Ik heb nu weinig tijd dus even een snelle overview van wat vanochtend gepost is:
Je kunt zwarte potjes (die stevige met draaideksel) inleveren voor een masker. 5 potjes (alle groottes doorelkaar) = 1 masker. Die doorzichtige, daar kun je niks voor lrijgen. maar izjn wel goed te gebruiken om je voorraad op te bergen.
Buttercreames zijn fijn maar je moet wel verse hebben.

Die kun je dan zo uit hun bakje scheppen, het is een soort dikke creme dan. Bewaren in een goed afsluitbaar bakje. Lemslip is

Maar Back for Breakfast douchegel is een goed alternatief voor in de douche. De klagende mensen hier hebben waarschijnlijk een oudere of uitgedroogde buttercream. Werkt ook, maar moet je behandelen als zeep.
Blikjes: de echte diehard dei weet wat zij lekker vindt bestelt twee dezelfde body butters/MB's etc. Eentje in de douche en eentje als voorraad.
Greys (en andere nauwelijks of niet smeerders), met Lush ga je echt nog zuiniger op je velletje worden. Ik smeerde nooit en gebruik nu trouw een dagcreme (ben 33). Voor reinigen ben ik nog steeds te lui maar gezichtsscrub doe ik wel regelmatig. Ik gebruik trouwens geen make up.
Ik ga vanavond op de lijstjes reageren!