Je was me net voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Body butter. Niet buttercream.
Heb je het druk?
Waar ruikt het naar volgens jou? En blijf je dat sterk ruiken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de soft touch juist echt heerlijk!
Ik heb zelfs een stukje op mn werk liggen om mn handen mee in te smeren![]()
En al mn collega's vinden m ook echt lekker ruiken.
Ja stom he? Ik dacht ook dat de actie VANAF 31 januari was!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ging heer G nou volgende week wel naar Aberdeen en zou hij dan als dr nog grabbags zijn een koffer mee willen nemen ?![]()
Hier in de winkel stond er nog een heel rek vol, in de UK zullen ze wel sneller op zijn vrees ik.
Hmm ik kan de geur niet echt thuisbrengen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is het maar goed ook, anders was heer Greys met 12 kilo Lush terug gekomen![]()
[..]
Waar ruikt het naar volgens jou? En blijf je dat sterk ruiken?
Hij leek mij wel lekker als een soort extreem goeie bodylotion.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn stuk soft touch is al ver op, anders neem ik m wel van je over hoor!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh ennuh, hoe lang duurt zo'n bestelling nou gemiddeld?
*ongeduldig*
Da's apart: the Blonde zou je juist moeten highlighten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Over shampoo gesproken: na een tester Daddy-O getest te hebben weet ik niet of ik er wel zo blij van word. Het grijzige in m'n haar komt véél meer naar voren dan normaal(Ik behoor blond te wezen. Wel van het peper en zout soort, maar dan nog. Ik weiger grijs te zijn voor m'n 30e!
)
Heb jij die dubbele ook al binnen? Stom zeg, ik dacht dat ze een sluitende administraite hadden. Ik moet regelmatig klagen, word soms door drie mensen tegelijkertijd via de mail geholpen maar heb nog nooit een dubbele bestelling gekregen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T kan twee weken duren maar hey, als je het dan dubbel krijgt dan klaag je echt niet meer
Jaja , het kwam toen met een dag ertussen binnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij die dubbele ook al binnen? Stom zeg, ik dacht dat ze een sluitende administraite hadden. Ik moet regelmatig klagen, word soms door drie mensen tegelijkertijd via de mail geholpen maar heb nog nooit een dubbele bestelling gekregen.
Snot fair.![]()
Christmas cake zeep denk ik, marzibain en twinkle, dat zijn idd BBS dus verkruimelen onder de kraan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb maandag zo'n tasje gekocht in Maastricht, ik had dit erin zitten![]()
-Strawberry Jelly
-Dream Time spul in zon rond doosje
-Witte bruisbal
-Geel glitter ding met ster erop volgens mij om onder de kraan te doen in bad
-Wit ding met een amandel erin
-zo'n 3 pack zeep met Happy,Karma en Honey i've washed the kids
-Groot stuk zeep,heel donkerrood/bruin ben er nog niet over uit wat voor geur dat nou is
Die gele met een ster is de Gold Star.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Christmas cake zeep denk ik, marzibain en twinkle, dat zijn idd BBS dus verkruimelen onder de kraan.
Heb je het druk?quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:47 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh ik heb dikke griep,
Dat zal het zijn.quote:maar het ligt er vooral aan dat ik geen Lushgoeroe ben denk ik![]()
Het is maar net waar je interesse ligt. Lush is veel interessanter! Succes morgen.quote:ik heb die dingen zelfs nog nooit gezien, ik dacht alleen dat ik het onthouden had van plaatjes want dat zou zo mij zijn om zulke dingen feilloos te onthouden en morgen bij mn tentamen niets meer te weten van wat ik heb samengevat, college over geluisterd heb en opdrachten over heb gemaakt
Ja inderdaad! Die bal is dan Snowdropsquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gele met een ster is de Gold Star.
En als die witte bruisbal ruikt naar pepermunt en wat suikerkristallen bovenin heeft zitten dan is dat een Snowdrops. Ruikt hij naar schone was, dan is het de Lavender Blissard.
The Blonde heb ik, vind 'm alleen wat uitdrogend en echt highlighten heb ik 'm nog niet zien doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's apart: the Blonde zou je juist moeten highlighten.
En troost je: ik had ook al een paar grijze haren op m'n 30ste - handig, als je een brunette bent- en moet nu af en toe ook een dikke zwarte haar van mijn kin plukken.![]()
Volgens mijn kapper ben ik nog steeds niet grijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee wanneer ik grijs word, want mn moeder verft dr haar sinds dr 15e. Als ik het word ga ik gewoon wat vaker met henna in de weer. Nu vergeet ik het vaak een half jaar of langer
Had ik in het begin ook, heb toen een royale snuffel sessie gehad bij Cat22, hield er een witte neus aan overquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb de grijsgenen van m'n moeder geërfd, die ken ik niet anders dan grijs. M'n vader begon op z'n 50e ofzo pas. Niet eerlijk!![]()
Terug naar Lush: Ik kan niet kiezen wat ik het eerst ga bestellen!
Ik zal vanavond even een lijstje hierheen gooien, moet nu eerst naar m'n werk.quote:
Lekker he? Dat is één van mijn favoriete parfummetjes. In combinatie met Snowcake Showergel en Smitten ben ik een wandelend amandeltje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
MissBliss dank je wel, pakketje is dr![]()
Oh die snowcake parfum ruikt echt precies zoals de zeep, heerlijk!
Mijn pakketje is er ook!quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 14:42 schreef oh-oh het volgende:
MissBliss dank je wel, pakketje is dr![]()
Oh die snowcake parfum ruikt echt precies zoals de zeep, heerlijk!
Oh, dat is vreemd. Ik heb lang, veel en dik haar. Maar ik verbaasde me erover hoeveel schuim er van zo'n ding afkwam. Ik heb de Soak & Float.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Co heeft heel lang haar en dan lijkt dat blok shampoo me dus echt een drama
Bij mij moet ik al heel erg rommelen en wrijven en pielen om genoeg schuim te krijgen en mijn haar is nog lang niet zo lang als dat van Co.
Bedoel je demons in the dark?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef latexpiepbeestje het volgende:
hebben jullie de Black demon wel eens geroken, die zeep? Pff wat een lucht zeg
Ik gebruik 'm om weer fris te worden als wakker worden in de ochtend wat tegenvaltquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bedoel je demons in the dark?
Die vind ik lekker, kruidnagel en munt, heerlijk voor in de zomer!
Retro moet je testen door te ruilen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga ze niet állemaal proberen, want sommige geuren heb ik gewoon een hekel aan, zoals kokos. Dus I should coco laat ik aan me voorbij gaan. Maar ik heb wel ook die neiging alles wat ook maar een beetje lekker lijkt te willen testenwel lastig bij de retro producten, zit je meteen aan een halve liter vast.
Maar wij hebben fokquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Retro moet je testen door te ruilen.Op het Lush forum is een hele sectie, speciaal daarvoor. We hebben zelfs een proefjes ruil topic. Wij zijn goed georganiseerd, alleen het forum werkt bagger.
Ik heb ook weken zitten wachten en toen zag ik ergens een gmail adres staan op het forum, en toen ik daarheen mailde was het in 5 minuten ineens opgelost!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lush forum zou hip zijn, maar ik kom er niet op![]()
Je hoeft daarvoor niet in te loggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:32 schreef mmascha het volgende:
Dat Lush forum mag ik niet op schijnbaar. Al een paar keer een mailtje gestuurd. Nu staat op de website dat info@lush.nl het niet doet.
Lang leve Fok! dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |