Ken beuren, ik heb een TR verstuurd, komt er vast gauw een vriendelijk modje langs om het te regelen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
vergeten erbij te zetten hoeveelste forum pagina dit is. als excuus ik typ nog met 1 hand.
Lotgenotencontact!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
Je mag maximaal 100 x 50 x 50 cm veren versturen zei het meisje op het postkantoor.
*gaat grootste verhuisdoos in het huis zoeken*
Het is maar goed dat ik alle popcorn bewaard heb speciaal voor oh-oh
Jij stuurde mij ook popcornquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
( gelukkig krijg ik de doos op mn werk, hebben die poetswijven hier ook es wat te doen)
Zoals ik al zei, t maakt me niet uit, doen die dames hier ook es watquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij stuurde mij ook popcorndus je krijgt popcorn terug. De rest krijgt kranten
![]()
ik heb ook gewoon niet genoeg kranten over, ik doe wel alles in zakjes dus je hoeft het niet opnieuw schoon te maken
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Dip, het spreekt voor zich dat je als je ergens een proefje van wil dat je dat dan ff neemt he
Right back at ya voor alle moeite gekkie!quote:
De grootste moeite was steeds om te voorkomen dat ik iemand een Boskat toe zou sturen, maar die zijn nu gelukkig in slaap gevallenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:
Neeeeee!!! Mijn MIjn Mijn!!!![]()
Maar ik kan wel een sample kattenhaar toesturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |