abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:56:01 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65523049
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Bedoel je demons in the dark?
Die vind ik lekker, kruidnagel en munt, heerlijk voor in de zomer!
Ik gebruik 'm om weer fris te worden als wakker worden in de ochtend wat tegenvalt !
KuikenGuppy
pi_65523542
Ik vond 'm in de winkel stinken.
Maar mijn doel is om álle zeepjes uit te proberen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:45:21 #228
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65524969
Oh-oh! The Soft Touch is echt heerlijk!
Dank je wel!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:48:32 #229
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65525086
Mijn plan is ook om alle zeepjes eens te proberen. Ik vergelijk mijn 2 aankoop steeds met de eerste.
The Godmother is dan wel zoet(ruikt naar winegums, laat ik dat nou net vies vinden) maar absoluut niet naar Rockstar.
Milky Bar zou naar warme melk met honing ruiken(zit dus gewoon sinaasappelolie in, waar het ook naar ruikt) maar komt niet in de buurt van Honey(honing!) I washed the kids.
Even aan het idee wennen nog maar.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65525626
Ik ga ze niet állemaal proberen, want sommige geuren heb ik gewoon een hekel aan, zoals kokos. Dus I should coco laat ik aan me voorbij gaan. Maar ik heb wel ook die neiging alles wat ook maar een beetje lekker lijkt te willen testen wel lastig bij de retro producten, zit je meteen aan een halve liter vast.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:14:17 #231
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65526095
I should coco mis je niks aan vind ik. Ik hou wel van de cocosgeur maar ik krijg er een hele droge huid van. Misschien door de scrubbende cocosdeeltjes.
Ik vind het vaak toch anders ruiken dan de omschrijving. Maar dan moet ik natuurlijk ook wel goed lezen
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65526202
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga ze niet állemaal proberen, want sommige geuren heb ik gewoon een hekel aan, zoals kokos. Dus I should coco laat ik aan me voorbij gaan. Maar ik heb wel ook die neiging alles wat ook maar een beetje lekker lijkt te willen testen wel lastig bij de retro producten, zit je meteen aan een halve liter vast.
Retro moet je testen door te ruilen. Op het Lush forum is een hele sectie, speciaal daarvoor. We hebben zelfs een proefjes ruil topic. Wij zijn goed georganiseerd, alleen het forum werkt bagger.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65526688
Gheheh, ja dat is misschien wel een idee. Eerst maar s die van jou ruiken
pi_65526701
Lush forum zou hip zijn, maar ik kom er niet op

Tweede oordeel over Daddy-O: M'n haar lijkt 'm fijn te vinden, er zit lekker veel volume in en met pluizen valt het mee. Ook wel fijn dat ik geen conditioner nodig lijk te hebben. En de geur

Ik vrees dat ik me er toch echt bij neer moet leggen dat mijn kleur niet meer dezelfde is (Had m'n haar gekleurd met henna en dat laat ik er nu uitgroeien, dus waarschijnlijk valt het me daarom zo op nu )

*Herhaalt voor zichzelf: Beter een grijs vachtje dan een vaal vachtje, beter een grijs vachtje dan een vaal vachtje...*

Wishlist tijd!

Wat ik zeker weten ga bestellen:
- Ma Bar
- The Comforter ( )
- Butterball
- Vanilla Fountain (Of ik wacht op Vanilla Mountain, puur vanwege de decadentie van het ding )
- Marilyn
- Coolaulin
- CurlyWurly
- Seanik ( )
- Coalface
- Ultra Bland
- Imperialis
- You Snap The Whip

En ik ben nog aan het denken over retro's en wat andere dingen die ik lekker vind of me lekker lijken. (Staat best veel haarzooi tussen stiekem. Oh well, mijn haar houdt gelukkig van afwisseling )

Iemand nog echte aanraders? Ik hou eigenlijk van vanalles, alleen niet zo van kokos (het is dat m'n haar er wel dol op is, anders had ik geen Coolaulin gehad ) en niet van dingen als Spice Curls, die is me te heftig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:29:35 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65526712
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Retro moet je testen door te ruilen. Op het Lush forum is een hele sectie, speciaal daarvoor. We hebben zelfs een proefjes ruil topic. Wij zijn goed georganiseerd, alleen het forum werkt bagger.
Maar wij hebben fok .
KuikenGuppy
pi_65526818
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lush forum zou hip zijn, maar ik kom er niet op
Ik heb ook weken zitten wachten en toen zag ik ergens een gmail adres staan op het forum, en toen ik daarheen mailde was het in 5 minuten ineens opgelost!
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:32:30 #237
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65526822
Dat Lush forum mag ik niet op schijnbaar. Al een paar keer een mailtje gestuurd. Nu staat op de website dat info@lush.nl het niet doet.
Lang leve Fok! dus!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:33:28 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65526859
Jullie mogen ook met mij proefjes ruilen, zomaar hier op fok !
KuikenGuppy
pi_65526929
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:32 schreef mmascha het volgende:
Dat Lush forum mag ik niet op schijnbaar. Al een paar keer een mailtje gestuurd. Nu staat op de website dat info@lush.nl het niet doet.
Lang leve Fok! dus!
Je hoeft daarvoor niet in te loggen?

Op het forum staat een vervangen mail adres, een gmail adres. PM anders even als het niet lukt dan stuur ik je dat adres (weet niet of ik het mag posten).
pi_65527036
Is dat het adres dat in het topic over de ermee opgehouden server staat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_65527054
Fok! is prima voor willekeurig Lush gebabbel, maar ruiltjes e.d,. organiseren gaat hier lastig. Omdat je maar één topic hebt. Achm, ik heb nu the best of both worlds.

@ Ijsdraakje: als je aanraders wil, kijk dan eens in de dingen die ik op één van de vorige pagina's heb geschreven. Het is altijd lastig om iets te adviseren, want iedereen vindt iets anders lekker.
Ik vind bruisballen in het algemeen tegenvallen qua geur als ze in bad liggen. BBS-en houden de geur een stuk beter. Heb je al eens een melt geprobeerd? You've been Mangood ruikt heerlijk naar citrus en mango en geeft je een heerlijk zacht vel.
Dingen met chocolade erin vind ik niet lekker. Chocolaaaa is voor in het mondje (en op de dijtjes ) en niet voor het bad- of doucheputje.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65527060
Hmm, mask of magnaminty is fijnnn.
pi_65527104
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat het adres dat in het topic over de ermee opgehouden server staat?
Deze is het: lushnederland@gmail.com

Een professionele internationaal bedrijf wat een g-mail adres moet gebruiken.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:41:44 #244
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65527151
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 @ 13:33 schreef Burdie het volgende:
Jullie mogen ook met mij proefjes ruilen, zomaar hier op fok !
En met mij
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65527234
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze is het: lushnederland@gmail.com

donderdag 29 januari 2009 @ 13:45:00 #246
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65527276
quote:
[

En vooral niet reageert op verschillende mailtjes. Maar ja, dat kwam misschien doordat het toen al stuk was.
(ahum, geloof ik dat zelf?!)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65527282
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Dingen met chocolade erin vind ik niet lekker. Chocolaaaa is voor in het mondje (en op de dijtjes ) en niet voor het bad- of doucheputje.
Oooh ik vind die after 8:30 toch wel zo heerlijk he ik moet er vrijwel elke dag gewoon éven aan ruiken
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:46:31 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65527336
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MissBliss het volgende:

[..]

En met mij
Wat ik te proeven heb:
- rockstar
- sexy peel
- snowcake
- honey I washed the kids
- karma soap
- deamon in the dark
- happy soap (helaas disc.)
- porridge
- bananamoon (retro)
- trichomania
- I should coco
- christmas cake slice
- sandstone
- spice curls

en ik vergeet vast de helft, dit is even uit m'n hoofd .
KuikenGuppy
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:47:45 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65527381
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oooh ik vind die after 8:30 toch wel zo heerlijk he ik moet er vrijwel elke dag gewoon éven aan ruiken
is ook heerlijk!
Ik ben gisteren btw in bad geweest met chocosanta, die was ook fijn, maar de geur was er snel af. Toen heb ik twee chocolade badparels van Sephora erbij gedaan, en toen was het chocofeest compleet .
Die badparels zijn echt geniaal goed, dat moet lush ook eens maken .
KuikenGuppy
pi_65527732
Oohw ik hoor net dat een vriendin van mij bevallen is en ik ga zondag op visite

Nu moet ik nog wat leuks verzinnen om mee te nemen... Hmmmm....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')