SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook stash... Heb een badspul stash, een zeep & jelly stash en dit is de inhoud van de box waar al het andere in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeep en jelliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan alles wat ik in gebruik heb, beginnende bij wat er in mn nachtkastje ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen mn kleding liggen een aantal emotibombs... Ik denk 5, maar ze zijn lastig te zien achter mn andere verslaving![]()
Badkamer, inhoud van mn kastje, dit staat normaal allemaal op 1 plankje van 30x30oh ja en een paar dingen komen uit mn logeertas, de mini's van wat dubbel is en de steam cream en een lipbalm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan wat ik in de huiskamer heb rondslingeren... In de koelkast ligt nog een bijna lege crash course in skin care en een volle cosmetic warrior maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schmoops dr stash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder in het vorige topic: uitleg over kerstacties en de nieuwste forum party roddels - game on!!!
[ Bericht 48% gewijzigd door shmoopy op 05-09-2009 17:04:32 ]![]()
Doe nog eens?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Had ik mijn foto's hier al eens gepost? Ik weet het niet meer
Mooie stashplaatjes op een rij.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Had ik mijn foto's hier al eens gepost? Ik weet het niet meer
![]()
![]()
O jee, ze zijn al bijna een jaar oud zie ikMaar goed, zo is het ongeveer, er is wat op, er is wat bijgekomen, je kent het wel... voor de mensen die denken: als ik zo'n kleur tegels zou hebben zou ik sparen voor een nieuwe badkamer i.p.v. Lush: het is een huurhuis
![]()
![]()
HaveANiceDay--> je flop is gepost!Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Hahahahah wow. Dan heb ik nog echt weinig geloof ik, vergeleken met jullie
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Ik ook, en geloof me, ik geef echt heel veel geld uit aan Lushquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:38 schreef -Peach het volgende:
Hahahahah wow. Dan heb ik nog echt weinig geloof ik, vergeleken met jullie
Maar ik heb 2 doosjes vol, en maak het liefst eerst alles op voordat ik nieuw koop.. Ik gebruik erg veel verschillende produkten, daarom blijven de kosten zo hoog denk ik
![]()
![]()
Bedankt -Peach! Ik laat het je weten wanneer het is aangekomen.![]()
En wat hebben jullie allemaal véél! Oh, en het valt me op dat in jullie stash veel omgepakt is in plastic. Niet speciaal voor de fleurige, kleurige stashfoto's neem ik aan, maar voor een langere houdbaarheid? Mijn paar bruisballen, BBSen, massagebar en reinigers zitten nog gewoon in hun originele papiertjes/potjes, droog opgeborgen in een badmeubellade, in een badkamer waar (nu nog wel) 24u/dag het raam openstaat. Of adviseren jullie om het toch beter om te verpakken in plastic zakjes of huishoudfolie?I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..![]()
Wat leuk om die foto's te zien.
(Dipkip, ik heb even snel een betere foto van mijn stash in jouw post gezet.)
Hoeveel zou clumsy eigenlijk hebben?
Oh, cluuhuuuums?Als het pannen van daken waait
Mooie sepo dip!
HAND (leuke afkorting): ik zou de spullen in plastic verpakken. Papier zuigt alle geur, bruis en smaak uit de produkten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik heb veel dingen in plastic bakjes zitten, die van Xenos zijn prima (tip van hier, geloof ik), of gewoon een formaat wat voor jou handig is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef HaveANiceDay het volgende:
Bedankt -Peach! Ik laat het je weten wanneer het is aangekomen.![]()
En wat hebben jullie allemaal véél! Oh, en het valt me op dat in jullie stash veel omgepakt is in plastic. Niet speciaal voor de fleurige, kleurige stashfoto's neem ik aan, maar voor een langere houdbaarheid? Mijn paar bruisballen, BBSen, massagebar en reinigers zitten nog gewoon in hun originele papiertjes/potjes, droog opgeborgen in een badmeubellade, in een badkamer waar (nu nog wel) 24u/dag het raam openstaat. Of adviseren jullie om het toch beter om te verpakken in plastic zakjes of huishoudfolie?
Vooral om de geur te behouden en zodat niet alles naar elkaar gaat ruiken.Als het pannen van daken waait
Ik gebruik cellofaan, heb een rol bij mn stash dingen in de buurt liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef HaveANiceDay het volgende:
En wat hebben jullie allemaal véél! Oh, en het valt me op dat in jullie stash veel omgepakt is in plastic. Niet speciaal voor de fleurige, kleurige stashfoto's neem ik aan, maar voor een langere houdbaarheid?
Voordeel:
- doorzichtig dus je ziet wat wat is zonder etiketten te lezen, die etiketten vervagen erg snel
- blijft beter bewaard, geur gaat er minder snel af, bruisballen blijven langer bruisig, zeep droogt niet uit etc.
- geuren mengen niet en dingen geven niet op elkaar af, als je een witte bruisbal tegen een paarse BBS legt heb je al snel een half paarse bruisbal
- stoft en troept minder snel![]()
En ik gebruik cheap ass plastic zakjes. Dan kun je ook twee of meer dezelfde BBSen bij elkaar inpakken. Want iedereen heeft natuurlijk alles driedubbel.![]()
Je hebt dus verschillende opties.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hmm, dat betekent dus werk aan de winkel. Nou ja, ik schat dat ik mijn voorraadje wel in 5 minuten hebt omgepakt.Cellofaan en plastic zakjes dus, alweer bedankt voor het advies!
[ Bericht 20% gewijzigd door HaveANiceDay op 05-09-2009 18:17:43 ]I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..![]()
Mijn stash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Jaaaa als ik alles in de dozen had gelaten had dat van mij ook weinig geleken hm!!
Pfff wat zal ik zo eens in bad smijten. Ik heb nu een lijst, normaal pak ik gewoon wat bovenop ligtik wil gaan leren in bad dus ik denk iets frissigs opwekkends. Maar mn huid is ook droog dus hmmm.
Misschien butterball + die halve gold star en dan na het bad each peach.![]()
Hihihihi. Die gold star, komen er veel irritante glitters vanaf of valt het mee? Heb ze vanwege de glitters nog niet echt durven gebruiken...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:16 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaa als ik alles in de dozen had gelaten had dat van mij ook weinig geleken hm!!
Pfff wat zal ik zo eens in bad smijten. Ik heb nu een lijst, normaal pak ik gewoon wat bovenop ligtik wil gaan leren in bad dus ik denk iets frissigs opwekkends. Maar mn huid is ook droog dus hmmm.
Misschien butterball + die halve gold star en dan na het bad each peach.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Oh shit je hebt gelijk, daar zitten glitters inik geloof wel dat het de redelijk te handelen glitters zijn, zoals in ruby red, niet zoals die in glitterbug.
Ik heb trouwens laatst een blackberry bomb gebruikt en mn hele bad zat onder de glitterwist ik helemaal niet dat daar glitter in hoort te zitten?
Hmmm wat moet ik nou in mn bad gooien...
Misschien happy pill met een flinke scheut happy hippy? Ook lekker citrusserig...![]()
Gold Star glitters zijn prima te doen.En als ik dat zeg, dan ist zo.
![]()
Ze zijn net als de RRS glitters, je merkt er niks van.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net ff gekeken maar blackberry bath bomb hoort helemaal geen glitters te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Gold Star glitters zijn prima te doen.En als ik dat zeg, dan ist zo.
![]()
Ze zijn net als de RRS glitters, je merkt er niks van.
wat heb ik dan in bad gehad....
Het was zo'n kleinere zoals bijv. butterball, en hij was grijsbruin, rook nergens naar (kwam uit dat crap pakket, in een poging niet álles weg te gooien) en gaf donkergekleurde glitters by the shitload![]()
![]()
Ik heb geen idee. Ik ben niet zo goed in bruisballen en alles van meer dan een jaar geleden ken ik niet. Heb je al eens op de site van lush-a-lot gekeken? Die heeft van ieder produkt wat Lush ooit heeft uitgebracht wel een review.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: