Dat is een tas die je koopt voor 20 euro waarin voor 40 euro aan produkten zit. Je weet vooraf niet wat je krijgt. Het idee is om zo de overgebleven kerstprodukten te verkopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook zo een grijpzak, wat houd het eigenlijk in, en zijn ze in den haag te krijgen?
Ik vind hem in het flesje ook akelig zoet, maar in de douche is hij best te hebben. En anders gebruik je hem voor handwasjes. De glitters zitten zo vast op de bodem, die vallen er echt niet uit. Ik snap nog steeds niet waarom ze ze erin doen, ik heb nog nooit een fles Snowfairy-met-zwevende-glitters gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die douchegel wel gewoon proberen, al vind ik 'm echt niet lekker ruiken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mijn kleren niet blootstellen aan Snow Fairy.![]()
Dan worden die douchegelflesjes dus ook hergebruikt. Ik zie namelijk op de bodem van mijn Olive Branch ook wat glitters.
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb ik trouwens pech met m'n snowcake of is het iets dat meerdere mensen opgevallen is? Dat de samenstelling gewoon veranderd is of zo?
Kan je er niet mee terug gaan? Dat lijkt me niet kloppen namelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zit een vieze muffe stallucht aan. Kan het echt niet anders omschrijven.
Nou, het was een gratis stukje uit Engeland. Maar ik heb op zich wel zin in een reisje hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je er niet mee terug gaan? Dat lijkt me niet kloppen namelijk.
Ze zijn daar zo aardig dat ze het waarschijnlijk als klacht zien en een nieuwe sturen en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Burdie het volgende:
Haha volgens mij verschilt 'ie niet van vorig jaar.
Stuur anders een mailtje naar lush uk?
Rotterdam dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
amsterdam of haarlem is wel ver!
Oh, dan is het maar goed dat ik daar niet op zoek ben geweest naar de Lush.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar is geen Lush he.
Daar kan zij toch ook niks aan doen? Ligt aan de post. Het is hartstikke aardig dat ze je de keus geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou, daar hebben we wat aan zeg, zit je al een beetje twee weken te wachten
Nou, gewoon terugsturen dat je hem graag alsnog ontvangt. Zullen ze vast haast mee makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:We hebben al mail terug
![]()
Dear Ilse,
Thank you for your reply.
I am very sorry to hear that you still haven't received your order, is was
sent out the day after I requested the reissue, so I can only assume it's
been lost in the post. How would you like me to proceed?
Kind regards,
Keilly at Lush Online
Nou, daar hebben we wat aan zeg, zit je al een beetje twee weken te wachten
Het zou ook kunnen zijn dat je onderhand liever een refund hebt, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:Twas dus al voor de tweede keer verzonden.
Vind het een beetje gek dat zij aan ons vraagt hoe het opgelost moet worden, das toch haar werk?
Ik vind het eerlijk gezegd wel netjes dat ze het vragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou wij hebben toch echt liever voor 140 pond lush voor die 100 pond hoor.
Maar das onze eerste bestelling, zal ook onze laatste zijn, wat een afgang...
Ik durf het bijna niet te zeggen maar... zou je het niet via DHL laten versturen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Dear Ilse,
I'm afraid all I can do is send another package to you, or refund you, as
unfortunately Royal Mail packages do get lost sometimes (for example, if the
address label or box gets damaged).
Kind regards,
Keilly at Lush Online
Naja, twordt dus voor de derde keer verzonden.
We wachten weer vrolijk verder.
Noem mij maar een zeur maar ik had wel betere service verwacht.
Ik vond dat eerste pakket dat "misplaced" was al zo vaag.
Wil je dat ik je ga brengen of zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
amsterdam of haarlem is wel ver!
Dat wist ik niet (meer). Verzenden bij Lush is altijd hit and miss. Al moet ik zeggen dat zij hun best doen het op te lossen. Maar mijn pakketjes komen bij poging 2 of na wat boze telefoontjes naar DHL van mij wel aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
De eerste keer was per DHL, toen was ie misplaced en kwamen ze er zelf mee om hem per royal mail te verzenden omdat dat sneller zou zijn, we hebben nu wel om een verzendbewijs gevraagd in elk geval, maar nog geen antwoord op die mail.
Nou, t zou mooi zijn als we voor 100 pond een dikke niks kregen zeg.
Pm je adres dan maar. Dan heb je in ieder geval toch nog iets van Lush.quote:
Ikzelf heb krullend droog haar en vond de rehab en coolaulin wel fijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:20 schreef saaw het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de shampoo's en conditioners?
Ik heb superdroog haar en ben al tijden op zoek naar een goeie oplossing, misschien dat een helemaal natuurlijk product zoals Lush me kan helpen, maar vind het toch te duur om zomaar alles te gaan proberen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
the strokes is ook uk te krijgen bij gewone dingen dus wellicjht komt die gewoon terug
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
das niet altijd zo. uk is retro ook alleen online
nogmaalsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
oh kut the strokes haalde ik even in de war met recon![]()
Dat is wel handig om te weten idd, ik word altijd een beetje onwel in die winkels. Wat een lucht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef lienelien het volgende:
waaraan kan ik dan eigenlijk zien wat wél in de winkel verkrijgbaar is, en wat alleen via mailorder?
In principe is alles gewoon te koop behalve de retro.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef lienelien het volgende:
waaraan kan ik dan eigenlijk zien wat wél in de winkel verkrijgbaar is, en wat alleen via mailorder?
Wauw, glitterende Snowfairy is mij nooit gelukt. En ben er blij om, ik ben geen glittertypje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik wacht ook nog steedstrouwens ook nog steeds op een tracking code, ik heb er opnieuw een mail over gestuurd.
Bij mij snowfairy waren de glitters heel makkelijk in de rest van de fles te krijgen, nachtje op zn kop gezet. Vandaag cadeau gegeven en inderdaad een prinsesje met een temper tantrum wat bijna de gordijnen stuk trokze had wel glitters in dr haar met wassen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef oh-oh het volgende:Weet je wat mijn tante es deed bij een neefje dat eens dacht dat ie minder ijs in zn kommetje kreeg dan zn broertje?
Ze pakte zo die hele bak ijs van en zijn kommetje en spoelde zo voor zijn ogen de hele handel door de gootsteen![]()
Zoiets zou ik dus ook doen als mijn nichtje van 4 zoiets zou flikken, dat deed ze 1 keer en echt nooooooooit meer![]()
Kleine meisjes zijn - in het algemeen- erg leuk om kadootjes aan te geven!quote:Mn kleine nichtje is vandaag jarig, gisteren heeft deze brave tante een hele grote doos klaar gemaakt en verzonden met allemaal individueel ingepakte kado's.
Boekjes, frutsels voor op dr crocks () , een knuffel van een hond, nog wat meuk en een supernova heel leuk ingepakt en met het stukje uit de Lush krant met de naam dr op dr bij want nichtje heet Nova.
Lijkt me zo leuk, kan ze samen met dr grote zus in bad met al die confetti
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen glitters in mn snowfairy.
Maar ik heb dan ook echt waar maar 1 klein flesje van dat spul![]()
Denk dat ik Luna als ze 4 wordt een mooi stuk glitterende Angel's Delight in haar kadopakket doe, daar heb ik zat van en dat vindt een meisje van 4 vast wel leuk en lekker toch?
Da's altijd zo. De UK heeft veel betere acties, parties, prijzen etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:35 schreef oh-oh het volgende:Wohoooooooo.
Das pas echt een goede grabbag actie zeg
Behalve het eten en het gevoel voor mode. Brrrr......quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Mjah, de UK is gewoon veel leuker dan NL, echt in alles
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve het eten en het gevoel voor mode. Brrrr......
Nee, want ze wilde de cadeaus van haar broer ook hebben. Het sloeg nergens op want het waren allemaal dingen voor in bad en ze gaan iedere avond samen in bad. Ze zouden hoe dan ook samen met alles spelen. En ze wilde ook niks ruilen, ze wilde het gewoon allemaal hebben, want anders zou haar broer kunnen zeggen dat ze ergens niet mee mocht spelen. Dr broer kwam al aanbieden het dan allemaal aan haar te geven 'want het maakt toch niet uit' maar ik heb dr op de gang gezet en daarma met haar gepraat over hoe het is om iemand een cadeau te geven en dat die ander dan altijd boos wordt. Dat ik deze al bijna niet meegenomen had en of ze liever cadeaus wil delen of geen cadeaus krijgen. Naja de invloed zal beperkt zijn maar ze was wel onder de indruk en heeft de rest van de dag voorbeeldig geluisterd, ook toen haar broer op de computer mocht en zij niet heeft ze niet meer gegild. Ze heeft blijkbaar snel door of dat werkt of nietquote:
Zeg Greys....quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef Cat22 het volgende:
GREYS!!!![]()
![]()
Vanaf 31 januari is er een grijpzak actie in de UK!
5 pond voor een zak ter waarde van 10 pond aan produkten
10 pond voor een zak ter waarde van 20-25 pond aan produkten
15 pond voor een zak ter waarde van maximaal 50 pond aan produkten
Ideaal voor de Heer, hij hoeft niks uit te zoeken, krijgt gewoon een zak in zijn handen geduwd. Maar hij zal waarschijnlijk wel een koffertje moeten meenemen voor de trip.
Dan zit hij volgens mij op het vliegveld in Engeland te wachten op vertrek. Reken op vrijdag als aankomstdatum, maar misschien dat het al morgen is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb eindelijk mn track and trace code![]()
"Track event Date Status
Outbound Gateway 2009-01-21 General status. Departure"
Weet iemand wat dit betekent, en op welke dag ik nou mn pakketje kan verwachten?
Hoeoeoei!! Come to mama blije doos met goodies!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef Cat22 het volgende:
Dan zit hij volgens mij op het vliegveld in Engeland te wachten op vertrek. Reken op vrijdag als aankomstdatum, maar misschien dat het al morgen is.![]()
Dippie, kan jij inmiddels op het Lush forum? De meet wordt erg leuk en we krijgen van Lush Haarlem zelfs goodiebags!Als je mee wil meld ik je anders wel aan voor de meet hoor. Vorige keer heb ik ook een dinnetje meegenomen die niet op het forum zat, was geen enkel probleem voor de groep.
We hebben net een mailbombardement uitgevoerd richting het info adres omdat het forum nog steeds niet goed werkt. Misschien dat ze nu al die andere mailtjes ook gaan bekijken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoeoeoei!! Come to mama blije doos met goodies!!!![]()
Nee ik kan nog steeds niet op het forum, net nog geprobeerdik wil heel graag mee, welke dag is het ook al weer? Dan zet ik het in mn agenda.
lief dat je dat wil doen! Maar, goodiebags? Als in, nog meer 20 voor 40 actie?
Het gaat mij niet om de persoon. Maar als iemand haar functie niet goed uitoefent dan word ik wel een beetje boos ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik las een berichtje van je... Jij mag die Sunny niet zo geloof ik
Snap ik, volgens mij is het ook niet echt een helder licht en als je dan van zo iemand afhankelijk bent voor je info enzo, wekt dat frustratie natuurlijk. Hoewel het me ook wel een moeilijke positie lijkt om in te zitten, van haar kant bedoel ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat mij niet om de persoon. Maar als iemand haar functie niet goed uitoefent dan word ik wel een beetje boos ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |