Mja, ik denk dat er meer achter zit dan 'we moeten van ons budget afquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Erg he? Ik snap het niet goed: ze hebben blijkbaar zoveel ruimte in het budget om deze belachelijke hoeveelheden weg te geven. Waarom dan niet over de gehele linie het hele jaar door de prijzen iets verlagen. Want ik vermoed dat de winstmarges echt niet klein zijn, ondanks de recessie.
Ik heb zitten twijfelen om een exvriend te mailen maar gezien dat we al 3 jaar geen contact meer hebben...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En evengoed: het is dat ik ook tot 2012 voorzien ben anders had ik een vriend in Cardiff vanmorgen naar de winkel gestuurd.
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mysterie... dan weet ik het niet. En dat kan ik niet uitstaan. I am queen of the BBS!* stampvoet*
Hoe ruikt hij? Le-zen! Zoetig... is het misschien een Happy BBS? Of Auntie Pamela?
Waar hébben jullie het over?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef -Peach het volgende:
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
Als er trouwens mensen zijn die mee willen doen met een UK bestelling (bijv. als je geen creditcard hebt) PM me dan even. Het duurt nog wel een week of 3-4 denk ik, maar ik zit sowieso al op de 9,95 verzendkosten dus ik kan nog iets van 20 kilo extra over laten komen zonder extra kostenheb je alleen verzendkosten binnen nederland.
Nee, niet nu, over een maandquote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nu alweeeeeeer een order???
* snel naar de site spurt *
Nee, als je zakken kon bestellen plaatste ik vandaag een bestellingquote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je dan ook alleen zo'n zak bestellen? Of is dat alleen in de winkel?
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef -Peach het volgende:
Hey Dipkip! Past de envelop door de brievenbus denk je?
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:Ik wil wel graag een grrrrrrrrrroooooote fles American cream, een grote fles SDM en een pot curly wurly, maar ik pb je wel.
Ben ik de enige waarbij de site soms maar halve pagina's of zelfs pagina's zonder producten laat zien?
Echt zoooo irritant is dat!
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.
[..]
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Is de grab bag actie nu al???Ik dacht pas vanaf 31 januari? Dammit...
Deze week slaat Heer G het Schotland tripje over omdat zijn oma is overleden en woensdag wordt gecremeerd. Volgende week gaat hij wel weer, maar dan zijn die bags natuurlijk allemaal al weg.
Ow ja, goede kanshebbert! Ik ben de queen van de BBSen maar mijn koninkrijk strekt zich niet uit tot de zoete dingen. Vandaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
De Creamy Candy bedoel ik. Whehehehe.
Helemaal overheen gelezen, heel veel sterktequote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |