Jawel, in het echt ben je ook een beauty!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel heel erg blij dat jullie gewoon fijn met mij mee rimpelen!
En MB, je hebt me in het echt gezien, die foto is niet geheel waarheidsgetrouw. Lang leve het tegenlicht
Ik heb even hulp nodig voor de honderdste keer!
Wat ruikt er naar mint?Iets voor in bad ofzo? Bestaat dat?
Ik kan ze niet bedenken in het huidige assortiment...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik zou het vervelend vinden als het zo overkomt, als complimentjes visserij
Dus ik hou er maar over op, wacht maar tot je me in het echt ziet, da's een stuk realistischer
Hebben jullie nog tips over mint? Er zou een ballistic zijn die naar mint ruikt, toch? Welke?
Zitten buttercreams in van die zwarte potjes met draaideksel?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoe zit dat met die lege potjes??
Ik heb 1 leeg potje en 2 buttercreams () die ik gewoon weg ga pleuren want dat spul doet niks
Dus dan heb ik 3 lege potjes! Kan je daar nou iets mee??
ik heb een mint-bruisbal maar dat is een kerstartikel... Er zijn wel BBSen met mint, de ice hotel en de melomint. Bruisballen weet ik zo niet, dacht van niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Wat ruikt er naar mint?Iets voor in bad ofzo? Bestaat dat?
Moet je niet nog een bodybutter vanwege het gratis blikje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet
[ afbeelding ]
Kweenie of ik foto's kan PMen? Ik wil niet herkenbaar op fok en al helemaal niet naaktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip ik ben zoooooo benieuwd naar je haar eigenlijk!
Ultrabland zou je een kleine van kunnen nemen (45 gr.) het schijnt dat je er maar weinig van nodig hebt per keer. Ik wil m uitproberen dus ik neem ook een kleine. Reincarnate heb ik al, die ruikt best wel goorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.
De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Snap ik joh, als ie in je photobucket staat dan kan je wel de link PMmen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:
Kweenie of ik foto's kan PMen? Ik wil niet herkenbaar op fok en al helemaal niet naakt
Ja alleen is het nu zo zonder douche een ramp, het ziet er niet uit, is al een week niet gewassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik joh, als ie in je photobucket staat dan kan je wel de link PMmen hoor![]()
En als je foto's kan maken van je Lush kan je mss ook gewoon es nieuwe maken van je haar?
Dan gebruik je eerst de ene en daarna de ander dohquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Dipkip, ik kreeg die meldingen van die gratis blikjes inderdaad.
Maar dan moet je twee bodybutters nemen en dan krijg je één blikje! Waar laat ik die andere dan?
Dan konden ze er beter twee blikjes bij geven, dan sloeg het nog ergens op!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Die massagebars zijn dus om elkaar mee te masseren? Want ik ken ons een beetje, dat doen we toch niet
Haha Cat heeft wat mij betreft helemaal gelijk gekregen. Ik ben in een maand gegaan van niet eens mn mascara verwijderen en nooit smeren gegaan naar dagelijks smeren en vrijwel dagelijks ook reinigen. En ik heb al 3x een masker op gehad LOLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Cremes heb ik op de Karma cream na helemaal nog niet en wat Greys zegt geldt ook wel voor mij , ik heb al 35 en gebruik nooit zulke dingen, geen make up maar ook geen reiniger en geen creme.
Daar moet toch maar eens verandering in komen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |