En dat links voor?
Wat een berg zeg
pi_60021941
wat een besteling!
Oh en er saat Yummi Yummi En Benever En Rub Rub oh vertel hoe die die zijn, dara ben ik zo nieuwsgierig naar!
Volgens mij is Happy 4 sad de beste verkpende retro
pi_60028245
Die groene flessen zijn inderdaad BNever RRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen Ze zijn wel supersnel daar Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 00:13:35 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60032498
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef NevermindMe het volgende:
Ik gok dat je jelly whoosh is lekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
Ik ben vandaag de lush ingelopen en de jelly is inderdaad whoosh wilde eigenlijk nog wat dingen kopen maar vind dat ik voorlopig wel even genoeg lushproducten heb
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_60035169
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die groene flessen zijn inderdaad BNever RRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen Ze zijn wel supersnel daar Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
Je kan toch wel stiekem snuffelen? ff aan de Yummi en de Rub?
Heb j nu niet zo'n hele lushwinke lucht in je kamer hangen?

Ik zou vandaag nog ff langs de lush gaan, maar gaat helaas niet door
pi_60037776
Ik moet eigenlijk ook volgende week nog een keer de Lush in, nog wat dingetjes voor vakantie halen. M'n aqua mirabilis is bijna op, en een pot sympathy for the skin kan er ook nog wel bij..
pi_60042549
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:42 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60042626
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:15 schreef lievelieze het volgende:
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
pi_60042693
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:33:32 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_60043015
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
pi_60043061
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
ja he? ik heb de winkels altijd een beetje gemeden omdat ik het zo duur vond. maar ach.... nu zie ik het wel meer zitten
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:38:35 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60043149
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:

[..]

Als de ingrediėnten je aanspreken is de kans groot dat je het inderdaad lekker vindt Wat de verzendkosten betreft, volgens mij moet je die sowieso betalen. Daarom zou ik je aanraden om alleen maar meer producten te bestellen, anders is het ook zo zonde Waarschijnlijk vind je Karma Komba dan ook wel lekker (shampoo).

Kijk wel uit hoor, als je eenmaal aan Lush verkocht bent is er geen weg meer terug
pi_60043315
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:52:36 #96
112545 Muck
pi_60044672
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef lievelieze het volgende:
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
Nee, het duurt meestal veel langer.
pi_60044696
ok, dankje. misschien toch maar eens irl naar zo'n shop gaan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:15:06 #98
112545 Muck
pi_60045140
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
Op de site staat:
quote:
Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.
En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur

Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 19:18:11 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_60047194
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
is ook veel leuker
lekker overal aan knuffelen en zo (en veel meer meenemen dan eigenlijk de bedoeling was :$ )

en dan kan je nu alles proberen en later online bestellen
pi_60047801
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:15 schreef Muck het volgende:

[..]

Op de site staat:
[..]

En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur

Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.
maarreee... heb jij een proefjes-winkeltje dan? of heb je heul veul van alles? proefjes is op zich wel handig.
en ik heb me vanmiddag aangemeld op het lush forum, ik zag dat daar ook een topic is over het laten opsturen van lush door forumleden die in de buurt van een lush wonen...:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')