Ze komen in de winkels te liggen ja maar ik heb geloof ik ook nog wel oudere angels liggen. Ik ga even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog zoeen die maanvormig is met glitters, misschien ook gewoon een blok.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip
![]()
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Alle reguliere kerstprodukten komen gewoon in de winkels te liggen. Dus als je vriendin even geduld heeft kan ze lekkere verse AD kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip
![]()
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb alleen ervaring met de online bestellingen dat daar wat mis mee ging en dat is altijd netjes opgelost. Ik zou er gewoon mee langsgaan, of je kunt eerst de winkel bellen of emailen.
Ik zou ook nooit zomaar zo'n pot kopen zo duur! Ik zou de volgende keer gewoon twee proefjes daarvan meevragen, want dan kan je het een beetje beoordelen. Met een proefje nog niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
[..]
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Als er iets mis mee is wel, al kan je dan nog twijfelen over geld terug of ruilen voor iets anders. Maar 'het doet niets voor m'n huid' is geen reden om te ruilen. Ze geven immers geen garantie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.
Klinkt goed! Lief kado!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dénk dat ze een bad heeft, maar weet het niet zeker, maar ach, anders gebruikt ze de badshizzle maar als voetenbad. En hoewel ik de rustigste geuren heb ekizen denk ik, kan ze altijd nog haar tienerdochters blij maken als ze het niks vindt.
Tis geworden:
- butterball
- amondopondo
- each peach
- vanille fountain
- porridge soap
Wat denken jullie, voor een hippe 50-er?
Ik heb die ook gekocht en ga er vanavond mee in badquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Was vandaag in Amsterdam, fles American Cream en Fizzbanger gekocht. Wat ruikt die laatste lekker! Ook nog 5 potjes ingeruild voor een Catastrophe cosmetic masker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |