quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Die olive branch vind ik echt vreselijk,
Ik zit een beetje te twijfelen, want mama heeft wel veel allergieen, maar aan de andere kant is mama best wel van het vegetarische red de wereld gebeuren... Ik weet ook niet van welke geuren ze houdt en ze heeft ook geen bad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ickle baby bath!![]()
Is het babytje nu nog te klein voor maar over een paar maanden kan dat best en nu is het een leuke gedachte.
En uiteraard de mamma niet vergeten met spullies. Dream Cream is altijd een goede aankoop. Tepelkloven, rode billen, het schijnt er allemaal mee weg te gaan. En misschien Buffy voor de striae?
Ik vind het allemaal heerlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Leuk Dip, ik geef ook altijd Lush voor de mama als kado erbij![]()
Oh nog maar 2 nachtjes slapen en mn Lush komt eindelijk![]()
Oh MB, ben blij dat je die soft touch ook zo lekker vindt!
En de rest?
Die olive branch vind ik echt vreselijk, maar ja, die wilde je zelf![]()
En de You snap the whip, dat kan echt niemand vies vinden volgens mij
Ik ga even nadenkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 13:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat ik te proeven heb:
- rockstar
- sexy peel
- snowcake
- honey I washed the kids
- karma soap
- deamon in the dark
- happy soap (helaas disc.)
- porridge
- bananamoon (retro)
- trichomania
- I should coco
- christmas cake slice
- sandstone
- spice curls
en ik vergeet vast de helft, dit is even uit m'n hoofd.
Ik vind m 5 seconden vies en heftig, als je m opspuit zeg maar, en daarna vind ik m echt geweldig lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijkOok The Olive Branch!
Tof dat je de Snowcake parfum zo lekker vind!Die vind ik dus vreselijk
Ik had hem al eens als cadeautje aan mn moeder gegeven, dus ik wist al dat ik hem lekker vond, ik had hem alleen nooit zelf gehad nog.quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m 5 seconden vies en heftig, als je m opspuit zeg maar, en daarna vind ik m echt geweldig lekker.
En extra snowfairy is altijd oke olee olee![]()
Ik ben ieg echt blij dat je de soft touch wel lekker vind, schijnbaar vinden veel mensen die vies, ik snap daar niks van
Lekker pakketje, veel verschillende geuren ook. Hopelijk reageert mamma er niet te sterk op ivm haar allergiën. Er zitten geen 'gevaarlijke' spullen tussen maar je weet het nooit natuurlijk. Hopelijk raakt ze verslaafd en kan ze in het vervolg zelf haar badspulletjes uitzoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Wat vinden jullie van:
- Dream Cream
- Ickle baby bath (desnoods als voetenbadje voor mama)
- Therapy
- TOB (kleintje)
- snowcake
Als pakketje?
Angelquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Lekker pakketje, veel verschillende geuren ook. Hopelijk reageert mamma er niet te sterk op ivm haar allergiën. Er zitten geen 'gevaarlijke' spullen tussen maar je weet het nooit natuurlijk. Hopelijk raakt ze verslaafd en kan ze in het vervolg zelf haar badspulletjes uitzoeken.
Moet je wel nog kiezen of je de baby angel of baby devil neemt.
Ha! Je dacht dat je klaar was he?
Ka-bling! Da's wel heel zoet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond gedouched met Snowfairy, en vanochtend met Godmother en Trichomania en American Cream. HIWTK parfum dr bij en ik ruik zo zoet vandaag
Mijn leveringen hebben vaak 3 pogingen nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
1 marzibain? Dat is een grapje toch? Wat zijn ze toch efficient he![]()
Ik ga vandaag naar een lushmeet en er schijnen daar nog grabbags te zijn, als er een in mijne zit wil ik wel ruilenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wil iemand misschien 100gram Ice Blue soap ruilen tegen Angel's Delight oid?
Ik had met een vriendin een grab bag gekocht maar ik had interesse in slechts 2 dingen waarvan ik er 1 heb gekregen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:37 schreef Dipkip het volgende:
Wat vind je vreselijk, angel's delight?
Oh zo! Angel's delight heb ik niet, misschien vanmiddag wel. Als ik m dan niet lekker vind geef ik een schreeuw.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef CherryLips het volgende:
O, volgens mij hebben we het omgedraaid. Ik had Ice Blue maar wil er graag Angel's Delight voor
. Ik zie nu dat m'n berichtje dubbelzinnig was.
En Nok, hoe was de zweet-ervaring met lush deo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Tot grote spijt van mijn nageslacht gaat nu ook mijn badkamer naar Lush ruiken.
Het begint nu met een lushmandje. Heb net mijn pakketje van Mr. Greys gekregen, met een plaatje van een natte poes. het is wel duidelijk hoe Greys over me denkt
Vanavond dus de solid shampoo uitproberen. De solid perfume was net bij het uitproberen wel heel erg solid. Maar de postbode die het bracht was ook diepgevroren, dus dat kan daar aan liggen
De deo die erbij zat heb ik net opgedaan. We zullen straks weten of die effect heeft. Ik ga wel even iets zweterigs doen zometeen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
in mijn goodiebag waren ze de rehab vergetende strawberry feels forever ruikt
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Nok, hoe was de zweet-ervaring met lush deo?
Tipje voor erge solid Solid Perfumes: doe ze even in je bh. Zijn ze zo smeerbaar.![]()
Oh-Oh, veel plezier met je pakket! En foto's maken he?!
Volgens mij kloppen je lijstjes hoor, ik had exact wat jij nu opnoemt, verder alleen twee lushkrantjesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
In mijn grijpzak zat
- Best wishes gift (Mr Butterball, Christmas Kisses, Marzibain)
- B electro zeep
- Lily Savon zeep
- Snowcake
- Candy Cane BBS
En dat wast volgens mij, Maar we hebben meteen spullen doorgeruild dus wellicht zat er nog meer in.
En we kregen goodiebags op de meet.![]()
- Christmas Kisses
- Proef Karma Dusting powder
- proef Rehab
- Proef Rub Rub Rub
en vast nog wat (ook vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |