En ehm.. moet je zelf ook de wiki aanpassen met het oude topic nummer?quote:Zucht de hele lijst is wel erg veel..
Zal ik nog de moeite nemen om een Oxeo Cube te kopen?
Klopt jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat MaJo een keer heeft uitgelegd dat het eraan ligt wat ze nog hebben?
Was je in de kalverstraat toevallig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef Smeej het volgende:
Tnxx
hahaah ik mocht niet meer posten in de andere
maar waarom krijgen jullie samples overal? Ik had samen met mn zusje voor ruim 120 euro en kreeg een lullige shampoo in medicijnenbekertje
Think pinkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef Smeej het volgende:
yes dear that would be nice!
Ik had die balistic gekocht en geused...
mijn bad was heeeel mooi geworden
[ afbeelding ]
In een potje van een gezichtsmasker zit 75 gramquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ikkrijg altijd wel wat, en ze maken ook gewoon een sample als ik een specifiek produkt wil proberen.
Geloof alleen niet dat ik laatst samples had, met Koninginnedag.
Maar toen had ik wel mn gratis masker van mijn 5 lege potjes.
Oh ja, wss heel flauw om te zeggen maar dat was wel beduidend minder dan 100 gram wat ze in dat bakje deed.
Ach ja, gratis he.
Stond er een sticker op met het gewicht? Dat is sowieso vreemd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Op het plastick potje ( doorzichtig ) waar ik m in kreeg stond 100 gram en dr zat nog geen 70 in.
Maar het maakt ook niks uit hoor.
Oh dat klopt dan niet inderdaad. Volgende keer gewoon aangeven, dan krijg je vast wat meerquote:
In de kalverstraatquote:Op zondag 3 mei 2009 00:29 schreef Smeej het volgende:
MaJo, het was inderdaad de kalverstraat... waar werk jij
toen ik inderdaad uit bad stapte lagen er allemaal hartjes in.
Die dag werkte ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 00:42 schreef Smeej het volgende:
Het was 29 april omstreeks 4 uur hahaha... ik werd geholpen door een alderliefst engels meisje met rood haar.. omg zij is zo cute! ik werd geholpen door een iets getint meisje ik denk 25-30 jaar met krullen. Daarnaast stond een meisje met land donkerbruin haar... ik was bij de kassa waar je allene kon pinnen... die het dichtste bij de trap![]()
duidelijke genoeg whaha
nee het is een engels meisje, met eehm beetje rood/blond haar.. ze ging nog zeggen: oooh i love my red hair!!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dag werkte ik nietOverigens ben ik de enige die er werkt met rood haar
En ik denk dat je mijn manager bedoelt, bruin haar en ze komt uit Canada. En is inderdaad heel lief
Andere collega's weet ik ook wie je bedoelt
Kom maar weer eens langs als ik werk, dan geef ik je meer proefjes mee
Geen idee of ik je een keer hebt gezien; maar ik ben nu zelf 2x op de kalverstraat geweest; met baby in de buidel (kleurige draagdoek met allerliefst kindje; en je collega's zijn superbehulpzaam!)quote:Op zondag 3 mei 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dag werkte ik nietOverigens ben ik de enige die er werkt met rood haar
En ik denk dat je mijn manager bedoelt, bruin haar en ze komt uit Canada. En is inderdaad heel lief
Andere collega's weet ik ook wie je bedoelt
Kom maar weer eens langs als ik werk, dan geef ik je meer proefjes mee
Misschien een australische collega dat zou wel kunnenquote:Op zondag 3 mei 2009 01:55 schreef Smeej het volgende:
[..]
nee het is een engels meisje, met eehm beetje rood/blond haar.. ze ging nog zeggen: oooh i love my red hair!!
Wanneer werk je dan, en misschien kan je me dan eens goed adviseren over mn huid en haar...
Ik denk dus dat dat met een droge shampoo niet werkt. Als je hem in het filmpje ziet, is het gewoon zo'n deo bar achtig ding, zeg maar zoals oxeo cube. Als ik oxeo cube op mn handen doe krijg ik het daarna niet meer onder mn oksels zeg maar, er komt te weinig van af. En je hebt best veel poeder nodig als je droog shampoo gebruikt, dus ik snap niet waarom ze het niet in een busje doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dippie ik doe altijd die bars in mn hand opschuimen. Als ik hem over mn hoofd haal raak ik em kwijt in die jungle daar!
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Laatst met de VIP party heb ik cosmetic warrior gekregen (vol potje). Net getest. GAT-VER-DAM-ME!!!
Wie hem wil mag hem hebbenniet te harden die lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |