abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65439925
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Hihihi al die beklodderde handen!

Ik ga van de week mijn bestelling compleet maken en lekker eerst iets online bestellen. Want ik heb al meer dan een week niet gerookt dus verdien ik het! Voor hoeveel geld bestellen jullie meestal per keer?
Mijn eerste was 62 euro, de tweede 92 euro en de derde zal waarschijnlijk niet onder de 130 uitkomen
pi_65439964
Go Greys!

Jeetje, voor hoeveel bestel ik per keer? Heel wisselend, voor minder dan 50 euro bestel ik in ieder geval niet, maar boven de 100 euro komt het vaak ook uit. En dat ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Soms tussendoor naar de winkel maar dat heb ik nu al maanden niet meer gedaan. Oh nee, lieg ik! Grab bag laten halen!

Hangt ook af van het seizoen en de forum parties. En heel af en toe wordt de omvang van mijn huidige voorraad zelfs in de overweging meegenomen.

Het hangt er ook vanaf of je een bad of alleen een douche hebt. Douchespul gaat een stuk minder snel op dan BBS of bruisbal. Dus mijn voorraad lijkt (en is) giga, maar als ik een paar weken vaak in bad ga en cocktail met de spullen dan heb ik in verhouding veel meer opgemaakt dan de gemiddelde douchert met hun gels en jellies. En de één gebruikt ook meer per keer dan de ander.

Nog een voorbeeldje: Ik kwam er pas achter dat ik nog twee halve fles conditioner heb staan die ik in april vorig jaar heb gekocht. Ik heb twee flessen van 500 ml (FIB en Veganese) en beiden zijn nu half leeg. Na ruim 9 maanden. En ik was mijn schouderlange haar 1 maal per 2 dagen. Maar ik ken ook iemand die 500 ml in drie weken er doorheen jaagt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:21:40 #53
163650 Greys
pi_65439992
Oh!!!!!!!!!!
Ik ga me toch proberen een beetje in te houden hoor, ik wil een beetje sparen en dat lukt me niet zo goed
Maar ik spaar ook al geld uit door het niet roken natuurlijk.

Wat was nou ook alweer goede huidcreme? Nee, wacht. Ik ga gewoon een uitgebreide lijst maken op internet en hem dan hier straks of morgen plaatsen en dan kunnen jullie nog roepen wat er af te raden en aan te raden is, voordat ik het echt bestel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65440044
Mojje wel zeggen wat voor velletje je hebt. Ieder vel zijn heeft zijn eigen creme.

Dit zijn de dingen waar ik heer G voor opuit zou sturen. Als hij het verhaal uitlegt komt hij vast met wat proefjes thuis. Zonde als je een pot koopt waar je achteraf niks mee kunt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65440064
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ken ook iemand die 500 ml in drie weken er doorheen jaagt.
Dan ken je er nu twee

Ik ga de retro conditioners testen, die zijn nog enigzins betaalbaar, 11-12 euro voor een halve liter geloof ik...
pi_65440134
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan ken je er nu twee

Ik ga de retro conditioners testen, die zijn nog enigzins betaalbaar, 11-12 euro voor een halve liter geloof ik...

Et tu....

Heb je Forever In Bloom al eens geprobeerd? Is een hele lichte conditioner. Zo licht dat ik hem tijdens de vorstperiode niet heb gebruikt, omdat ik anders evengoed een statische warrebol kreeg.

Kan ik je zaterdag wel een proef van meenemen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:25:58 #57
163650 Greys
pi_65440162
Shit, hoe heette nou die speciale creme waar jullie allemaal mee weg liepen?
Die niet al te lekker ruikt, maar wel goed is?
Ik zit bij de moisturisers te kijken maar ik zie er geen bekende naam bij staan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65440217
Ik loop weg met Gorgeous. Maar volgense de algemene opinie ruikt die goed, naar roosjes.

En is de duurste uit de range. Gelukkig doe ik 9 maanden met een potje.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:29:16 #59
163650 Greys
pi_65440320
Oh ik bedoelde Dream Cream
Kan je dat ook op je gezicht smeren?

Mijn gezicht vaart erg wel bij vettigheid die wel een beetje snel intrekt.
Ik kan er fijne cremetjes op smeren, maar dan nog is mijn gezicht daarna droog en trekkerig. Als ik er een kwak bodybutter cocos van de Zeeman (!) op smeer, even laat intrekken en dan een beetje afveeg, dan werkt het dus prima.

Oh en ik krijg rimpels/strepen in mijn nek! Omdat ik die nooit insmeer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65440356
Lichte conditioners zijn verspilde moeite voor mijn haar. Ik heb haar tot aan de bilspleet waar je 's avonds olie in kan smeren en dan is het de volgende ochtend helemaal opgenomen. Ik heb een superzware conditioner nodig.

Mijn haar is stijl maar het vliegt al snel alle kanten op, dus als een conditioner mn haar wat zwaarder maakt des te beter, dan wordt het superstijl en ik heb zo'n dikke bos dat dan juist een goede look is zeg maar. Ik gebruik nu een conditioner en een leave in conditioner, die leave in wil ik laten vallen maar dan moet ik dus wel een zware conditioner....
pi_65440476
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:

Ik gebruik nu dream cream als gezichtscreme. Hij is lekker voedend en is binnen een minuutje of twee goed ingetrokken. Ik heb wel een redelijk droge huid, als jij dat ook hebt is dream cream een goed idee denk ik. Maar ik ga nu ook een echte dagcreme proberen, om te zien of die nog fijner is

Ik gebruik dream cream trouwens ook als handcreme, is ie ook erg fijn voor.
pi_65440481
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:

Ik kan er fijne cremetjes op smeren, maar dan nog is mijn gezicht daarna droog en trekkerig. Als ik er een kwak bodybutter cocos van de Zeeman (!) op smeer, even laat intrekken en dan een beetje afveeg, dan werkt het dus prima.

Oh en ik krijg rimpels/strepen in mijn nek! Omdat ik die nooit insmeer
Je kunt alles op je gezicht smeren, wat voor jou maar werkt. Dream cream vind ik niet vies ruiken, zit een beetje lavendel in. The Charity Pot ruikt erger.

Ik heb nog een rest Celestial staan, die ruikt lekker naar vanille maar is veel te vettig voor mijn gezicht, is nog vettiger als Dream Cream denk ik. Als ik die opsmeer voel ik de puisten al op m'n gezicht springen. Misschien is dat wat voor jou (heb nog een proef over, en als je nu niet wil houd ik erover op. )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:32:35 #63
163650 Greys
pi_65440483
Doe eens een foto Dip? Of liever niet? Heb je een foto van de achterkant van je haar?

Oh en zie hier de nekrimpels
Let niet op de arrogante waffel, ik kan NIET met een webcam overweg en dan ga ik automatisch heel achterlijk en uit de hoogte kijken, kan er niets aan doen. Als een ander een foto maakt heb ik dat totaal niet

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65440556
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Lichte conditioners zijn verspilde moeite voor mijn haar. Ik heb haar tot aan de bilspleet waar je 's avonds olie in kan smeren en dan is het de volgende ochtend helemaal opgenomen. Ik heb een superzware conditioner nodig.

Mijn haar is stijl maar het vliegt al snel alle kanten op, dus als een conditioner mn haar wat zwaarder maakt des te beter, dan wordt het superstijl en ik heb zo'n dikke bos dat dan juist een goede look is zeg maar. Ik gebruik nu een conditioner en een leave in conditioner, die leave in wil ik laten vallen maar dan moet ik dus wel een zware conditioner....
Gaaf haar!

En dan is FIB echt niks voor jou. Ik heb geen aanraders, want Veganese en FIB deden het meteen goed voor mijn haar.
pi_65440636
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Doe eens een foto Dip? Of liever niet? Heb je een foto van de achterkant van je haar?

Oh en zie hier de nekrimpels
Let niet op de arrogante waffel, ik kan NIET met een webcam overweg en dan ga ik automatisch heel achterlijk en uit de hoogte kijken, kan er niets aan doen. Als een ander een foto maakt heb ik dat totaal niet

[ afbeelding ]
* kijkt*

* kijkt nog eens*

* neus op het scherm*

Die kleine kloofjes? Kind, waar maak je je druk over!
Als je er mee zit, gewoon lekker meemaskeren als je een verse masker kunt bemachtigen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:36:29 #66
163650 Greys
pi_65440680
Catje sorry hoor, ik kom vast heel ondankbaar over
Maar ik wil juist zo niet-lastig mogelijk zijn en niet bij iedereen om monsters gillen, ik moet ook zelf het een en ander durven uitvinden natuurlijk. Ik voel me echt zo'n suf hulpeloos Lush-kipje soms

Weet je wat we doen? Ik ga straks of morgen die wishlist hier gooien en help me daar dan even bij, door te roepen of er aan- of afraders op staan. En dan kunnen we eventueel kijken of er iemand nog een proefje heeft om me te overtuigen van het afraad- of aanraad gedeelte Je bent echt een schat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65440718
Skin Nanny is ook zo'n vette creme trouwens. Proefje gehad en heel snel tot handcreme gedegradeerd.
En als je echt vet wil: Smitten op je toet!
pi_65440741
Wauw Grace, pretty lady de enige duidelijke foto die ik van mn haar heb is in teh nude LOL
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Gaaf haar!

En dan is FIB echt niks voor jou. Ik heb geen aanraders, want Veganese en FIB deden het meteen goed voor mijn haar.
Ik zit te denken aan Okra

Edit mweheheh, ik zit met vriendin Grace te kletsen en noem Greys Grace
pi_65440849
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
* kijkt*

* kijkt nog eens*

* neus op het scherm*

Die kleine kloofjes? Kind, waar maak je je druk over!
Als je er mee zit, gewoon lekker meemaskeren als je een verse masker kunt bemachtigen.
Ik weet niet hoe oud Greys is maar ik ben 25 en mijn nek ziet er ook zo uit? En het gezicht lijkt wel geshopt zo gaaf.... Volgens mij een gevalletje in Slank aangestoken met het SHE-virus die zit ook altijd zo te miepen over de 4 moleculen aan dr lijf die niet op hun meest perfecte plek zitten.
pi_65440860
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Catje sorry hoor, ik kom vast heel ondankbaar over
Maar ik wil juist zo niet-lastig mogelijk zijn en niet bij iedereen om monsters gillen, ik moet ook zelf het een en ander durven uitvinden natuurlijk. Ik voel me echt zo'n suf hulpeloos Lush-kipje soms

Weet je wat we doen? Ik ga straks of morgen die wishlist hier gooien en help me daar dan even bij, door te roepen of er aan- of afraders op staan. En dan kunnen we eventueel kijken of er iemand nog een proefje heeft om me te overtuigen van het afraad- of aanraad gedeelte Je bent echt een schat
Is prima joh!

Vooral bij cremes en zo vind ik het zo zonde als je een hele pot gaat kopen en er na 2 dagen achter komt dat het helemaal niks voor je is. Bij BBSen en aanverwante artikelen is de ramp nog te overzien.

Mijn verslaving is begonnen in de winkel en ik was zo blij dat ik alles kon zien, ruiken en proeven. Ik had niet geweten hoe ik anders had moeten kiezen in de webshop. Dus ik probeer andere beginners ook een beetje op weg te helpen via mijn eigen 'winkeltje'.

Ik roep graag op je wishlist, maar ook dan kun je de plank soms helemaal misslaan, zeker wat persoonlijke verzorging betreft. Dus doe daar zeker gewoon proefjes van vragen, vink niks erg joh!
pi_65441009
Greys, kijk hier ook eens: Lush reviews door gebruikers
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:47:27 #72
163650 Greys
pi_65441050
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud Greys is maar ik ben 25 en mijn nek ziet er ook zo uit? En het gezicht lijkt wel geshopt zo gaaf.... Volgens mij een gevalletje in Slank aangestoken met het SHE-virus die zit ook altijd zo te miepen over de 4 moleculen aan dr lijf die niet op hun meest perfecte plek zitten.
Overbelicht! Trust me!
Ik ben 35 maar door het overbelichte ziet het er een stuk gladder uit dan het is hoor. Mijn fobo foto geeft een iets realistischer beeld En verder ben ik best tevreden hoor! Ik ben een van de weinige vrouwen die nooit over haar borsten of kont zanikt denkt ik hihi.
Tuurlijk moet er 6 kilo af ofzo (maar dat mag ook morgen, of overmorgen ) en tuurlijk moet ik beter voor mezelf zorgen en daar horen eigenlijk wel een dagelijks smeerbeurtje van de hals en gezicht bij. Dat schiet er echt bijna altijd bij in hier en dat moet ik mezelf toch wel een beetje gaan verplichten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:48:23 #73
163650 Greys
pi_65441086
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Greys, kijk hier ook eens: Lush reviews door gebruikers
*bookmarkt*

Super! Thanks! Daar heb ik echt wat aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 23:50:22 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65441150
Greysie wat ben je toch mooi!

Voor degene die een zware conditioner vroeg: Retread werd mijn haar (heel dun haar) heel vet van dus misschien is dat precies goed voor jou! Het ruikt heel lekker!

Hoe zit dat met die lege potjes??
Ik heb 1 leeg potje en 2 buttercreams ( ) die ik gewoon weg ga pleuren want dat spul doet niks
Dus dan heb ik 3 lege potjes! Kan je daar nou iets mee??
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 26 januari 2009 @ 23:52:23 #75
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65441221
En die nekrimpels heb ik ook!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 00:01:06 #76
163650 Greys
pi_65441549
Oh ik ben wel heel erg blij dat jullie gewoon fijn met mij mee rimpelen!

En MB, je hebt me in het echt gezien, die foto is niet geheel waarheidsgetrouw. Lang leve het tegenlicht

Ik heb even hulp nodig voor de honderdste keer!
Wat ruikt er naar mint? Iets voor in bad ofzo? Bestaat dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 00:10:59 #77
163650 Greys
pi_65441867
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:14:42 #78
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65441961
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel heel erg blij dat jullie gewoon fijn met mij mee rimpelen!

En MB, je hebt me in het echt gezien, die foto is niet geheel waarheidsgetrouw. Lang leve het tegenlicht

Ik heb even hulp nodig voor de honderdste keer!
Jawel, in het echt ben je ook een beauty!
Ziggy played guitar
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:51:51 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65445097
Greys jij complimentjesvissert
Jee wat had ik veel bij te lezen vanochtend!
Die Celestial, ruikt die echt naar vanille?
Ik zet m op mn wenslijstje!
Dipkip ik ben zoooooo benieuwd naar je haar eigenlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 09:22:10 #80
43556 miss_dynastie
pi_65445628
Ik voel me dus echt een beetje genaaid door die Engelse grabbags. Zeker als je het vergelijkt met de 20 euro die hier voor Humango gevraagd werd (om maar eens wat te noemen). Ik vind het gewoon echt niet leuk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 09:37:10 #81
163650 Greys
pi_65445963
Oh-oh, ik zou het vervelend vinden als het zo overkomt, als complimentjes visserij
Dus ik hou er maar over op, wacht maar tot je me in het echt ziet, da's een stuk realistischer

Hebben jullie nog tips over mint? Er zou een ballistic zijn die naar mint ruikt, toch? Welke?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 09:39:30 #82
43556 miss_dynastie
pi_65446016
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik zou het vervelend vinden als het zo overkomt, als complimentjes visserij
Dus ik hou er maar over op, wacht maar tot je me in het echt ziet, da's een stuk realistischer

Hebben jullie nog tips over mint? Er zou een ballistic zijn die naar mint ruikt, toch? Welke?
Ik kan ze niet bedenken in het huidige assortiment...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:53:28 #83
176471 oh-oh
pi_65446329
Greysssssss, zo bedoel ik t niet hoor
Anyhow, ik kwam net deze tegen, bij de retro's. Mss is dat wat voor heer G?
Melomint
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:59:08 #84
176471 oh-oh
pi_65446472
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.

De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Gisteravond ben ik nog lekker met You snap gaan douchen, normaal douche ik alleen 's ochtends, maar met die Lush is de verleiding echt te groot om 's avonds ook onder de douche te springen en vaker dan 1 keer in de week in bad te gaan
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 10:02:38 #85
43556 miss_dynastie
pi_65446561
Ja! Temptation soap is het geld niet waard, vind ik...
pi_65446570
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoe zit dat met die lege potjes??
Ik heb 1 leeg potje en 2 buttercreams ( ) die ik gewoon weg ga pleuren want dat spul doet niks
Dus dan heb ik 3 lege potjes! Kan je daar nou iets mee??
Zitten buttercreams in van die zwarte potjes met draaideksel?

En hoezo doet ie niks, tis toch gewoon een zeep-achtig spul?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
ik heb een mint-bruisbal maar dat is een kerstartikel... Er zijn wel BBSen met mint, de ice hotel en de melomint. Bruisballen weet ik zo niet, dacht van niet.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet

[ afbeelding ]
Moet je niet nog een bodybutter vanwege het gratis blikje?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip ik ben zoooooo benieuwd naar je haar eigenlijk!
Kweenie of ik foto's kan PMen? Ik wil niet herkenbaar op fok en al helemaal niet naakt
pi_65446673
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.

De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Ultrabland zou je een kleine van kunnen nemen (45 gr.) het schijnt dat je er maar weinig van nodig hebt per keer. Ik wil m uitproberen dus ik neem ook een kleine. Reincarnate heb ik al, die ruikt best wel goor weet niet hoe ie is voor mn haar nog.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:08:15 #88
176471 oh-oh
pi_65446714
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:

Kweenie of ik foto's kan PMen? Ik wil niet herkenbaar op fok en al helemaal niet naakt
Snap ik joh, als ie in je photobucket staat dan kan je wel de link PMmen hoor
En als je foto's kan maken van je Lush kan je mss ook gewoon es nieuwe maken van je haar?
( Groucho Marx )
pi_65446800
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik joh, als ie in je photobucket staat dan kan je wel de link PMmen hoor
En als je foto's kan maken van je Lush kan je mss ook gewoon es nieuwe maken van je haar?

Ja alleen is het nu zo zonder douche een ramp, het ziet er niet uit, is al een week niet gewassen en mn camera heeft geen zelfontspannerdinges, dus dan moet ik het mn vriend vragen, en het aan hem uitleggen enzo. Dr is verder ook geen fuck te zien op die foto hoor, daar niet van, maar niet dat jullie denken dat ik lesbische neuqsecks wil ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 10:11:47 #90
163650 Greys
pi_65446817
Oh wat een goeie oh-oh!

Ik heb dit nu als shopping karretje! Te weinig? Of een leuk begin?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 10:13:43 #91
163650 Greys
pi_65446877
Dipkip, ik kreeg die meldingen van die gratis blikjes inderdaad.
Maar dan moet je twee bodybutters nemen en dan krijg je één blikje! Waar laat ik die andere dan?
Dan konden ze er beter twee blikjes bij geven, dan sloeg het nog ergens op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:15:31 #92
176471 oh-oh
pi_65446933
Lesbische neuqseks met Lush
Mn zusje had vroeger haar tot in dr knieholtes ook.
Als ze ging plassen moest het naar voren hangen anders hing het in de pot
Ze waste het altijd maar 1 keer in de week, en op vakantie en zo zelfs minder, dan maakte ik haar altijd vlechtjes zodat ze het niet ook hoefde te kammen, te veel werk vond ze dat dan.
( Groucho Marx )
pi_65447006
Greys, de spice curls zeep geeft wel erg af, maakt rode vlekken op je wastafel als je er een stukje neerlegt. Dus alleen als scrubzeep onder de douche gebruiken.

En de happy BBS vind ik zelf een beetje tegenvallen qua geur, maar misschien is ie in het bad lekkerder.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Dipkip, ik kreeg die meldingen van die gratis blikjes inderdaad.
Maar dan moet je twee bodybutters nemen en dan krijg je één blikje! Waar laat ik die andere dan?
Dan konden ze er beter twee blikjes bij geven, dan sloeg het nog ergens op!
Dan gebruik je eerst de ene en daarna de ander doh

Ik gebruik mn massage bar blikje om steeds een halve of een kwart massage bar in te bewaren... Heej waarom zitten er geen massage bars bij je bestelling trouwens
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:20:35 #94
176471 oh-oh
pi_65447088
Greys, wat een hoop badmeuk zeg!!!
Das het enige waarvan ik het echt zonde vind om te kopen, die vind ik gewoon te duur en net niet lekker genoeg.
Ik hoop dan ook dat ik mn flying saucer wel lekker vind, kent iemand die?
Dan heb ik een hele liter en kan ik echt bijna alle badballen wegdoen
Oh ja Greys, ik zou dr wel twee massagebars bijnemen hoor, das ook leuk voor jullie alletwee!
( Groucho Marx )
pi_65447127
Zo vreselijk duur is het toch niet? Vooral de BBS als je daar echt meerdere keren mee kan doen....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 10:33:45 #96
163650 Greys
pi_65447488
Die massagebars zijn dus om elkaar mee te masseren? Want ik ken ons een beetje, dat doen we toch niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65447568
Ik gebruik die massage dingen als bodylotion, kan prima bij een droge huid
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:39:28 #98
176471 oh-oh
pi_65447668
Meerdere keren vind ik ook zo'n gedoe, dan wil ik gewoon ouderwets kunnen schudden uit een flesje hoor.
Hmm vriendin van me vond die temptation soap net zo geweldig, dus die wil ik zeker wel proberen.
Maar goed, ik moet sowieso even inventariseren wat ik allemaal heb als mn spul zaterdag eindelijk gebracht wordt.
Cremes heb ik op de Karma cream na helemaal nog niet en wat Greys zegt geldt ook wel voor mij , ik heb al 35 en gebruik nooit zulke dingen, geen make up maar ook geen reiniger en geen creme.
Daar moet toch maar eens verandering in komen he...
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:41:23 #99
176471 oh-oh
pi_65447730
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Die massagebars zijn dus om elkaar mee te masseren? Want ik ken ons een beetje, dat doen we toch niet
Dan moeten jullie daar maar eens mooi mee beginnen!
Oh en ik vind helemaal niet dat die Spice Curls afgeeft of zo.
Ik vind m ook niet mega scrubbend.
Ik vind m gewoon lekkâh.
( Groucho Marx )
pi_65447905
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Cremes heb ik op de Karma cream na helemaal nog niet en wat Greys zegt geldt ook wel voor mij , ik heb al 35 en gebruik nooit zulke dingen, geen make up maar ook geen reiniger en geen creme.
Daar moet toch maar eens verandering in komen he...

Haha Cat heeft wat mij betreft helemaal gelijk gekregen. Ik ben in een maand gegaan van niet eens mn mascara verwijderen en nooit smeren gegaan naar dagelijks smeren en vrijwel dagelijks ook reinigen. En ik heb al 3x een masker op gehad LOL

Maar mn huid ziet er ook echt veel beter uit nu moet ik zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')