Welkom!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:02 schreef supkaa het volgende:
Ik heb als Lushnewbie gister voor het eerst een lusproduct gekocht in Maastricht en ik begrijp wel waarom mensen hier verslaafd aan raken.. Sinds m'n thuiskomst heb ik aan een stuk door de drang om weer terug te gaan en meer te kopen
Een shampoo bar als voorzichtig beginnetjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Lekker spul he? Wat had je gekocht?
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef Burdie het volgende:
Girls, ik ga binnenkort bestellen op lush.co.uk, mocht je mee willen bestellen, stuur me dan even een pm! Voor 11 april graag.
Yep!!! Dankjewelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:35 schreef rac het volgende:
Gister het proefje van shan geprobeerd , Ik vond hen heel anders dan in de winkel.![]()
veel droger (angels on bare skin) Die in de winkel was veel klei-iger smeuriger dan deze.
Kan me nu voor stellen dat het weinig voor je deed shan. Heb je mijn envelopje ontvangen?
Oe ik wil dat vlooienpoeder wel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:29 schreef Shan_Savan het volgende:
@Dipkip ik kan mijn hele pot naar je opsturen hoorzo ontzettend grappig hoe een mensen neus kan verschillen
![]()
Die bare naked lady staat hier nu naast mij op de tafel en ik vind het echt![]()
vind het net die ouderwetse vlooienpoeder
![]()
Daar wil ik misschien gebruik van maken. Daarom keek ik op de site waar ik ook dit artikel zag:quote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef Burdie het volgende:
Girls, ik ga binnenkort bestellen op lush.co.uk, mocht je mee willen bestellen, stuur me dan even een pm! Voor 11 april graag.
Ohjeequote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef quirina het volgende:
Mijn Lush verslaving begon ook met een shampoobar..
Tijd voor een praatgroep inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef quirina het volgende:euh ja..
Ik begon met de shampoobar, de keer daarna werden het zeepjes en toen hadden ze grabbags en toen ontdekte ik de maskertjes, de ultrabland ( geweldige uitvinding) en toen was er eens een vipavondje en nou ben ik lushjunk..
Ik wil er wel over praten hoor
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip vlop is binnen!Veel chcocolade en veel geurtjes, niet zoveel Lush maar dat wist ik al.
![]()
Dankjewel! Het ruikt allemaal heerlijk!![]()
PS: het landelijke Yankee Candle verkooppunt ligt niet zo gek ver van waar ik woon en je kunt op huisbezoek.
Een handige tip is ook om een plastic zakje in je tinnetje te doen. Mocht de shampoobar dan vastzitten dan kun je hem met het plastic zakje nog eruit peuteren. Wel het zakje over de randjes van je blikkie laten steken natuurlijk voor je de bar erin doet.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Ultrabland is een hele fijne (make-up)reiniger, en je doet er echt forever mee, dus niet gevaarlijk verslavingstechnisch.
Ik doe meestal de shampoobars in 2 stukken en dan een halve in het bakje. Na een paar keer wassen zal ie wel gaan passen, maar dan nog krijg je m er moeilijk uit, vandaar.
Ze ruiken in ieder geval naar Karma, ben benieuwd hoe goed ze de kamer gaan opgeuren! De sterretjes zijn schattig. Hoeveel krijg je er eigenlijk per order?quote:[..]
hoe vind je de karma sterren? Yankee candle moet ik nog proberen. De proefjes zijn natuurlijk vrij klein dus die ga ik in de slaapkamer testen ipv in de woonkamer anders ruik je dr niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |