Jammerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef Mirjam het volgende:
post ik endelijk eens mee, issie meteen vol
in de retry:
zo, ik kom weer eens even om het hoekje kijken.
kip, bedankrt voor je goede zorgen wat betreft mijn bestelling!![]()
alles is super aangekomen, er zat zelfs als extra een stuk angels's delight zeep in, jammer dat ik die smerig vind
geeft niet, toch een heel lief gebaar, ik ga 'm weggevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jammertja heb mn best gedaan te gokken wat iedereen ok zou vinden uit de spullen die ik verdeelde, ik vond je meer een angel's delight type dan een B electro of Christmas cake type.
Oh ik hoop dat het werkt!! Het werkt bij mij wel goed bij plotselinge droge jeukplekjes. Ik blijk ineens allergisch voor Lure spulquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Mompelt iets over een gegeven paard in de bek kijken en zo...
Ow Dip je vroeg wat ik van de lemony vond toch?
Ik vind hem wel ok, maar het was een soort van emergency.
Chico ligt echt helemaal open, droge plekken, en krabt als een gek.
Geen idee waar het door komt, ik weet alleen dat ie dr heel snel vanaf moet.
En deze is lekker vet en goed voor droge plekken, plus dat ie door zn citroengeur ( en smaak ) niet lekker is waardoor ie m niet snel dr af zal likken.
Ik hoop dat het snel werkt!
imo is het helemaal geen commentaar, het is gewoon een grappige conclusie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Sorry. Ik vind het echt niet netjes als iemand zoveel moeite doet voor zoveel mensen en dan ook nog zomaar extraatjes erbij doet wat nergens voor nodig is, om daar dan ook nog commentaar op te leveren. IMO is gewoon een dankjewel dan veel gepaster, maar dat zal dan wel aan mij liggen
Wat is Lure dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
Ah daarom Mirjam, ik denk dat veel mensen niet staan te juichen van die stukjes maar tis wel leuk om iemand met Lush kennis te laten maken en angel's delight doet het ook erg goed bij kleine meisjes.
[..]
Oh ik hoop dat het werkt!! Het werkt bij mij wel goed bij plotselinge droge jeukplekjes. Ik blijk ineens allergisch voor Lure spulgoftedomme, er is al meer onderweg.
Oemn wax en kleurstoffen enzo werden net gebracht, dus ik kan bezig met zelf tarts maken
![]()
Ik weet alleen nog niet welke geur ik zal doen
Ik las dat "jammer dat ik die smerig vind" wel als azijnpissen magoe, dat zal dan wel aan mij liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
imo is het helemaal geen commentaar, het is gewoon een grappige conclusie.
je ziet me toch nergens azijnpissen, of wel?
Lure is een webshop met dingen als wax melts maar ook body butters enzo. Ik dacht ik probeer wat smeersels als ik toch tarts bestel. Ik heb o.a. chocolade body souffle van hun. Waar ik dus waarschijnlijk ook niet tegen zal kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat is Lure dan?
Ik hoop maar dat Chico zn plekken niet van de Symphathy for the Skin komen waar ik m de laatste tijd rijkelijk mee smeerde![]()
Die ga ik in elk geval niet meer gebruiken bij m, ik hou het wel op de Karma Kream, daar doet ie het heel goed op.
Tart ze taart!![]()
( oh ja, die moet ik es aan doen die brander, ik had zaterdag even 1 stukje laten smelten en daarna heb ik m weggezet omdat terrorthessa van 1.5 op visite kwam, en nu staat ie ergens vergeten te worden boven op de kast)
Ja, ik heb het heel moeilijk. Gelukkig heb ik al wel besloten welke vorm ze moeten worden en welke kleurquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Wat een zwaar leven joh, wat een moeilijke beslissingen moet een mens nemen he.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik las dat "jammer dat ik die smerig vind" wel als azijnpissen magoe, dat zal dan wel aan mij liggen
ik kan d'r ook niks aan doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik nam er geen aanstoot aan Mirjam, smerig is misschien een beetje een scherpe bewoording maar als ik zie wat er bij mij mn mond uitvliegt bij het kleinste menstruatiekrampje mag je van mij vrij veel met je rug enzoen tis niet alsof ik persoonlijk voor jou naar de Lush winkel ben gefietst er voor, ik heb verdeeld wat ik zelf ook niet zo lekker vond uit mn grabbags, nou dan hebben we dus dezelfde smaak
![]()
[..]
Lol ik was er ook, rond 14.00u. Ik ga me denk ik ook opgeven voor de VIP avond...lijkt me wel een keer leuk! Gelukkig was ik mijn kortingsbon niet vergeten hehe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:Ik ging net ff een masker halen en een potje lemony flutter, en een you have been mangoed, babbel babbel, opgegeven voor VIP avond over 2 weken, klets klets klets, aan klantenkaart gedacht.
Vergeet ik nog een van mijn vele kortingsbonnen eens in te leveren\
Echt dom, maja.
Op de VIP avond dan maar proberen er aan te denken he
Omdat het naakthonden zijn met een gevoelig huidje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ohoh, hoe kom je er eik bij dat Lush goed is voor je hondjes? (god dat staat er zoooo onvriendelijk, terwijl ik dat absoluut niet bedoel heur!)
Want het lijkt mij eik logisch dat een dier niet goed reageert op mensenspul?
De VIP avond is de 25ste in alle Lush winkels, je moet je er wel voor opgeven maar er is overal nog plek. Het is van (uit mn hoofd) 19:00 tot 20:30 en er zijn hapjes, drankjes, en de nieuwe paasproducten. Dat schijnen eieren te zijn gemaakt van bruisbal, gevuld met een BBS en een zeep, in verschillende geurcombinaties. Ook krijg je als je 25 euro of meer besteed een goodie bag, daar zitten meestal wat proefjes in en 1 of 2 producten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh en wat is een VIPavond? En hoe kom ik daar?
En wat is die lijst producten? Een tijdelijk iets?
Gewoon ook komen , leuk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol ik was er ook, rond 14.00u. Ik ga me denk ik ook opgeven voor de VIP avond...lijkt me wel een keer leuk! Gelukkig was ik mijn kortingsbon niet vergeten hehe.
Nou is het raadsel rond mijn 2 roze bubblebars helemaal compleet. Ik heb gekeken naar de Hot Milk waarvan iedereen dacht dat ie dat wel zo zijn...die is veel meer oranje! Die ik heb is echt licht roze, beetje zoals de Cream Candy maar dan niet zoet en zonder blommetje...Nu snap ik het helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |