abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:50:17 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65448029
Maskers ben ik ook benieuwd naar, dat deed ik wel al regelmatig hoor.
Dat is het enige waarvoor ik nog naar de winkel zou moeten ook, de rest is allemaal te duur hier
En maskers verzenden ze niet en zijn voor heer G lastig omdat het vloeibaar is, dus dan ga ik daar de Lush meisjes nog maar af en toe mee lastig vallen.
Zal me er eens in gaan verdiepen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65448151
Oh die moet je echt eens proberen, ik verwachtte er niet zo veel van maar ze zijn echt en je kan ook heel vaak met zo'n potje, er staat ergens op de site dat het voor 3x is maar ik kan er wel 6 maskers mee doen!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:57:59 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65448253
Dipkip, ik wil ook meebestellen ,
KuikenGuppy
pi_65448325
Gezellig
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:12:51 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65448711
Kan het nog?
KuikenGuppy
pi_65449326
Je hebt nog wéken de tijd ik heb m maar vast aangekondigd zodat anderen mee konden bestellen, de bestelling wordt eind komende maand waarschijnlijk pas echt geplaatst.
pi_65450251
Ik heb de scheercreme laatst gebruikt was wel fijn. Nou heb ik straks dus een leegpotje. Kan ik daar iets mee?
En ik las in het vorige topic heb niet alles meegelezen. Heb nu even geen motivatie meer dus ga even fokken. dat mensen hun zepen smelten.Ik heb angel delight en snowcake. Dit stolt toch weer als het is afgekoelt of niet?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:03:43 #108
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65450359
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zitten buttercreams in van die zwarte potjes met draaideksel?

En hoezo doet ie niks, tis toch gewoon een zeep-achtig spul?
Nee, doorzichtige potjes...
Ik kan er niks mee Een brokje afbreken en dan een beetje over je lijf wrijven ofzo?? Dat valt dan binnen no time op de grond enzo en wederom ruik ik achteraf niks.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:07:29 #109
176471 oh-oh
pi_65450475
Ik heb ook 1 buttercream , de skinny dip, en ik vind dr ook echt niks aan.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65450555
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Nee, doorzichtige potjes...
Ik kan er niks mee Een brokje afbreken en dan een beetje over je lijf wrijven ofzo?? Dat valt dan binnen no time op de grond enzo en wederom ruik ik achteraf niks.
Die doorzichtige dingen tellen volgens mij niet mee voor de gratis gezichtsmaskers. Dat gaat over die zwarte potjes met een draaideksel, die kunnen ze recyclen, die dingen waar ze jellies enzo in doen niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:15:02 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65450678
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die doorzichtige dingen tellen volgens mij niet mee voor de gratis gezichtsmaskers. Dat gaat over die zwarte potjes met een draaideksel, die kunnen ze recyclen, die dingen waar ze jellies enzo in doen niet.
Oh das jammer.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 12:15:11 #112
43556 miss_dynastie
pi_65450684
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook 1 buttercream , de skinny dip, en ik vind dr ook echt niks aan.
Skinny dip zou gewoon bij wet verboden moeten worden
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:17:13 #113
176471 oh-oh
pi_65450745
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Skinny dip zou gewoon bij wet verboden moeten worden
Absoluut!
( Groucho Marx )
pi_65450746
Die lemslip lijkt me eigenlijk best lekker
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:17:56 #115
176471 oh-oh
pi_65450767
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef Dipkip het volgende:
Die lemslip lijkt me eigenlijk best lekker
Daar heb ik es een tester van gehad en die deed t wel goed op Billy
( Groucho Marx )
pi_65450859
Lemon Billy

Volgens mij is het ook een beetje verspilling die butter creams maar in het filmpje van Lush zag het er wel erg lekker uit
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:25:53 #117
176471 oh-oh
pi_65450972
Ik stuur je met liefde de resten van mijn gevalletje
( Groucho Marx )
pi_65451354
Je gaat de restjes van Billy's gevalletje sturen? Whut?
pi_65452827
Ik heb nu weinig tijd dus even een snelle overview van wat vanochtend gepost is:

Je kunt zwarte potjes (die stevige met draaideksel) inleveren voor een masker. 5 potjes (alle groottes doorelkaar) = 1 masker. Die doorzichtige, daar kun je niks voor lrijgen. maar izjn wel goed te gebruiken om je voorraad op te bergen.
Buttercreames zijn fijn maar je moet wel verse hebben. Die kun je dan zo uit hun bakje scheppen, het is een soort dikke creme dan. Bewaren in een goed afsluitbaar bakje. Lemslip is Maar Back for Breakfast douchegel is een goed alternatief voor in de douche. De klagende mensen hier hebben waarschijnlijk een oudere of uitgedroogde buttercream. Werkt ook, maar moet je behandelen als zeep.

Blikjes: de echte diehard dei weet wat zij lekker vindt bestelt twee dezelfde body butters/MB's etc. Eentje in de douche en eentje als voorraad.

Greys (en andere nauwelijks of niet smeerders), met Lush ga je echt nog zuiniger op je velletje worden. Ik smeerde nooit en gebruik nu trouw een dagcreme (ben 33). Voor reinigen ben ik nog steeds te lui maar gezichtsscrub doe ik wel regelmatig. Ik gebruik trouwens geen make up.

Ik ga vanavond op de lijstjes reageren!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:16:44 #120
176471 oh-oh
pi_65454792
Ik ben zo trots op mezelf!
Ik was vandaag bij Lush en ik heb alleen maar voor MissBliss gekocht en NIKS voor mezelf.
Stond wel met een cupcake in mn handen maar heb m toch achtergelaten.
Goed he!
En ik heb al wat Valentijnsdingetjes mogen ruiken en bevoelen.
( Groucho Marx )
pi_65455130
Oh pff, dat zou ik écht niet kunnen.
pi_65455203
Held

Hoe waren de valentijnsspulletjes?

En ik wil best een uitgedroogde buttercream met een portie liefde testen hoor moeten we maar rond de tijd dat mn bestelling komt dingen uitwisselen, dan stop ik jouw proefjes gewoon bij je pakket in.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:33:21 #123
176471 oh-oh
pi_65455483
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Held

Hoe waren de valentijnsspulletjes?

En ik wil best een uitgedroogde buttercream met een portie liefde testen hoor moeten we maar rond de tijd dat mn bestelling komt dingen uitwisselen, dan stop ik jouw proefjes gewoon bij je pakket in.
Oh ja is goed, dan gooi ik m niet weg.
Meisje in de winkel vandaag was het trouwens met me eens dat t niks is haha, die butters.
Ik heb een mega bruisding voor in bad gezien, met roosjes, hou ik niet van , te bloemig.
Hartvormige massage bars, die waren echt cute en roken lekker. En rode zepen in hartvorm met glitters, die roken ook heel lekker.
De vanille dingen waren er nog niet en daar was ik nou net heel benieuwd naar.
( Groucho Marx )
pi_65455985
Ja een soort humongous Tisty Tosty ofzo toch?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:50:36 #125
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65456149
Ik heb de zeepjes binnen Dipkip!
Vooral de Bohemian, Mud Flats en B Electro ruiken super!
En de grote witte zeep uit mn moeders zakje was idd Snowcake
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_65456587
Yay

Blij dat je ze lekker vind, had ik toch goed gegokt met dat grotere stuk B electro mud flats is idd ook lekker he, ik dacht dat je die misschien onaantrekkelijk zou vinden maar die geur is idd echt en je krijgt een lekker zacht velletje. Van snowcake ook trouwens.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:10:27 #127
176471 oh-oh
pi_65456957
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:
Ja een soort humongous Tisty Tosty ofzo toch?
Ja zo een was het, echt megading, moet je met twee handen oppakken, niet normaal eigenlijk.
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:14:23 #128
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65457094
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Yay

Blij dat je ze lekker vind, had ik toch goed gegokt met dat grotere stuk B electro mud flats is idd ook lekker he, ik dacht dat je die misschien onaantrekkelijk zou vinden maar die geur is idd echt en je krijgt een lekker zacht velletje. Van snowcake ook trouwens.
Idd. Bij de naam denk je ieuuwww mud flats, vast vies! Maar ruikt echt lekker
Snowcake vind ik zelf niet zo lekker ruiken maar hopelijk mijn mama wel
En als het kleine stukje goed bevalt dan steel ik wel wat van haar stuk
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:46:48 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65462673
Je pakketje zit op de post, oh-oh!
Ziggy played guitar
pi_65463532
Het uur des oordeels!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet

[ afbeelding ]
Ik houd het vooral bij de badspullies. Zeep en massagebars, daar houd ik me verre van.
Over je lijstje: ik vond de Hot Milk zelf tegenvallen, zat weinig geur aan. Pop in the bath en Happy Pill hebben zo ongeveer dezelfde geur. Als je voor variatie gaat zou ik er daar eentje van weglaten.

Leuk lijstje verder, ik zou je de volgende produkten nog in overweging willen geven, vooral voor de Heer.

BBS:
(voor jou)Comforter (You Snap the Whip geur) = zoet, doe je zeker drie keer mee
(voor jou) Elixir = blommig, zoet, pittig, kruidig.... retro

Voor de heer:
Blue Skies and fluffy white clouds (wierook, kaneel), doe je zeker drie keer mee
Green day ( 'groen')
Psychodelic (kaneel, retro)
Ice Hotel (mint, retro)
The Wuss (koffie, retro)

Ballistics:
Geo Phyzz (neutraal Dode zee modderbad)
Blackberry Bath bomb (wierook en bosbessen)
Harvey bath ballistic (o.a. mint, krijg ik a.s. zaterdag, retro)
Lemon days and Ginger Beer (citroenig, retro)
Sakura (ruikt naar Rub Rub Rub)

En verwen jezelf met een melt:
Dreamtime = lavendel om lekker in slaap te vallen
Ceridwyn’s Cauldron = heaven Met zakje en scrubje (in zakje)

You Snap the Whip is lekker, gaat wel heel snel op, dus als je nu al weet dat je die heerlijk vindt gewoon twee bestellen. Krijg je nog een gratis tin ook. Een neutralere geur + lichtere scrub geeft Buffy, die maakt je velletje nog zachter omdat de olieën beter blijven hangen. En je doet langer met een blok.

Koop je geen haarspullies? En ik mis de gezichtscremetjes op je lijst.

En geen jelly? The Big Calm ruikt naar Pina Colada. Njam!

Als je nu al weet wat je The Olive Branch lekker vindt (gezien je Pop in the bath en Happy Pill in je karretje) dan moet je echt een 100 ml flesje van de douchegel kopen hoor!

En tenslotte Smitten: heerlijke vette handcreme die naar amandeltjes ruikt. Heb je een stukje Snowcake of Marzibain? Ruikt hij exact naar!

Zo, maak nu de rekening maar op.
Een aantal van de badspullies kan de heer zelf trouwens in de winkel snuffelen. Als hij durft. Ik heb de retro spullen aangegeven.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.

De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Gisteravond ben ik nog lekker met You snap gaan douchen, normaal douche ik alleen 's ochtends, maar met die Lush is de verleiding echt te groot om 's avonds ook onder de douche te springen en vaker dan 1 keer in de week in bad te gaan
Lekker lijstje! Zijn er bepaalde geuren die je heel lekker vindt? Dan is het makkelijker tips geven. Of heb je het hele assortiment al doorgenomen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:30:55 #131
176471 oh-oh
pi_65465894
Ik ben onwijs van de cocos, karma, vanille en zoete luchtjes, beetje van alles wat dus.
Ik zeg bah tegen bloemenluchtjes.
Oh MissBliss, jouwes is ook onderweg
( Groucho Marx )
pi_65468637
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben onwijs van de cocos, karma, vanille en zoete luchtjes, beetje van alles wat dus.
Ik zeg bah tegen bloemenluchtjes.
Oh MissBliss, jouwes is ook onderweg
Celestial creme dus.

Sweetie Pie jelly is ook lekker zoet. En Yummie Yummy Yummie douchegel ruikt naar aardbeien is me verteld. Misschien is Honey I washed the Kids zeep wat voor je? Ziet uit als een honingraat en ruikt ook zo.

Lush heeft bij mijn weten niet veel van cocos behalve Coconut deo powder en Trichomania shampoo.
De vanille range komt over een paar dagen uit, kun je je daarop uitleven.

Ow ja, Candy Fluff powder is ook ont-zet-tend zoet.

En als je van Solid Perfumes houdt: the Comforter: fruittella in een blikje. Of HIWTK.

Als je van fruitig houdt: The Olive Branch: zacht zoet (maar niet té) sinaasappel en mandarijn. Of Happy Hippy: die is frissiger met meer citroen.

Creamed Almond and Coocnut smoothy is ook erg fijn. Ik moest eerst aan de geur wennen maar haal de amandel er nu echt uit. De cocosnoot verstopt zich nog steeds voor mijn neus. Hij schuimt niet zo goed als een gel of jelly maar droogt mijn velletje minder uit.

Jij hebt geen bad he? Want anders is the sky the limit!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 20:45:20 #133
163650 Greys
pi_65468903
Pop in the Bath en Hot Milk er uit gegooid.

Er bij:
Ice Hotel
The Wuss
Geo Phyzz
Extra You Snap the Whip

en nog wat andere dingetjes.
Ik zal zo het hele lijstje nog even posten, maar ik heb nu op Confirm Order geklikt en hij staat nu al tien minuten te 'denken'. Is dat vaker zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65469160
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Pop in the Bath en Hot Milk er uit gegooid.

Er bij:
Ice Hotel
The Wuss
Geo Phyzz
Extra You Snap the Whip

en nog wat andere dingetjes.
Ik zal zo het hele lijstje nog even posten, maar ik heb nu op Confirm Order geklikt en hij staat nu al tien minuten te 'denken'. Is dat vaker zo?
Wat heb je mijn advies zorgvuldig opgevolgd! Nu hoop ik wel dat je de spullies lekker vindt, anders ga ik me nog schuldig voelen.

Ik heb nog maar één keer via de website besteld, toen hoefde hij niet zo lang te denken. Even afwachten nog maar lijkt me. En anders morgen even mailen naar Lush orders@lush.co.uk zodat ze kunnen checken dat je order binnen is gekomen.
pi_65469205
Ik wil ook wel advies

Karma zeep, Mud flats, Waylander Rhassoul, Rub rub rub, Buffy, Soft touch, Big blue, Sex bomb, Bathos, Blue skies and fluffy white clouds BBS, French kiss, Karma BBS, Lite lip, Whipstick, Amazonian, Mange too, Angels on bare skin, Ultrabland, Tea tree toner tab, Celestial, Lemony flutter, Helping hands, Eau Roma, Ambrosia, Dreamtime temple balm, Okra, Jungle, The strokes, Mask of magnaminty, Oxeocube, Silky underwear poeder, Karma parfum.

Staat nu op mn wensenlijstje, parfum is nog afhankelijk van sampelen in de winkel, en celestial van het proefje en hoe dat uitpakt.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:51:48 #136
176471 oh-oh
pi_65469207
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Celestial creme dus.

Sweetie Pie jelly is ook lekker zoet. En Yummie Yummy Yummie douchegel ruikt naar aardbeien is me verteld. Misschien is Honey I washed the Kids zeep wat voor je? Ziet uit als een honingraat en ruikt ook zo.

Lush heeft bij mijn weten niet veel van cocos behalve Coconut deo powder en Trichomania shampoo.
De vanille range komt over een paar dagen uit, kun je je daarop uitleven.

Ow ja, Candy Fluff powder is ook ont-zet-tend zoet.

En als je van Solid Perfumes houdt: the Comforter: fruittella in een blikje. Of HIWTK.

Als je van fruitig houdt: The Olive Branch: zacht zoet (maar niet té) sinaasappel en mandarijn. Of Happy Hippy: die is frissiger met meer citroen.

Creamed Almond and Coocnut smoothy is ook erg fijn. Ik moest eerst aan de geur wennen maar haal de amandel er nu echt uit. De cocosnoot verstopt zich nog steeds voor mijn neus. Hij schuimt niet zo goed als een gel of jelly maar droogt mijn velletje minder uit.

Jij hebt geen bad he? Want anders is the sky the limit!
Ik heb zeker wel een bad!
Celestial zal ik erbij zetten...
Jelly's zijn echt niet aan mij besteed
Yummie vind ik stinken
Honey I washed the Kids heb koop ik echt al zolang er Lush is, net als de I should Coco
Ik heb nu drie solid perfumes: Karma ( mn favo ) , American cream en HIWTK.
Daar komt nu nog van MissBliss Snowcake perfume bij en dan heb ik meer luchtjes dan ik nodig heb!
Olive Branch doet mij ook niet veel als ik er zo aan ruik, maar de Happy Hippy zal ik zeker onthouden!
En de creamed almond en coconut smoothy komt zaterdag ( dubbel ) dus daarin ben ik voorlopig ook wel voorzien
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:54:09 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65469317
Wat zijn nog meer aanraders om 'happy' van te worden?
KuikenGuppy
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 20:54:45 #138
163650 Greys
pi_65469344
Uiteindelijke bestelling:

Bubble Bars:
1 Melomint Bubble Bar
1 Creamy Candy Bath
1 Ice Hotel Bubble Bar
1 The Wuss

Ballistics:
1 Happy Pill
1 English Countryside
1 Sex Bomb
1 Big Blue
1 Ne Worry Pas
1 Geo Phyzz
1 Hot Java Ballistic

Zeep:
1 Spice Curls Soap
1 Sea Vegetable

Overig:
2 You Snap The Whip
1 Hard (shampoo)
1 Dream Cream
1 Free Body Butter Tin

De jellies lijken me niets eerlijk gezegd En handcreme is aan mij ook niet echt besteed.
Wij zijn allebei echt dól op badderen, dus de badproducten hebben de voorkeur hier, da's wel duidelijk
Heb nu van verschillende dingen eentje besteld, zodat Heer G precies weet welke hij volgende keer vanuit Aberdeen mag aanvullen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65469434
Oh ik twijfel trouwens ook nog over een grote fles retro douchegel. Maar ik kan echt niet kiezen welke
pi_65469631
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil ook wel advies

Karma zeep, Mud flats, Waylander Rhassoul, Rub rub rub, Buffy, Soft touch, Big blue, Sex bomb, Bathos, Blue skies and fluffy white clouds BBS, French kiss, Karma BBS, Lite lip, Whipstick, Amazonian, Mange too, Angels on bare skin, Ultrabland, Tea tree toner tab, Celestial, Lemony flutter, Helping hands, Eau Roma, Ambrosia, Dreamtime temple balm, Okra, Jungle, The strokes, Mask of magnaminty, Oxeocube, Silky underwear poeder, Karma parfum.

Staat nu op mn wensenlijstje, parfum is nog afhankelijk van sampelen in de winkel, en celestial van het proefje en hoe dat uitpakt.
Wat mojje wetuh?

Mijn commentaar over een aantal spullies die ik ken:
Rub rub rub = heel licht scrubje, geur blijft superlang hangen
Buffy = buhbey cellulitis!
Soft touch
Bathos = baden in viooltje... luxe
Blue skies and fluffy white clouds BBS = wierook en kaneel
Angels on bare skin = lekker licht lavendel scrubje, prima voor elke dag,
Celestial = lekker vanille, te vettig voor mijn vel, (proefje ligt klaar)
Lemony flutter = heerlijk voor eeltige voetzooltjes. Citroentje ten top!
Jungle = wandeling door het gras geur
The strokes = donker bier! Glanzend haar! Pas op voor omvallende potten.
Mask of magnaminty = zeer mintig, wat heftig voor het gezicht maar schijnt goed te werken tegen puisterige ledematen
Oxeocube = praktisch in gebruik maar armoacreme werkt voor mij prettiger en beter.
pi_65469691
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Uiteindelijke bestelling:

Bubble Bars:
1 Melomint Bubble Bar
1 Creamy Candy Bath
1 Ice Hotel Bubble Bar
1 The Wuss

Ballistics:
1 Happy Pill
1 English Countryside
1 Sex Bomb
1 Big Blue
1 Ne Worry Pas
1 Geo Phyzz
1 Hot Java Ballistic

Zeep:
1 Spice Curls Soap
1 Sea Vegetable

Overig:
2 You Snap The Whip
1 Hard (shampoo)
1 Dream Cream
1 Free Body Butter Tin

De jellies lijken me niets eerlijk gezegd En handcreme is aan mij ook niet echt besteed.
Wij zijn allebei echt dól op badderen, dus de badproducten hebben de voorkeur hier, da's wel duidelijk
Heb nu van verschillende dingen eentje besteld, zodat Heer G precies weet welke hij volgende keer vanuit Aberdeen mag aanvullen
Mooie beginnerslijst hoor.

Volgens mij ben je echt een Comforter type (nee, ik heb geen aandelen), die moet je Heer zeker een keer mee laten nemen.

En jellies zijn leuk!
pi_65469767
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Burdie het volgende:
Wat zijn nog meer aanraders om 'happy' van te worden?
Ik word happy van citroen/sinaasappel in alle vormen en maten.

You've been Mangoed melt, Bon Bomb ballistic, Humango, lemslip, Back for Breakfast, Veganese, Lemony Flutter, Snow showers.....

Bring it on!
pi_65469787
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat mojje wetuh?

Mijn commentaar over een aantal spullies die ik ken:
Wat vind je aan the soft touch?

En ik heb al aromaco maar ik vind het zo stinken, dus wil een andere proberen..
pi_65470030
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik twijfel trouwens ook nog over een grote fles retro douchegel. Maar ik kan echt niet kiezen welke
Waar twijfel je tussen?

Vroegah had je de zenuwslopende retro races. Alle retro die je nu gewoon mee kunt bestellen stond op een aparte site en er moest elke week minimaal 50 stuks van ieder produkt besteld worden voordat het werd gemaakt. Needless to say dat de meeste produkten dat nooit haalden.

Toen hebben de verschillende fora de handen ineen geslagen en hebben we als gebruikers in één week een mega bestelling geplaatst. Nederland, Duitsland, UK, Frankijk, Amerika, allemaal in dezelfde week! Geweldige tijden waren dat, alle produkten haalden de hoeveelheid!
En ik heb toen zo zitten twijfelen tussen Slammer en Back for Breakfast, je kon toen echt alleen op beschrijvingen afgaan, omdat zowat niemand een fles had. Ik ben nog steeds blij met mijn keuze voor B4B. Slammer is een onverdunde fles ranja, B4B is Napoleonsnoepjes.

Wat dan wel weer typisch Lush was, is dat ze een maand na die massa bestelling de retro op de site gooiden zoals we ze nu kennen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 21:11:25 #145
163650 Greys
pi_65470051
Catje, volgens mij zit de Comforter (roze met wit gemarmerd toch?) in het pakketje dat ik van Elisa kreeg! Vandaar dat ik hem niet besteld heb!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:12:02 #146
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65470085
Ik vind jellies tegenwoordig ook tof!
Ziggy played guitar
pi_65470091
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Catje, volgens mij zit de Comforter (roze met wit gemarmerd toch?) in het pakketje dat ik van Elisa kreeg! Vandaar dat ik hem niet besteld heb!

[ afbeelding ]
Dat is een stuk candy cane, comforter is paars met wit.
pi_65470143
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat vind je aan the soft touch?

En ik heb al aromaco maar ik vind het zo stinken, dus wil een andere proberen..
Gewoon, een vieze, wrange geur. Als ik die had gebruikt wild eik mijn handen meteen wassen. Komt mijn huis niet meer in. Gelukkig had ik alleen maar een proefje en die heb ik na een paar dagen weggegooid.

Aromacreme is een ander produkt dan aromaco. Moet je anders maar eens in de winkel ruiken. De geur is niet spectaculair, maar vies vind ik hem zeker niet. Eigenlijk gewoon een goede basislaag om je SPtjes en andere parfummetjes op te pleuren.
pi_65470170
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Waar twijfel je tussen?

Vroegah had je de zenuwslopende retro races. Alle retro die je nu gewoon mee kunt bestellen stond op een aparte site en er moest elke week minimaal 50 stuks van ieder produkt besteld worden voordat het werd gemaakt. Needless to say dat de meeste produkten dat nooit haalden.

Toen hebben de verschillende fora de handen ineen geslagen en hebben we als gebruikers in één week een mega bestelling geplaatst. Nederland, Duitsland, UK, Frankijk, Amerika, allemaal in dezelfde week! Geweldige tijden waren dat, alle produkten haalden de hoeveelheid!
En ik heb toen zo zitten twijfelen tussen Slammer en Back for Breakfast, je kon toen echt alleen op beschrijvingen afgaan, omdat zowat niemand een fles had. Ik ben nog steeds blij met mijn keuze voor B4B. Slammer is een onverdunde fles ranja, B4B is Napoleonsnoepjes.

Wat dan wel weer typisch Lush was, is dat ze een maand na die massa bestelling de retro op de site gooiden zoals we ze nu kennen.
Wat een rare toestanden

Ik vind zowel ranja als napoleonsnoepjes niet zo lekker klinken ik wou dat ik ergens happy 4 sad en narcotic kon proefruiken...
pi_65470202
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Edit: ik kijk met mijn neus of zo

Je hebt de Candy Cane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')