En ehm.. moet je zelf ook de wiki aanpassen met het oude topic nummer?quote:Zucht de hele lijst is wel erg veel..
Zal ik nog de moeite nemen om een Oxeo Cube te kopen?
Klopt jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat MaJo een keer heeft uitgelegd dat het eraan ligt wat ze nog hebben?
Was je in de kalverstraat toevallig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef Smeej het volgende:
Tnxx
hahaah ik mocht niet meer posten in de andere
maar waarom krijgen jullie samples overal? Ik had samen met mn zusje voor ruim 120 euro en kreeg een lullige shampoo in medicijnenbekertje
Think pinkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef Smeej het volgende:
yes dear that would be nice!
Ik had die balistic gekocht en geused...
mijn bad was heeeel mooi geworden
[ afbeelding ]
In een potje van een gezichtsmasker zit 75 gramquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ikkrijg altijd wel wat, en ze maken ook gewoon een sample als ik een specifiek produkt wil proberen.
Geloof alleen niet dat ik laatst samples had, met Koninginnedag.
Maar toen had ik wel mn gratis masker van mijn 5 lege potjes.
Oh ja, wss heel flauw om te zeggen maar dat was wel beduidend minder dan 100 gram wat ze in dat bakje deed.
Ach ja, gratis he.
Stond er een sticker op met het gewicht? Dat is sowieso vreemd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Op het plastick potje ( doorzichtig ) waar ik m in kreeg stond 100 gram en dr zat nog geen 70 in.
Maar het maakt ook niks uit hoor.
Oh dat klopt dan niet inderdaad. Volgende keer gewoon aangeven, dan krijg je vast wat meerquote:
In de kalverstraatquote:Op zondag 3 mei 2009 00:29 schreef Smeej het volgende:
MaJo, het was inderdaad de kalverstraat... waar werk jij
toen ik inderdaad uit bad stapte lagen er allemaal hartjes in.
Die dag werkte ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 00:42 schreef Smeej het volgende:
Het was 29 april omstreeks 4 uur hahaha... ik werd geholpen door een alderliefst engels meisje met rood haar.. omg zij is zo cute! ik werd geholpen door een iets getint meisje ik denk 25-30 jaar met krullen. Daarnaast stond een meisje met land donkerbruin haar... ik was bij de kassa waar je allene kon pinnen... die het dichtste bij de trap![]()
duidelijke genoeg whaha
nee het is een engels meisje, met eehm beetje rood/blond haar.. ze ging nog zeggen: oooh i love my red hair!!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dag werkte ik nietOverigens ben ik de enige die er werkt met rood haar
En ik denk dat je mijn manager bedoelt, bruin haar en ze komt uit Canada. En is inderdaad heel lief
Andere collega's weet ik ook wie je bedoelt
Kom maar weer eens langs als ik werk, dan geef ik je meer proefjes mee
Geen idee of ik je een keer hebt gezien; maar ik ben nu zelf 2x op de kalverstraat geweest; met baby in de buidel (kleurige draagdoek met allerliefst kindje; en je collega's zijn superbehulpzaam!)quote:Op zondag 3 mei 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dag werkte ik nietOverigens ben ik de enige die er werkt met rood haar
En ik denk dat je mijn manager bedoelt, bruin haar en ze komt uit Canada. En is inderdaad heel lief
Andere collega's weet ik ook wie je bedoelt
Kom maar weer eens langs als ik werk, dan geef ik je meer proefjes mee
Misschien een australische collega dat zou wel kunnenquote:Op zondag 3 mei 2009 01:55 schreef Smeej het volgende:
[..]
nee het is een engels meisje, met eehm beetje rood/blond haar.. ze ging nog zeggen: oooh i love my red hair!!
Wanneer werk je dan, en misschien kan je me dan eens goed adviseren over mn huid en haar...
Ik denk dus dat dat met een droge shampoo niet werkt. Als je hem in het filmpje ziet, is het gewoon zo'n deo bar achtig ding, zeg maar zoals oxeo cube. Als ik oxeo cube op mn handen doe krijg ik het daarna niet meer onder mn oksels zeg maar, er komt te weinig van af. En je hebt best veel poeder nodig als je droog shampoo gebruikt, dus ik snap niet waarom ze het niet in een busje doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dippie ik doe altijd die bars in mn hand opschuimen. Als ik hem over mn hoofd haal raak ik em kwijt in die jungle daar!
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Laatst met de VIP party heb ik cosmetic warrior gekregen (vol potje). Net getest. GAT-VER-DAM-ME!!!
Wie hem wil mag hem hebbenniet te harden die lucht.
wat is het? en wat doet het?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die leek mij lekker joh!
Wat vind jij er vies aan dan?
Zal ik m invriezen en opsturen naar je?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Die leek mij lekker joh!
Wat vind jij er vies aan dan?
Erg hequote:Op maandag 4 mei 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:MaJo
![]()
Hmm Dip, je hebt het masker nu wel heel onaantrekkelijk gemaakt.
Overgeven![]()
Geloof dat ik eerst maar es in de winkel ga ruiken wellicht?
BB Seaweed is een fijn masker
Ik ben benieuwd naar Grease Lightningquote:Op maandag 4 mei 2009 07:30 schreef Dipkip het volgende:
Als het goed is kan vriendje vandaag mn pakket bij DHL ophalen. Er zitten alle nieuwe producten in, de sugar scrubs en de grease lightning en 10 paaseieren en nog wat dingen
Bedoel je de cosmetic catastrophe?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:46 schreef Smeej het volgende:
sugar scrubss
dat blueberry masker lijkt me lekker...
Tuuurlijk!!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef VegaKip het volgende:
Ik ben benieuwd naar Grease LightningLaat je even weten hoe ie bevalt?
Volgens mij kun je het best opnieuw invriezen ja. Zal ik het in porties doen of in een grote gripzak?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:![]()
Maar als het dan ingevroren geweest is, kan ik het dan gewoon weer de vriezer in pleuren?
Vast wel he?
Dat je iets maar 1 keer mag invriezen geldt natuurlijk alleen voor eten.
Ik heb um erbij gezet, maar echt een gevoelige huid heb ik niet, in die zin dat mijn huid zelden slecht reageert op producten.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
Salt, ik denk dat crash course misschien ook wel wat voor je is, die gebruik ik graag. Ik heb een gevoelige, redelijk droge huid.
[..]
Volgens mij kun je het best opnieuw invriezen ja. Zal ik het in porties doen of in een grote gripzak?
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
Salt, ik denk dat crash course misschien ook wel wat voor je is, die gebruik ik graag. Ik heb een gevoelige, redelijk droge huid.
[..]
Volgens mij kun je het best opnieuw invriezen ja. Zal ik het in porties doen of in een grote gripzak?
Ik denk dat ik die ga proberen, wie heeft daar ervaring mee?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat jij het makkelijkste vindt hoor.
Ik heb ze altijd in porties in de vriezer.
Wil je BB Seaweed proberen of ken je die al?
Nee, die ken ik nog niet maar ben heel benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Wat jij het makkelijkste vindt hoor.
Ik heb ze altijd in porties in de vriezer.
Wil je BB Seaweed proberen of ken je die al?
Bij mij meestal 3-5 werkdagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef -Peach het volgende:
Hoeveel dagen duurt het eigenlijk voordat zo'n bestelling uit de UK er is?
Ja heel graag, dan kan ik legitiem klagen. Heb je al enig idee wanneer het pakketje komt? Jouw flopje komt morgen op je werk aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:Mijn karma heeft dat echt niet!
Zal ik toch nog een testertje bijvoegen?
Na de kerst hebben ze een actie waarbij je een tasje koopt wat dichtgeniet zit (je weet dus niet wat er in zit). Er in zit dan bijv. voor 40 euro aan spullen maar het tasje kost 20 euro. Zo komen ze van het overschot aan kerstspul af.quote:
Wat leukquote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Na de kerst hebben ze een actie waarbij je een tasje koopt wat dichtgeniet zit (je weet dus niet wat er in zit). Er in zit dan bijv. voor 40 euro aan spullen maar het tasje kost 20 euro. Zo komen ze van het overschot aan kerstspul af.
Er is in de UK ook een actie (New Year Offer) waarbij je bij besteding van een bepaald bedrag voor een bepaald bedrag aan random kerstproducten krijgt. Bijv. bij besteding van 20 pond in de webshop kreeg je 10 pond aan kerstdingen, en bij besteding van 50 pond ter waarde van 30 pond. Je weet dus niet wat je krijgt.
New Year Offer is niet in nederland, alleen bij de UK webshop. Grabbags hebben ze alleen in de winkels, zowel de engelse als de nederlandse.
Geen idee, ik wacht geduldig op de doos uit de UKquote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja heel graag, dan kan ik legitiem klagen. Heb je al enig idee wanneer het pakketje komt? Jouw flopje komt morgen op je werk aan.
De Karma parfum lijkt heel anders dan de solid en de zeep en zo, totdat het opgedroogd is. Dan pas ruik je echt Karmaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht geduldig op de doos uit de UK![]()
Heb je het masker al gepost??
Snelle tante![]()
Ik probeer er vast aan te denken morgen een BB Seaweed portie voor je mee te nemen en op het werk in de vriezer te gooien, als de rest dr dan is kan het zo door, en een karma proefje.
Dat doosje van vorige week plemp ik dr ingepakt en wel bij
Ik heb zulk Lush haar dat mn elastiekjes uit mn haar glijdenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:58 schreef kahlie het volgende:
Hebben jullie ook "Lush Haar" ?![]()
De andere dag was ik met m'n vriend naar de Thermen. Daarna zit er altijd heel veel zooi in je haar, vanwege al het water met lekkere olie enzo... dus daarna je haar wassen is meestal wel vervelend, het blijft vaak vettig.
Ik had dus m'n nieuwe Jumping Juniper Solid Shampoo meegenomen om die voor het eerst eens te proberen. Dus ik lekker m'n haar inzepen enzo. Ga ik daarna m'n haar droog maken. Voelt m'n partner aan m'n haar. Zegt ie: "oooooeeeh, zo zacht, je hebt echt LUSH haar". Wehehehee
![]()
Ik vond het wel een echt leuke opmerking!
Dipkip, wil je laten weten wat je van de sugarscrubs vindt? Ik ben wel heel benieuwd ernaar!
Wanneer had jij ook weer besteld?quote:
Vorige week woensdag, 29 april! Dan moet het er al bijna aan komen toch?quote:
Uit je haar glijden? Oei, das wel vervelendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zulk Lush haar dat mn elastiekjes uit mn haar glijden![]()
Als ik de scrubs gebruikt heb kan ik meer vertellen.
Okra ruikt een beetje zoals pumpkin soap, had ik dat al vertelt?quote:
Donkerbruin = christmas cake slicequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef Smeej het volgende:
Woeehoeee pakje van DancingPhoebe is hier aangekomen.. vanavond maar eens even badderen en douchen met de snowshowerjellies...verder nog een aantal zeepjes gekregen waar ik en zij de namen niet van wisten..
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Okra ruikt een beetje zoals pumpkin soap, had ik dat al vertelt?
Oeoeoeoe ik heb nu ook aqua marina, wat een goed spul zeg!!! Heeerlijk schoon, zacht velletjeen het ruikt naar waddenzee
Mijn bestelling:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef Niara het volgende:
Wat had je allemaal besteld Greys?
Ik heb gister een wishlist gemaakt.. en ik kwam uit op ongeveer 200 pond![]()
Eerst maar gaan werken deze zomer en dan heel lief aan paps vragen om z'n credit card.
Kopen jullie trouwens iets Lush-achtigs voor moederdag?
Ik wil wel maar weet nog niet wat..
en de moederdag pakketjes zijn 40 euro..
Lekker dan, doe je je best en dan krijg je zoiets...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoef zowel voor mijn moeder als voor mijn schoonmoeder geen lush te kopen. Die zijn allebei zo dankbaar dat cadeaus of ergens in een kast gepleurd worden of zelfs weggegeven. Dus tja en ik maar braaf proberen leuke dingen te zoeken.
Omdat ik die grabbags naar DP heb opgestuurd, dus ik weet wat er in zatquote:
Ik begreep net in een ander topic, waar het toevallig ter sprake kwam, dat het niet aan te raden is, die drooghaarshampoo. Je schijnt er veel van nodig te hebben, dan doet het vrij weinig en je bent nogal lang bezig met uitborstelen voordat je het niet meer ziet. In die tijd kan je het ook wassen. Of doe gewoon een petje op op Lowlandsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind dat the blonde heel erg ontvet.
Die shampoo voor op droog haar lijkt me fijn, voor bijvoorbeeld op lowlands.
Ik kan het niet terug vindenquote:
Thanks, dat waren de twee geurige zeepjes die ik eventueel wilde gaan proberen. Maar dat uitdrogende is gewoon echt niet goed voor me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:54 schreef DanseMacabre het volgende:
@wyccie: Ik vind dat spicecurls heel erg scrubt. Niet fijn als je een droge huid hebt lijkt me.
Ooh La La heb ik wel liggen maar nog niet gebruikt, geen idee van dus.
HIj staat nog niet op de sitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef Dipkip het volgende:
Er is ook een moederdagpakketje van 25 euro nu!
Jumping Juniper helpt ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Smeej het volgende:
omg dikke duiven op mn balkon..
eehm ja..
Ik zoek nog steeds een goede shampoo bar voor mn haar..
mn haar wrdt heeft snel vettig.. suggesties??
thnxx die ga ik zeker meenemen in mn bestelling.. ik heb op dit moment de seanik liggen maar heb hem 1 keer gebruikt...iemands fave hier???quote:
zal ik stuk naar je opsturen??? hij ligt hier toch maar te rotten..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eens een klein stukje seanik gehad en die was heerlijk zacht!
Maar idd niet echt geschikt voor vet haar denk ik, te mild.
Eehm ik weet het eigenlijk niet... ik ben pas sinds kort lush-verslaafd..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil hem wel maar ik heb wel heel veel shampoo hoor.
Is er nog iets wat jij graag wil proberen?
Ik wil je wel wat willekeurige testertjes sturen, maar ik heb vooral zeep en zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Smeej het volgende:
[..]
Eehm ik weet het eigenlijk niet... ik ben pas sinds kort lush-verslaafd..
Ik had 2 shampoobars gekocht.. de Hard en de Seanik.
Pakketje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat willekeurige testertjes sturen, maar ik heb vooral zeep en zo.
Ik hoop het! Kan heul niet meer wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:Is dr nog nie
![]()
Zal wel morgen komen dan denk ik...
Hybrid isquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn wishlist
Hybrid (remove)
New Shampoo Bar (remove)
Daddyo (remove)
Retread (remove)
Coolaulin (remove)
American Cream (remove)
Trichomania (remove)
Business Time Massage Bar (remove)
Wiccy Magic Muscles (remove)
After 8:30 (remove)
Iemand ervaring met deze producten?
Hoi MaJo, moet jij morgen werken, want er zit een kans in dat ik even langs kom om mijn eigen moederdagkadootje samen te stellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef MaJo het volgende:
De discons gaan inmiddels hard. Gisteren de laatste doos Hybrid bijgevuld in de winkel. Als je dus nog discons wil kom dan snel langsOok de Youki Hi is bijna op
Kan ook komen omdat ik er 8 heb ingeslagen
Nee morgen helaas nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoi MaJo, moet jij morgen werken, want er zit een kans in dat ik even langs kom om mijn eigen moederdagkadootje samen te stellen.
Dan lijkt me Dreamtime het bestequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Smeej het volgende:
zoo net lekker een bad gehad en snowshower is mjammmm...
Ik zoek eigenlijk een zeep en/of bad iets wat heel kalmerend is qua geur, waar je zo lekker van kan dromen...
Aangezien Ooh La La eruit gaat raad ik hem maar niet meer teveel aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Lavendel.
Dreamtime is verrukkelijk. Maar Ooh La La is me vies tegen gevallen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan lijkt me Dreamtime het besteDat is een badolie waar je heel erg van ontspant
Verder zijn French Kiss (lavendel) en Cerdiwens Cauldron (bergamot) erg ontspannend
Big/Seanik voor meer volumequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Smeej het volgende:
Even een vraagje, een collega heeft rood haar en erg dof en droog. Welke shampoo of masker wordt er geadviseerd.
Ooeehhhhhhquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Mijn doos is er ook![]()
Staat beneden, zo ff bovenhalen
Hmmm sheisse! En je inbox is vol!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Dr zijn twee verschillende en ze hebben net de verkeerde er bij gedaan...
Moet je nieuwe kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Godmother vind ik ook zo heerlijk, dies alleen al eeuwen op
Same herequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag echt denk ik twee jaar geen zeep meer kopen, er moet eerst eens wat zeep op gaan
Haha je hoeft niet meteen de hele lijst op te kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net voor meer dan 100 euro meuk binnen joh!
Damn...
Bij de lovesoap zat er bij mij alleen maar een glitterlaagje op en dat heb ik eraf gesneden. nergens last van verder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereGebruik eigenlijk alleen Alkmaar en Miranda terwijl ik nog hele stukken andere zeep heb liggen
En laatst toch de Love zeep gekocht omdat ik die zo lekker vond ruiken. Ik zat helemaal onder de glitters dus als een gek afgespoeld uit angst voor een allergische reactie
Had niet verwacht dat het zo erg zou glitteren
Wat is Ghost en die snowshower sp, ruikt die net zo kruidig/sinaasappelachtig als de jelly? Of heb ik nu een verkeerde voor me?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens interesse in een van de volgende producten:
- 500 ml Ghost ¤10,-
- 100 ml Snowfairy ¤4,-
- The Olive Branch solid parfum - ¤5,50
- Snowshower solid parfum - ¤5,50
- Snowshower jelly 100 gram ¤3,-
- Whoosh jelly100 gram ¤2,50
- Charity Pot body lotion ¤10,-
- Smitten handcreme ¤6,-
- Fair Trade Foot Lotion ¤6,-
- 150 gram Gratious Violets ¤6,-
- Let them eat cake lippenbalsem ¤4,-
- Lush Pud bruisbal ¤2,50
- 100 gram B Scent Electro ¤3,-
- Babyface make up remover ¤3,50
Ruilen heeft niet zoveel zin aangezien ik al teveel Lush spul hebMaar doe ze voor de helft van de prijs weg (dat is immers wat ik ook betaald heb) + verzendkosten uiteraard
Alle producten zijn nog nooit gebruikt.
PM me even als je interesse hebt
Ik heb sowieso wel interesse, laat t zo weten over klein half uurtjequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens interesse in een van de volgende producten:
- 500 ml Ghost ¤10,-
- 100 ml Snowfairy ¤4,-
- The Olive Branch solid parfum - ¤5,50
- Snowshower solid parfum - ¤5,50
- Snowshower jelly 100 gram ¤3,-
- Whoosh jelly100 gram ¤2,50
- Charity Pot body lotion ¤10,-
- Smitten handcreme ¤6,-
- Fair Trade Foot Lotion ¤6,-
- 150 gram Gratious Violets ¤6,-
- Let them eat cake lippenbalsem ¤4,-
- Lush Pud bruisbal ¤2,50
- 100 gram B Scent Electro ¤3,-
- Babyface make up remover ¤3,50
Ruilen heeft niet zoveel zin aangezien ik al teveel Lush spul hebMaar doe ze voor de helft van de prijs weg (dat is immers wat ik ook betaald heb) + verzendkosten uiteraard
Alle producten zijn nog nooit gebruikt.
PM me even als je interesse hebt
Ghost is een speciale halloween showergel, ruikt naar Lily Savonquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wat is Ghost en die snowshower sp, ruikt die net zo kruidig/sinaasappelachtig als de jelly? Of heb ik nu een verkeerde voor me?
Goeie tipquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij de lovesoap zat er bij mij alleen maar een glitterlaagje op en dat heb ik eraf gesneden. nergens last van verder.
Ok is primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel interesse, laat t zo weten over klein half uurtje
De Woosh heb ik al aan -Peach beloofd maar zal achter de rest jouw naam zettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Smeej het volgende:
MaJo ik wil wel het een en ander van je overnemen...
100 ml Snowfairy ¤4,-
Lush Pud bruisbal ¤2,50
100 gram B Scent Electro ¤3,-
Babyface make up remover ¤3,50
en de woosh jelly
Is goed, maar gaat wel hardquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, ik bel je vanavond even hierover, ok?
Snap het helemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef GotC het volgende:
Sorry MaJo, doe het toch maar nietBen niet bekend met die producten, dus weet niet hoe t ruikt/voelt enzo, toch wel belangrijk
Euuh ik woon doordeweeks in Maastricht en in het weekend in en rond Eindhoven dus dat werkt niet denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Smeej en -Peach, ik weet niet waar jullie wonen maar misschien kunnen we ook op Utrecht of Amsterdam Centraal afspreken? Dat scheelt weer in verzendkosten
Dat valt wel mee inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euuh ik woon doordeweeks in Maastricht en in het weekend in en rond Eindhoven dus dat werkt niet denk ik![]()
De verzendkosten zullen voor mij iets van 1,76 zijn gok ik? Valt wel mee vind ik...
Centraal is handigerquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Smeej het volgende:
Oh en jaa... voor mij is centraal goed... hahaha ik wil anders ook wel in de winkel komen, maar dat is ook weer zo raar...
Is een doordeweeksedag mogelijk??quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Centraal is handigerzou zaterdag kunnen?
Kan ookquote:
maandag would be lovelyquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ookmaandag of dinsdag bijvoorbeeld?
Hoe wordt die Jelly dan verzonden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef -Peach het volgende:
De verzendkosten zullen voor mij iets van 1,76 zijn gok ik? Valt wel mee vind ik...
Nou de vorige keer dat iemand mij een jelly stuurde had die m ingepakt in huishoudfolie, ductape erom heen en in zon zipzakje gedaan, is prima aangekomen, niks geen lek o.i.d.!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |