The Blonde heb ik, vind 'm alleen wat uitdrogend en echt highlighten heb ik 'm nog niet zien doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's apart: the Blonde zou je juist moeten highlighten.
En troost je: ik had ook al een paar grijze haren op m'n 30ste - handig, als je een brunette bent- en moet nu af en toe ook een dikke zwarte haar van mijn kin plukken.![]()
Volgens mijn kapper ben ik nog steeds niet grijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee wanneer ik grijs word, want mn moeder verft dr haar sinds dr 15e. Als ik het word ga ik gewoon wat vaker met henna in de weer. Nu vergeet ik het vaak een half jaar of langer
Had ik in het begin ook, heb toen een royale snuffel sessie gehad bij Cat22, hield er een witte neus aan overquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb de grijsgenen van m'n moeder geërfd, die ken ik niet anders dan grijs. M'n vader begon op z'n 50e ofzo pas. Niet eerlijk!![]()
Terug naar Lush: Ik kan niet kiezen wat ik het eerst ga bestellen!
Ik zal vanavond even een lijstje hierheen gooien, moet nu eerst naar m'n werk.quote:
Lekker he? Dat is één van mijn favoriete parfummetjes. In combinatie met Snowcake Showergel en Smitten ben ik een wandelend amandeltje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
MissBliss dank je wel, pakketje is dr![]()
Oh die snowcake parfum ruikt echt precies zoals de zeep, heerlijk!
Mijn pakketje is er ook!quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 14:42 schreef oh-oh het volgende:
MissBliss dank je wel, pakketje is dr![]()
Oh die snowcake parfum ruikt echt precies zoals de zeep, heerlijk!
Oh, dat is vreemd. Ik heb lang, veel en dik haar. Maar ik verbaasde me erover hoeveel schuim er van zo'n ding afkwam. Ik heb de Soak & Float.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Co heeft heel lang haar en dan lijkt dat blok shampoo me dus echt een drama
Bij mij moet ik al heel erg rommelen en wrijven en pielen om genoeg schuim te krijgen en mijn haar is nog lang niet zo lang als dat van Co.
Bedoel je demons in the dark?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef latexpiepbeestje het volgende:
hebben jullie de Black demon wel eens geroken, die zeep? Pff wat een lucht zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |