quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie al voor me hoe ik 'm overhaal. 'Nee poes, het is niet eng, deze mensen kénnen je al, die hebben je door een moeilijke tijd geholpen, heus waar! En we masseren je pootjes als we er zijn!'
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net op Facebook dat de Parfum VIP in Antwerpen ook afgelast is
En de VIP van de 20e staat nog niet vast..
Je krijgt geen mail als je geaccepteerd bent. Probeer eens in te loggen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb me trouwens aangemeld bij het Nederlandse Lush forum, maar ik word maar niet geactiveerd. .En ik wilde graag meedoen met de kerstproefjes groepsorder, maar die sluit vanavond. Heb gisteravond al een mail gestuurd naar info@lush.nl, maar ik krijg geen antwoord terug
.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Ik zal zo eens naar Antwerpen bellen.
Ja ik vrijdagavond ook! Aanstekelijke lach en zelden zo'n enthousiaste vrolijke verkoopster meegemaakt. Voor mij zong ze een happy Friday song.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef gothic-blackie het volgende:
vandaag ff in lush rotterdam geweest, super leuke winkel en super geholpen door een engelse![]()
Nee, inloggen lukt ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je krijgt geen mail als je geaccepteerd bent. Probeer eens in te loggen?
Ik heb mijzelf ook twee keer aangemeld omdat ik aan het wachten was op een bevestiging en toen kon ik opeens inloggen.
[..]
Ik ben benieuwd!
Ooo oke. Naja, ik heb dat toen ook pas een week daarna geprobeerd ofzo...quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, inloggen lukt ook niet. en als ik op wachtwoord vergeten druk zegt 'ie ook dat m'n account nog niet geactiveerd is.. En als ik druk op: herstuur activatie mail gebeurt er niks
Ik wil/kan anders wel onder mijn naam jouw lijstje posten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Bamba het volgende:
Ach, ik ben waarschijnlijk toch al te laat voor die kerstproefjes. Nu maar hopen dat de VIP toch doorgaat de 20e...Heb niet kunnen bellen vanmiddag helaas
.
Oooh echt? Ik pm je even!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil/kan anders wel onder mijn naam jouw lijstje posten?
Prima!quote:
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Zou Snowcake lekker zijn? Ik mag echt niks meer bestellen hoor maar baal nu wel![]()
Die ga ik testen met der proefjes actiequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor jekun je m testen.
PM!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor jekun je m testen.
Dipkip wordt een meisje!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Ooh ik ga echt zo onwijs bestellen zo he. Ik dacht dat ik maar een paar dingetjes wou dus die wou ik bij de VIP gaan kopen (goodiebag woehoe!!)... Maar nu was ik vandaag in de winkel voor een behandeling en heb ik andere dingen geprobeerd en die wil ik nu ook allemaal (o.a. orange blossom parfum). Dus nu toch maar uit engeland bestellen want het scheelt teveel geld anders... Koop ik op de kerstvip wat ik uit de kerstrange wil en bestel ik nu wat ik zeker wil...
Ze hebben me vandaag zo'n solid body tint ding laten zien gebruikt als blush. Zo mooi! Dus nu wil ik die in beide kleuren terwijl het me eerst helemaal niks leek
In Haarlem hebben ze nu LangzaaMaandag, iedere maandagmiddag vanaf 3 uur. Je kunt ze emailen of bellen voor een afspraak, het duurde bij ons anderhalf uur en ze hebben zeker 10 producten op ons gesmeerd, we kregen een korte massage met de muziek uit de spa enzo en persoonlijk advies. Was gratis en ze vonden het ook niet erg dat ik met kopen wachtte tot de VIP.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Stap je dan gewoon binnen voor zo'n behandeling? Ik ben ook wel benieuwd naar die solo's body tints.
Oehquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:51 schreef Dipkip het volgende:
Glitter blief ik nog steeds niet maar ik ben wel meer een meisje geworden ja... Weet je nog dat ik alleen huismerk shampoo en douchegel had![]()
[..]
In Haarlem hebben ze nu LangzaaMaandag, iedere maandagmiddag vanaf 3 uur. Je kunt ze emailen of bellen voor een afspraak, het duurde bij ons anderhalf uur en ze hebben zeker 10 producten op ons gesmeerd, we kregen een korte massage met de muziek uit de spa enzo en persoonlijk advies. Was gratis en ze vonden het ook niet erg dat ik met kopen wachtte tot de VIP.
Ja, dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh. Nou, dat mogen ze in Rotterdam ook wel invoeren.
Ze komen in de winkels te liggen ja maar ik heb geloof ik ook nog wel oudere angels liggen. Ik ga even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog zoeen die maanvormig is met glitters, misschien ook gewoon een blok.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip
![]()
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Alle reguliere kerstprodukten komen gewoon in de winkels te liggen. Dus als je vriendin even geduld heeft kan ze lekkere verse AD kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip
![]()
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb alleen ervaring met de online bestellingen dat daar wat mis mee ging en dat is altijd netjes opgelost. Ik zou er gewoon mee langsgaan, of je kunt eerst de winkel bellen of emailen.
Ik zou ook nooit zomaar zo'n pot kopen zo duur! Ik zou de volgende keer gewoon twee proefjes daarvan meevragen, want dan kan je het een beetje beoordelen. Met een proefje nog niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
[..]
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Als er iets mis mee is wel, al kan je dan nog twijfelen over geld terug of ruilen voor iets anders. Maar 'het doet niets voor m'n huid' is geen reden om te ruilen. Ze geven immers geen garantie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.
Klinkt goed! Lief kado!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dénk dat ze een bad heeft, maar weet het niet zeker, maar ach, anders gebruikt ze de badshizzle maar als voetenbad. En hoewel ik de rustigste geuren heb ekizen denk ik, kan ze altijd nog haar tienerdochters blij maken als ze het niks vindt.
Tis geworden:
- butterball
- amondopondo
- each peach
- vanille fountain
- porridge soap
Wat denken jullie, voor een hippe 50-er?
Ik heb die ook gekocht en ga er vanavond mee in badquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Was vandaag in Amsterdam, fles American Cream en Fizzbanger gekocht. Wat ruikt die laatste lekker! Ook nog 5 potjes ingeruild voor een Catastrophe cosmetic masker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |