Haha ja, de groetjes van oh-oh!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:Ik ben ook echt blij met mn hybrid.
( maar vanmorgen toch weer trichomania en inecto conditioner gebruikt hoor).
Die Pumkin Soap is ook echt echt een hit.
En ik heb vanochtend weer dat gekke gezichtsprutje , Angels on Bare Skin? gebruikt, echt heel fijn, en een heel lekker geurtje ook echt.
Veel plezier vanavond, doe ze de groetjes
Oeh spannend! Ik ben thuis gebleven, de paasdingen die ik wil kan ik wel meebestellen uit engeland en een nieuw masker haal ik wel een andere keer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef Shan_Savan het volgende:
Oh Dip dat is balen, misschien beter om wel thuis te blijven voordat je echt ziek wordt?![]()
Maar zou wel jammer zijn om het te missen.
4 Mensen hebben morgen post van mij!mits de post meewerkt natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef -Peach het volgende:
Ja je weet wel, dat happy hippy cadeaupakket? Dus die happy hippy showergel, too drunk en sandstone in een enorm bruisbalei (denk wel 20-30cm groot) gestopt...
Ik vond chox echt heel vreemd ruiken. Niet echt naar chocola...
Ik ga nu nog even tutten denk ik jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je niet kon gaan Dipkip! Heb je als compensatie je eigen Lush spa gemaakt thuis?
jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef -Peach het volgende:
Heeft iemand al ooit die toner tabs geprobeerd?
Oh lekker! Veel plezier!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even tutten denk ik jaiig scheren vanwege de sauna morgen...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
Vriend vond op de parkeerplaats de sauna toch wat eng en toen zijn we verkeerd gereden, in urk uitgekomen en nat geregend
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
Vriend vond op de parkeerplaats de sauna toch wat eng en toen zijn we verkeerd gereden, in urk uitgekomen en nat geregend
Lekker lijstje! Kun je weer voor de brievenbus gaan liggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
en besteld:
2 Freeze Shower Gel
1 Vanilla Puff Dusting Powder
1 Big
1 King of Skin
1 You Snap The Whip
1 Free Body Butter Tin
1 Dark Angels
Ik zou wanneer het uitkomt met het gewicht altijd voor Royal Mail kiezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zelf 1 keer eerder besteld bij lush uk en toen kwam dhl 2 keer aan de deur zonder briefje en moest ik met ov naar the middle of nowhere ben nu dus heel benieuwd...
Dan moet je die vanille dusting powder ook zéker kopen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Vanilla Fountain vond ik heel lekker.
Ik ben nu helemaal verslaafd aan mijn Vannilary en mn Heavanilly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |