Hmm.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon, een vieze, wrange geur. Als ik die had gebruikt wild eik mijn handen meteen wassen. Komt mijn huis niet meer in. Gelukkig had ik alleen maar een proefje en die heb ik na een paar dagen weggegooid.
Is dat echt comforter? Als je mijn candy cane er naast zou leggen zou je geen verschil zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Klopt!
En en en, vind je hem lekker ruiken?
Dit zijn geen plakkerige napoleonsnoepjes, maar frisse, tintelende wakker-word snoepjes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat een rare toestanden![]()
Ik vind zowel ranja als napoleonsnoepjes niet zo lekker klinkenik wou dat ik ergens happy 4 sad en narcotic kon proefruiken...
Jij let beter op dan ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is dat echt comforter? Als je mijn candy cane er naast zou leggen zou je geen verschil zien
Mja, ik vind van de Body butters eigenlijk alleen de Lemslip lekker. (citroenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hmm.
Wat zou dan wel een goeie tweede body butter zijn?
Dat doe je maar met het bloemetje op de Creamy Candy. Zal vast van suiker zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Ah! Nou dan doe ik die de volgende keer door Heer G laten meebrengen!
Ik moet er nog even aan wennen om zoveel geld aan bad spullies uit te geven trouwens!
Maar ik wen er vast snel aan hoor, ik kan het betalen, maar moest wel ff slikken
Oh tof dan ruik ik ff. H4S lijkt me dan niet slim, dan krijg ik iedere ochtend een cravingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Dit zijn geen plakkerige napoleonsnoepjes, maar frisse, tintelende wakker-word snoepjes!
Narcotic krijg ik als ruil van iemand a.s. zaterdag dus kun je dan ook ruiken.H4S ruikt naar asbak. Vind ik. Echt zo'n vreemde, rare rooklucht en totaal niet zoals hij beschreven wordt.
Ik ben zelf ontzettend benieuwd naar Narcotic, nog nooit geroken en de reviews lopen sterk uiteen....
Body butter. Niet buttercream.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Mja, ik vind van de Body butters eigenlijk alleen de Lemslip lekker. (citroen)
Heavenly bodies heb ik ook eens geprobeerd maar ik kan maar niet wennen aan chocolade onder de douche. Het ruikt gewoon niet zoals het moet. Heb ik ook met SDM.
Emperor of icecream is wat zoeter, misschien ook lekker.
Ring of Roses is volgens mij errug bloemerig.
Is primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Llewella het volgende:
Dipkip; ik bestel graag mee!! Even kijken wat alleen
Je was me net voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Body butter. Niet buttercream.
Heb je het druk?
Waar ruikt het naar volgens jou? En blijf je dat sterk ruiken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de soft touch juist echt heerlijk!
Ik heb zelfs een stukje op mn werk liggen om mn handen mee in te smeren![]()
En al mn collega's vinden m ook echt lekker ruiken.
Ja stom he? Ik dacht ook dat de actie VANAF 31 januari was!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ging heer G nou volgende week wel naar Aberdeen en zou hij dan als dr nog grabbags zijn een koffer mee willen nemen ?![]()
Hier in de winkel stond er nog een heel rek vol, in de UK zullen ze wel sneller op zijn vrees ik.
Hmm ik kan de geur niet echt thuisbrengen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is het maar goed ook, anders was heer Greys met 12 kilo Lush terug gekomen![]()
[..]
Waar ruikt het naar volgens jou? En blijf je dat sterk ruiken?
Hij leek mij wel lekker als een soort extreem goeie bodylotion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |