Ken beuren, ik heb een TR verstuurd, komt er vast gauw een vriendelijk modje langs om het te regelen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
vergeten erbij te zetten hoeveelste forum pagina dit is. als excuus ik typ nog met 1 hand.
Lotgenotencontact!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
Je mag maximaal 100 x 50 x 50 cm veren versturen zei het meisje op het postkantoor.
*gaat grootste verhuisdoos in het huis zoeken*
Het is maar goed dat ik alle popcorn bewaard heb speciaal voor oh-oh
Jij stuurde mij ook popcornquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
( gelukkig krijg ik de doos op mn werk, hebben die poetswijven hier ook es wat te doen)
Zoals ik al zei, t maakt me niet uit, doen die dames hier ook es watquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij stuurde mij ook popcorndus je krijgt popcorn terug. De rest krijgt kranten
![]()
ik heb ook gewoon niet genoeg kranten over, ik doe wel alles in zakjes dus je hoeft het niet opnieuw schoon te maken
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Dip, het spreekt voor zich dat je als je ergens een proefje van wil dat je dat dan ff neemt he
Right back at ya voor alle moeite gekkie!quote:
De grootste moeite was steeds om te voorkomen dat ik iemand een Boskat toe zou sturen, maar die zijn nu gelukkig in slaap gevallenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:
Neeeeee!!! Mijn MIjn Mijn!!!![]()
Maar ik kan wel een sample kattenhaar toesturen?
quote:
Crash Course in Skincare. Ik heb m ooit ergens bij gekregen en hij was toen 6 dagen voor de THT datum, maar ik heb m al een week of 6 en hij is nog primaquote:
Oh echt ?quote:
Ben zelf ook enorm hebberig met Lush dus neem maar even gemakshalve aan dat anderen ook blij zijn als ze snel hun spullen hebbenquote:
Groeporderen is ook leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben zelf ook enorm hebberig met Lush dus neem maar even gemakshalve aan dat anderen ook blij zijn als ze snel hun spullen hebben![]()
Ben ook een nieuwe group order begonnen voor forum specialsvond het leuk om te doen.
Je kan wel met mijne meedoen als je wil?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Groeporderen is ook leuk.Krijg je de grote pakketten binnen en mag je overal aan snuffelen. En lekker royaal andersmans geld uitgeven...
![]()
Dit keer ga ik geen party groepsorder doen waarschijnlijk, de produkten zijn nog steeds niet bekend en volgende week ben ik op vakantie dus geen tijd om eea uit te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |