Ik gebruik 'm om weer fris te worden als wakker worden in de ochtend wat tegenvaltquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bedoel je demons in the dark?
Die vind ik lekker, kruidnagel en munt, heerlijk voor in de zomer!
Retro moet je testen door te ruilen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga ze niet állemaal proberen, want sommige geuren heb ik gewoon een hekel aan, zoals kokos. Dus I should coco laat ik aan me voorbij gaan. Maar ik heb wel ook die neiging alles wat ook maar een beetje lekker lijkt te willen testenwel lastig bij de retro producten, zit je meteen aan een halve liter vast.
Maar wij hebben fokquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Retro moet je testen door te ruilen.Op het Lush forum is een hele sectie, speciaal daarvoor. We hebben zelfs een proefjes ruil topic. Wij zijn goed georganiseerd, alleen het forum werkt bagger.
Ik heb ook weken zitten wachten en toen zag ik ergens een gmail adres staan op het forum, en toen ik daarheen mailde was het in 5 minuten ineens opgelost!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lush forum zou hip zijn, maar ik kom er niet op![]()
Je hoeft daarvoor niet in te loggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:32 schreef mmascha het volgende:
Dat Lush forum mag ik niet op schijnbaar. Al een paar keer een mailtje gestuurd. Nu staat op de website dat info@lush.nl het niet doet.
Lang leve Fok! dus!
Deze is het: lushnederland@gmail.comquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat het adres dat in het topic over de ermee opgehouden server staat?
En met mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 13:33 schreef Burdie het volgende:
Jullie mogen ook met mij proefjes ruilen, zomaar hier op fok!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze is het: lushnederland@gmail.com
Een professionele internationaal bedrijf wat een g-mail adres moet gebruiken.![]()
En vooral niet reageert op verschillende mailtjes. Maar ja, dat kwam misschien doordat het toen al stuk was.quote:[
Een professionele internationaal bedrijf wat een g-mail adres moet gebruiken.![]()
Oooh ik vind die after 8:30 toch wel zo heerlijk hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Dingen met chocolade erin vind ik niet lekker. Chocolaaaa is voor in het mondje (en op de dijtjes) en niet voor het bad- of doucheputje.
Wat ik te proeven heb:quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh ik vind die after 8:30 toch wel zo heerlijk heik moet er vrijwel elke dag gewoon éven aan ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |