Nee, doorzichtige potjes...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zitten buttercreams in van die zwarte potjes met draaideksel?
En hoezo doet ie niks, tis toch gewoon een zeep-achtig spul?
Die doorzichtige dingen tellen volgens mij niet mee voor de gratis gezichtsmaskers. Dat gaat over die zwarte potjes met een draaideksel, die kunnen ze recyclen, die dingen waar ze jellies enzo in doen niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Nee, doorzichtige potjes...
Ik kan er niks meeEen brokje afbreken en dan een beetje over je lijf wrijven ofzo?? Dat valt dan binnen no time op de grond enzo en wederom ruik ik achteraf niks.
Oh das jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die doorzichtige dingen tellen volgens mij niet mee voor de gratis gezichtsmaskers. Dat gaat over die zwarte potjes met een draaideksel, die kunnen ze recyclen, die dingen waar ze jellies enzo in doen niet.
Skinny dip zou gewoon bij wet verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook 1 buttercream , de skinny dip, en ik vind dr ook echt niks aan.
Absoluut!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Skinny dip zou gewoon bij wet verboden moeten worden
Daar heb ik es een tester van gehad en die deed t wel goed op Billyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef Dipkip het volgende:
Die lemslip lijkt me eigenlijk best lekker
Oh ja is goed, dan gooi ik m niet weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Held![]()
Hoe waren de valentijnsspulletjes?![]()
En ik wil best een uitgedroogde buttercream met een portie liefde testen hoormoeten we maar rond de tijd dat mn bestelling komt dingen uitwisselen, dan stop ik jouw proefjes gewoon bij je pakket in.
Ja zo een was het, echt megading, moet je met twee handen oppakken, niet normaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:
Ja een soort humongous Tisty Tosty ofzo toch?
Idd. Bij de naam denk je ieuuwww mud flats, vast vies! Maar ruikt echt lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Yay![]()
Blij dat je ze lekker vind, had ik toch goed gegokt met dat grotere stuk B electromud flats is idd ook lekker he, ik dacht dat je die misschien onaantrekkelijk zou vinden maar die geur is idd echt
en je krijgt een lekker zacht velletje. Van snowcake ook trouwens.
Ik houd het vooral bij de badspullies. Zeep en massagebars, daar houd ik me verre van.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet
[ afbeelding ]
Lekker lijstje! Zijn er bepaalde geuren die je heel lekker vindt? Dan is het makkelijker tips geven. Of heb je het hele assortiment al doorgenomen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.
De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Gisteravond ben ik nog lekker met You snap gaan douchen, normaal douche ik alleen 's ochtends, maar met die Lush is de verleiding echt te groot om 's avonds ook onder de douche te springen en vaker dan 1 keer in de week in bad te gaan
Celestial creme dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben onwijs van de cocos, karma, vanille en zoete luchtjes, beetje van alles wat dus.
Ik zeg bah tegen bloemenluchtjes.
Oh MissBliss, jouwes is ook onderweg
Wat heb je mijn advies zorgvuldig opgevolgd!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Pop in the Bath en Hot Milk er uit gegooid.
Er bij:
Ice Hotel
The Wuss
Geo Phyzz
Extra You Snap the Whip
en nog wat andere dingetjes.
Ik zal zo het hele lijstje nog even posten, maar ik heb nu op Confirm Order geklikt en hij staat nu al tien minuten te 'denken'. Is dat vaker zo?
Ik heb zeker wel een bad!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Celestial creme dus.![]()
Sweetie Pie jelly is ook lekker zoet. En Yummie Yummy Yummie douchegel ruikt naar aardbeien is me verteld. Misschien is Honey I washed the Kids zeep wat voor je? Ziet uit als een honingraat en ruikt ook zo.
Lush heeft bij mijn weten niet veel van cocos behalve Coconut deo powder en Trichomania shampoo.
De vanille range komt over een paar dagen uit, kun je je daarop uitleven.
Ow ja, Candy Fluff powder is ook ont-zet-tend zoet.![]()
En als je van Solid Perfumes houdt: the Comforter: fruittella in een blikje. Of HIWTK.
Als je van fruitig houdt: The Olive Branch: zacht zoet (maar niet té) sinaasappel en mandarijn. Of Happy Hippy: die is frissiger met meer citroen.
Creamed Almond and Coocnut smoothy is ook erg fijn. Ik moest eerst aan de geur wennen maar haal de amandel er nu echt uit. De cocosnoot verstopt zich nog steeds voor mijn neus. Hij schuimt niet zo goed als een gel of jelly maar droogt mijn velletje minder uit.
Jij hebt geen bad he? Want anders is the sky the limit!![]()
Wat mojje wetuh?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil ook wel advies![]()
Karma zeep, Mud flats, Waylander Rhassoul, Rub rub rub, Buffy, Soft touch, Big blue, Sex bomb, Bathos, Blue skies and fluffy white clouds BBS, French kiss, Karma BBS, Lite lip, Whipstick, Amazonian, Mange too, Angels on bare skin, Ultrabland, Tea tree toner tab, Celestial, Lemony flutter, Helping hands, Eau Roma, Ambrosia, Dreamtime temple balm, Okra, Jungle, The strokes, Mask of magnaminty, Oxeocube, Silky underwear poeder, Karma parfum.
Staat nu op mn wensenlijstje, parfum is nog afhankelijk van sampelen in de winkel, en celestial van het proefje en hoe dat uitpakt.
Mooie beginnerslijst hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Uiteindelijke bestelling:
Bubble Bars:
1 Melomint Bubble Bar
1 Creamy Candy Bath
1 Ice Hotel Bubble Bar
1 The Wuss
Ballistics:
1 Happy Pill
1 English Countryside
1 Sex Bomb
1 Big Blue
1 Ne Worry Pas
1 Geo Phyzz
1 Hot Java Ballistic
Zeep:
1 Spice Curls Soap
1 Sea Vegetable
Overig:
2 You Snap The Whip
1 Hard (shampoo)
1 Dream Cream
1 Free Body Butter Tin
De jellies lijken me niets eerlijk gezegdEn handcreme is aan mij ook niet echt besteed.
Wij zijn allebei echt dól op badderen, dus de badproducten hebben de voorkeur hier, da's wel duidelijk
Heb nu van verschillende dingen eentje besteld, zodat Heer G precies weet welke hij volgende keer vanuit Aberdeen mag aanvullen
Ik word happy van citroen/sinaasappel in alle vormen en maten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Burdie het volgende:
Wat zijn nog meer aanraders om 'happy' van te worden?
Wat vind jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat mojje wetuh?![]()
Mijn commentaar over een aantal spullies die ik ken:
Waar twijfel je tussen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik twijfel trouwens ook nog over een grote fles retro douchegel. Maar ik kan echt niet kiezen welke
Dat is een stuk candy cane, comforter is paars met wit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Catje, volgens mij zit de Comforter (roze met wit gemarmerd toch?) in het pakketje dat ik van Elisa kreeg! Vandaar dat ik hem niet besteld heb!
[ afbeelding ]
Gewoon, een vieze, wrange geur. Als ik die had gebruikt wild eik mijn handen meteen wassen. Komt mijn huis niet meer in. Gelukkig had ik alleen maar een proefje en die heb ik na een paar dagen weggegooid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat vind jeaan the soft touch?
En ik heb al aromaco maar ik vind het zo stinken, dus wil een andere proberen..
Wat een rare toestandenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Waar twijfel je tussen?
Vroegah had je de zenuwslopende retro races.Alle retro die je nu gewoon mee kunt bestellen stond op een aparte site en er moest elke week minimaal 50 stuks van ieder produkt besteld worden voordat het werd gemaakt. Needless to say dat de meeste produkten dat nooit haalden.
Toen hebben de verschillende fora de handen ineen geslagen en hebben we als gebruikers in één week een mega bestelling geplaatst. Nederland, Duitsland, UK, Frankijk, Amerika, allemaal in dezelfde week! Geweldige tijden waren dat, alle produkten haalden de hoeveelheid!
En ik heb toen zo zitten twijfelen tussen Slammer en Back for Breakfast, je kon toen echt alleen op beschrijvingen afgaan, omdat zowat niemand een fles had. Ik ben nog steeds blij met mijn keuze voor B4B. Slammer is een onverdunde fles ranja, B4B isNapoleonsnoepjes.
![]()
Wat dan wel weer typisch Lush was, is dat ze een maand na die massa bestelling de retro op de site gooiden zoals we ze nu kennen.
Edit: ik kijk met mijn neus of zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Catje, volgens mij zit de Comforter (roze met wit gemarmerd toch?) in het pakketje dat ik van Elisa kreeg! Vandaar dat ik hem niet besteld heb!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |