Mja, ik denk dat er meer achter zit dan 'we moeten van ons budget afquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Erg he? Ik snap het niet goed: ze hebben blijkbaar zoveel ruimte in het budget om deze belachelijke hoeveelheden weg te geven. Waarom dan niet over de gehele linie het hele jaar door de prijzen iets verlagen. Want ik vermoed dat de winstmarges echt niet klein zijn, ondanks de recessie.
Ik heb zitten twijfelen om een exvriend te mailen maar gezien dat we al 3 jaar geen contact meer hebben...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En evengoed: het is dat ik ook tot 2012 voorzien ben anders had ik een vriend in Cardiff vanmorgen naar de winkel gestuurd.
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mysterie... dan weet ik het niet. En dat kan ik niet uitstaan. I am queen of the BBS!* stampvoet*
Hoe ruikt hij? Le-zen! Zoetig... is het misschien een Happy BBS? Of Auntie Pamela?
Waar hébben jullie het over?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef -Peach het volgende:
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
Als er trouwens mensen zijn die mee willen doen met een UK bestelling (bijv. als je geen creditcard hebt) PM me dan even. Het duurt nog wel een week of 3-4 denk ik, maar ik zit sowieso al op de 9,95 verzendkosten dus ik kan nog iets van 20 kilo extra over laten komen zonder extra kostenheb je alleen verzendkosten binnen nederland.
Nee, niet nu, over een maandquote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nu alweeeeeeer een order???
* snel naar de site spurt *
Nee, als je zakken kon bestellen plaatste ik vandaag een bestellingquote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je dan ook alleen zo'n zak bestellen? Of is dat alleen in de winkel?
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef -Peach het volgende:
Hey Dipkip! Past de envelop door de brievenbus denk je?
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:Ik wil wel graag een grrrrrrrrrroooooote fles American cream, een grote fles SDM en een pot curly wurly, maar ik pb je wel.
Ben ik de enige waarbij de site soms maar halve pagina's of zelfs pagina's zonder producten laat zien?
Echt zoooo irritant is dat!
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.
[..]
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Is de grab bag actie nu al???Ik dacht pas vanaf 31 januari? Dammit...
Deze week slaat Heer G het Schotland tripje over omdat zijn oma is overleden en woensdag wordt gecremeerd. Volgende week gaat hij wel weer, maar dan zijn die bags natuurlijk allemaal al weg.
Ow ja, goede kanshebbert! Ik ben de queen van de BBSen maar mijn koninkrijk strekt zich niet uit tot de zoete dingen. Vandaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
De Creamy Candy bedoel ik. Whehehehe.
Helemaal overheen gelezen, heel veel sterktequote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.![]()
Misschien een beetje een citrusgeur? Houdt ie daarvan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nog tips betreffende de bruisballen, wat een beetje de meest geschikte zouden zijn voor Heer G zelf? Dus niet té girly geurtjes? Die achthoekige blauwe die ik van Elisa had, die was bv heel geschikt ook voor mannen vind ik. Maar die is dus niet 'normaal' te krijgen helaas.
Heer G is dól op badderen, het liefst 2 à 3 uur achter elkaar, dus daar moeten we ook wat fijne spulletjes voor regelen!
Je bedoelt de VIP party voor Valentijn? Het hangt een beetje van de winkel af hoe ze het aankleden.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Niara het volgende:
Mew!
Vraagje, wat houdt zo'n Valentijnsavondje in?
Dan zou je eigenlijk een bruisbal moeten pakken die er van buiten onschuldig uitziet maar van binnen berstensvol met zut zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh vast ook wel hoor Cat, maar ik denk dat hij die bruisdingen het leukst vindt!
Hoooi!quote:
Witches Ball, njam!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oh maar die gaat hij ook krijgen hoor Cat!
Ik ga hem van de week in bad sturen met de paarse bal die ik van Elisa heb gekregen, daar zitten ster anijs dingen in![]()
![]()
Ik had je een poosje geleden gepb't he? Weet je nog?quote:Ik twijfel zo he... zal ik maar gewoon een keer online een zwikkie bestellen? En het hem daarna laten aanvullen als hij weer naar Schotland gaat? Ik heb al een aardige lijst, maar om hem dat nou allemaal te laten halen. Ik denk dat ik 1x online bestel en dan meteen een boel en dan daarna hem steeds een beetje laat meenemen. Goed plan?
Ik zou als ik jou was de dingen die niet zo duur zijn en veel ruimte innemen (douchegel, zeep, badbruisballen) online bestellen en dan meneer Greys naar de winkel laten gaan voor je cremes en dergelijke. Zodat hij proefjes kan scorenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel zo he... zal ik maar gewoon een keer online een zwikkie bestellen? En het hem daarna laten aanvullen als hij weer naar Schotland gaat? Ik heb al een aardige lijst, maar om hem dat nou allemaal te laten halen. Ik denk dat ik 1x online bestel en dan meteen een boel en dan daarna hem steeds een beetje laat meenemen. Goed plan?
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.quote:
Haha ik denk toch dat als je wékelijks wat voor je kan laten kopen in engeland dat je je wel kan beperken tot die wekelijkse kilio en niet nog grote pakketten hoeft te bestellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.
Echt hoor.
Hoef je bijna niks meer.
Welke?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.
Echt hoor.
Hoef je bijna niks meer.
Favorietje hier!quote:
En weer een nieuwe wereld gaat open voor de Greys.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik pies echt in mijn broek hier
Even mijn wishlist updaten dan![]()
En oh gosh, ook de retrodingen kunnen dan inderdaad!
Ik ook!!!quote:
Cathastrophe Cosmetic vind ik ook heerlijk en die gaat het zaterdag waarschijnlijk worden. Of hij echt geschikt is voor een gevoelige huid weet ik niet, ik kan hem prima verdragen. Cupcake vind ik heftiger, daar heb ik na afloop een beetje last van gehad. BB seaweed is volgens mij ook mild.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Ik weet alleen nog niet of het crash course wordt of een andere. Zijn er nog andere lekker en geschikt voor een gevoelig velletje?
Minder briljant plan dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben allergisch voor bosbessendus dat is minder slim denk ik.
Anders vraag je lief in de winkel of je een proefje mag proberen. Smeer je een paar vegen masker op je gezicht, weet je na 5 minuten vast wel wat wel en niet kan.quote:Die zeewier is wel een optie, of ik haal gewoon meer crash course... Als het werkt werkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |