abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87147669
vandaag ff in lush rotterdam geweest, super leuke winkel en super geholpen door een engelse :P maar jeetje wat een prijzen hier in Nederland. Ik zal m waarschijnlijk alleen gebruiken voor een eventuele gift (ik wil iedereen aan lush verslaafd maken :P) of het inruilen van de 5 potjes. verder bestel ik wel gewoon in engeland, scheelt me teveel.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_87147718
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En als ik Izzy meeneem?
:X :X :X verleiding! :X :X :X

Kan ik Izzy niet een week later meeten, als ik toch in Amsterdam ben? O-)
Hoe ik dat praktisch gezien ga regelen zie ik dan wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87147786
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie al voor me hoe ik 'm overhaal. 'Nee poes, het is niet eng, deze mensen kénnen je al, die hebben je door een moeilijke tijd geholpen, heus waar! En we masseren je pootjes als we er zijn!'
_O- _O- _O-

Mauw! *kraskras*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:57:36 #204
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87163591
Ik lees net op Facebook dat de Parfum VIP in Antwerpen ook afgelast is :o
En de VIP van de 20e staat nog niet vast..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87164676
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net op Facebook dat de Parfum VIP in Antwerpen ook afgelast is :o
En de VIP van de 20e staat nog niet vast..
:o :'( . Ik zal zo eens naar Antwerpen bellen.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87164928
Ik heb me trouwens aangemeld bij het Nederlandse Lush forum, maar ik word maar niet geactiveerd :? . .En ik wilde graag meedoen met de kerstproefjes groepsorder, maar die sluit vanavond. Heb gisteravond al een mail gestuurd naar info@lush.nl, maar ik krijg geen antwoord terug }:| .
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:54:44 #207
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87167794
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb me trouwens aangemeld bij het Nederlandse Lush forum, maar ik word maar niet geactiveerd :? . .En ik wilde graag meedoen met de kerstproefjes groepsorder, maar die sluit vanavond. Heb gisteravond al een mail gestuurd naar info@lush.nl, maar ik krijg geen antwoord terug }:| .
Je krijgt geen mail als je geaccepteerd bent. Probeer eens in te loggen?
Ik heb mijzelf ook twee keer aangemeld omdat ik aan het wachten was op een bevestiging en toen kon ik opeens inloggen.
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:27 schreef Bamba het volgende:

[..]

:o :'( . Ik zal zo eens naar Antwerpen bellen.
Ik ben benieuwd!
pi_87173312
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef gothic-blackie het volgende:
vandaag ff in lush rotterdam geweest, super leuke winkel en super geholpen door een engelse :P
Ja ik vrijdagavond ook! Aanstekelijke lach en zelden zo'n enthousiaste vrolijke verkoopster meegemaakt. Voor mij zong ze een happy Friday song. :') O+
pi_87176087
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je krijgt geen mail als je geaccepteerd bent. Probeer eens in te loggen?
Ik heb mijzelf ook twee keer aangemeld omdat ik aan het wachten was op een bevestiging en toen kon ik opeens inloggen.
[..]

Ik ben benieuwd!
Nee, inloggen lukt ook niet :'( . en als ik op wachtwoord vergeten druk zegt 'ie ook dat m'n account nog niet geactiveerd is.. En als ik druk op: herstuur activatie mail gebeurt er niks }:|
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:02:14 #210
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87176757
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:40 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee, inloggen lukt ook niet :'( . en als ik op wachtwoord vergeten druk zegt 'ie ook dat m'n account nog niet geactiveerd is.. En als ik druk op: herstuur activatie mail gebeurt er niks }:|
Ooo oke. Naja, ik heb dat toen ook pas een week daarna geprobeerd ofzo... :o
pi_87177506
Ach, ik ben waarschijnlijk toch al te laat voor die kerstproefjes :') . Nu maar hopen dat de VIP toch doorgaat de 20e...Heb niet kunnen bellen vanmiddag helaas :{ .
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:26:42 #212
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87177522
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Bamba het volgende:
Ach, ik ben waarschijnlijk toch al te laat voor die kerstproefjes :') . Nu maar hopen dat de VIP toch doorgaat de 20e...Heb niet kunnen bellen vanmiddag helaas :{ .
Ik wil/kan anders wel onder mijn naam jouw lijstje posten?
pi_87178123
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik wil/kan anders wel onder mijn naam jouw lijstje posten?
Oooh echt? Ik pm je even! :*
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:45:45 #214
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87178152
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:44 schreef Bamba het volgende:

[..]

Oooh echt? Ik pm je even! :*
Prima!
Ik heb ook een lijstje gepost, dus dan gaat het in één moeite door... Mits we op tijd zijn :D
pi_87178187
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Zou Snowcake lekker zijn? Ik mag echt niks meer bestellen hoor maar baal nu wel :')
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor je :+ kun je m testen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:54:00 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87178460
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die ga ik testen met der proefjes actie

[ Bericht 10% gewijzigd door automatic_ op 04-10-2010 20:43:06 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:39:36 #217
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87180305
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

PM!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_87180367
^O^

[ Bericht 64% gewijzigd door Dipkip op 04-10-2010 21:45:25 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:42:12 #219
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87180422
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee?
Kijk maar eens ;)
pi_87180864
Ooh ik ga echt zo onwijs bestellen zo he. Ik dacht dat ik maar een paar dingetjes wou dus die wou ik bij de VIP gaan kopen (goodiebag woehoe!!)... Maar nu was ik vandaag in de winkel voor een behandeling en heb ik andere dingen geprobeerd en die wil ik nu ook allemaal (o.a. orange blossom parfum :9~ ). Dus nu toch maar uit engeland bestellen want het scheelt teveel geld anders... Koop ik op de kerstvip wat ik uit de kerstrange wil en bestel ik nu wat ik zeker wil...

Ze hebben me vandaag zo'n solid body tint ding laten zien gebruikt als blush. Zo mooi! Dus nu wil ik die in beide kleuren terwijl het me eerst helemaal niks leek _O-
pi_87190448
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Ooh ik ga echt zo onwijs bestellen zo he. Ik dacht dat ik maar een paar dingetjes wou dus die wou ik bij de VIP gaan kopen (goodiebag woehoe!!)... Maar nu was ik vandaag in de winkel voor een behandeling en heb ik andere dingen geprobeerd en die wil ik nu ook allemaal (o.a. orange blossom parfum :9~ ). Dus nu toch maar uit engeland bestellen want het scheelt teveel geld anders... Koop ik op de kerstvip wat ik uit de kerstrange wil en bestel ik nu wat ik zeker wil...

Ze hebben me vandaag zo'n solid body tint ding laten zien gebruikt als blush. Zo mooi! Dus nu wil ik die in beide kleuren terwijl het me eerst helemaal niks leek _O-
Dipkip wordt een meisje! :D
pi_87190851
Stap je dan gewoon binnen voor zo'n behandeling? Ik ben ook wel benieuwd naar die solo's body tints.
pi_87192736
Glitter blief ik nog steeds niet maar ik ben wel meer een meisje geworden ja... Weet je nog dat ik alleen huismerk shampoo en douchegel had _O-
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Stap je dan gewoon binnen voor zo'n behandeling? Ik ben ook wel benieuwd naar die solo's body tints.
In Haarlem hebben ze nu LangzaaMaandag, iedere maandagmiddag vanaf 3 uur. Je kunt ze emailen of bellen voor een afspraak, het duurde bij ons anderhalf uur en ze hebben zeker 10 producten op ons gesmeerd, we kregen een korte massage met de muziek uit de spa enzo en persoonlijk advies. Was gratis en ze vonden het ook niet erg dat ik met kopen wachtte tot de VIP.
pi_87196633
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:51 schreef Dipkip het volgende:
Glitter blief ik nog steeds niet maar ik ben wel meer een meisje geworden ja... Weet je nog dat ik alleen huismerk shampoo en douchegel had _O-
[..]

In Haarlem hebben ze nu LangzaaMaandag, iedere maandagmiddag vanaf 3 uur. Je kunt ze emailen of bellen voor een afspraak, het duurde bij ons anderhalf uur en ze hebben zeker 10 producten op ons gesmeerd, we kregen een korte massage met de muziek uit de spa enzo en persoonlijk advies. Was gratis en ze vonden het ook niet erg dat ik met kopen wachtte tot de VIP.
Oeh O+. Nou, dat mogen ze in Rotterdam ook wel invoeren.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:19:09 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87196732
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oeh O+. Nou, dat mogen ze in Rotterdam ook wel invoeren.
Ja, dat klinkt heerlijk!
pi_87197807
Het was echt super en we hebben er ook echt wat aan gehad. Ik gebruik zowat de hele lijn dus ik denk dan van mij vertel je niks nieuws maar ze hebben de solid body tints op me gebruikt als gezichtsmake-up, om je jukbeenderen te shapen zeg maar. Zag er echt geweldig uit! Die zou ik normaal echt niet kopen maar nu wil ik ze juist heel graag. Tis alleen vrij vet natuurlijk voor je gezicht, op zich op mn wangen niet erg zeker in de winter, maar je wil niet zien hoe mn telefoon er uit zag aan het eind van de middag :X
pi_87205567
Automatic, ik heb naar Antwerpen gebeld en ze weten nog niet of ze de 20e een VIP doen, omdat hun levering niet meer gelijk loopt met die van Nederland, dus ze weten simpelweg niet of ze uberhaupt alle producten op die datum hebben ;) . Het kan ook zijn dat ze wel een VIP doen, maar dan op een andere datum. Zodra ze iets weet zet ze het in ieder geval meteen op facebook zodat je je kunt aanmelden. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:40:32 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87206257
Ooo oke, ik ben benieuwd!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:55:07 #229
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87238788
*O* Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip *O*
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
pi_87239616
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Ze komen in de winkels te liggen ja maar ik heb geloof ik ook nog wel oudere angels liggen. Ik ga even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog zoeen die maanvormig is met glitters, misschien ook gewoon een blok.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:25:02 #231
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87239651
Ik had angels toen van jou gekregen, ik vond hem zelf niet zo maar vriendin is er wild van.
Als je nog wat hebt, roep maar. Dan maak ik wel wat extra over naar je ;)
pi_87239659
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Alle reguliere kerstprodukten komen gewoon in de winkels te liggen. Dus als je vriendin even geduld heeft kan ze lekkere verse AD kopen. :)
pi_87239814
Ik heb een grote maanvormige gele angels delight maar die is niet van vorig jaar maar het jaar ervoor. Ziyt wel in cellofaan en ziet er leuk uit maar kan dus dat ie minder ruikt. Verder heb ik van vorig jaar een stervormige roze die zit nog in het plasticje van Lush, en die ruikt nog sterk. Samen 300 gram dus.

Je kunt evt. in plaats van envelopverzendkosten pakketverzendkosten overmaken dan donder ik gewoon een doos vol met van alles jouw kant op. Ik wou een aantal dingen te ruil zetten maar sommige dingen zijn gewoon wat ouder, daar wil ik niks voor vragen behalve verzendkosten. Ik heb ook nog oudere snowfairy bijvoorbeeld en nog wat dingen. Moet je even zeggen waar je van houdt maar als je vriendin van angels delight houdt zal ze snowfairy ook wel ok vinden denk ik ;)
pi_87242391
Zo, nou, dr zit van alles in, heb er ook een stuk zeep ingedaan wat kruidig ruikt. Ik geloof dat bijna niemand die lekker vindt dus schaam je niet m rucksichtlos in de vuilnisbak te gooien als jij hem ook niks vindt, maar anders ging ie hier de ton in dus ik dacht niet geschoten is altijd mis en hij paste er nog bij in. De rest is voornamelijk zoet / fruitig. De snowfairy moet je even goed schudden, alle glitter lag onderin zag ik. Je weet al wel hoe bubble bars werken toch? Niet gewoon in bad gooien bedoel ik, eerst flink op stampen :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:08:11 #235
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87242912
Bubble bars hang ik altijd in een pantykousje aan de kraan, gaan ze lekker van schuimen.
Ik vind het echt super! Ben ook benieuwd naar snowfairy, ik ben alleen bang dat glitters en ik niet samen gaan :')
Die kruidige zeep ben ik wel benieuwd naar, best kans dat manlief hem lekker vindt!
Die doos zal wel naar een kauwgombal gaan ruiken denk ik zo :D
pi_87243731
Het pakket staat in de hal en ik ruik snoep als ik er langs loop :')

Als je niet van glitter houdt gewoon niet schudden :D
pi_87244711
Over 8 dagen naar Londen, heb al een hele verlanglijst gemaakt voor Lush O+
Ga in ieder geval de solid shampoo weer inslaan en de eau Roma :9
pi_87246520
Ik heb vorige week een pot Gorgeous gekocht voor 60,00 euro. Maar het doet niks voor me huid en het is waterig geworden. Ik wil hem in de winkel (Kalverstraat) ruilen of het liefst mijn geld terug, maar ruilen tegen iets anders kan ook. Heeft iemand hier ervaring mee? Met het ruilen/terugbrengen in de winkel.
pi_87246920
Ik heb alleen ervaring met de online bestellingen dat daar wat mis mee ging en dat is altijd netjes opgelost. Ik zou er gewoon mee langsgaan, of je kunt eerst de winkel bellen of emailen.
pi_87246962
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb alleen ervaring met de online bestellingen dat daar wat mis mee ging en dat is altijd netjes opgelost. Ik zou er gewoon mee langsgaan, of je kunt eerst de winkel bellen of emailen.
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:26:35 #241
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87276002
Ik ga vandaag en morgen onverwacht naar A'dam toe! Dus ik ga ff langs Lush O+
pi_87279972
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:

[..]

Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Ik zou ook nooit zomaar zo'n pot kopen zo duur! Ik zou de volgende keer gewoon twee proefjes daarvan meevragen, want dan kan je het een beetje beoordelen. Met een proefje nog niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87282002
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.
pi_87283941
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.
Als er iets mis mee is wel, al kan je dan nog twijfelen over geld terug of ruilen voor iets anders. Maar 'het doet niets voor m'n huid' is geen reden om te ruilen. Ze geven immers geen garantie.
pi_87289623
Zo, ik heb de Lush Rotterdam gesponsord O+. Ik moest een bedankje kopen voor m'n mentor, en was in eerste instantie van plan een Simon Levelt pakketje samen te stellen, want lekker. Maar ze is de laatste tijd veul minder koffie en thee gaan drinken, dus daar ging mijn idee. Ik had niets anders bedacht, dus liep toch maar richting SL, tot de geur van de Lush me van 60 meter verder een klap gaf :').

Ik dénk dat ze een bad heeft, maar weet het niet zeker, maar ach, anders gebruikt ze de badshizzle maar als voetenbad. En hoewel ik de rustigste geuren heb ekizen denk ik, kan ze altijd nog haar tienerdochters blij maken als ze het niks vindt :').
Tis geworden:
- butterball
- amondopondo
- each peach
- vanille fountain
- porridge soap

Wat denken jullie, voor een hippe 50-er?

Heb trouwens een bigass stuk Miranda als 'test' gekregen, denk dat het minstens 75 gram is :') O+.
pi_87291775
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik dénk dat ze een bad heeft, maar weet het niet zeker, maar ach, anders gebruikt ze de badshizzle maar als voetenbad. En hoewel ik de rustigste geuren heb ekizen denk ik, kan ze altijd nog haar tienerdochters blij maken als ze het niks vindt :').
Tis geworden:
- butterball
- amondopondo
- each peach
- vanille fountain
- porridge soap

Wat denken jullie, voor een hippe 50-er?

Klinkt goed! Lief kado!

M'n zus is vandaag langs de lush gegaan voor om te kijken wat er al was en voor mij te vragen naar taai taai. Ik kwam niet meer op de naam en bazelde: 'uhm, pepernotendoucheschuim, ofzo, dan weten ze het wel'.

Hij zou over 1-2 weken binnen komen dus dan ga ik weer eens langs om te ruiken! VIP avond lijkt me ook erg leuk... ik wacht nog ff met opgeven.
pi_87294170
Was vandaag in Amsterdam, fles American Cream en Fizzbanger gekocht O+. Wat ruikt die laatste lekker! Ook nog 5 potjes ingeruild voor een Catastrophe cosmetic masker :).
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:51:23 #248
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87294704
Oh komt de Taai Taai weer? Die moet ik echt proberen O+
Ik ga zo maar eens in bad. Ik weet alleen nog niet goed welk baddingetje ik ga kiezen..Happy pill, bathos, french kiss, sexbomb, mrs whippy, twilight of spacegirl. Best leuk om keus te hebben maar het maakt simpel badderen soms best lastig :')
pi_87328426
Is je pakket er al?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:35:09 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87329134
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Was vandaag in Amsterdam, fles American Cream en Fizzbanger gekocht O+. Wat ruikt die laatste lekker! Ook nog 5 potjes ingeruild voor een Catastrophe cosmetic masker :).
Ik heb die ook gekocht en ga er vanavond mee in bad O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')