Ja heel graag, dan kan ik legitiem klagen. Heb je al enig idee wanneer het pakketje komt? Jouw flopje komt morgen op je werk aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:Mijn karma heeft dat echt niet!
Zal ik toch nog een testertje bijvoegen?
Na de kerst hebben ze een actie waarbij je een tasje koopt wat dichtgeniet zit (je weet dus niet wat er in zit). Er in zit dan bijv. voor 40 euro aan spullen maar het tasje kost 20 euro. Zo komen ze van het overschot aan kerstspul af.quote:
Wat leukquote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Na de kerst hebben ze een actie waarbij je een tasje koopt wat dichtgeniet zit (je weet dus niet wat er in zit). Er in zit dan bijv. voor 40 euro aan spullen maar het tasje kost 20 euro. Zo komen ze van het overschot aan kerstspul af.
Er is in de UK ook een actie (New Year Offer) waarbij je bij besteding van een bepaald bedrag voor een bepaald bedrag aan random kerstproducten krijgt. Bijv. bij besteding van 20 pond in de webshop kreeg je 10 pond aan kerstdingen, en bij besteding van 50 pond ter waarde van 30 pond. Je weet dus niet wat je krijgt.
New Year Offer is niet in nederland, alleen bij de UK webshop. Grabbags hebben ze alleen in de winkels, zowel de engelse als de nederlandse.
Geen idee, ik wacht geduldig op de doos uit de UKquote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja heel graag, dan kan ik legitiem klagen. Heb je al enig idee wanneer het pakketje komt? Jouw flopje komt morgen op je werk aan.
De Karma parfum lijkt heel anders dan de solid en de zeep en zo, totdat het opgedroogd is. Dan pas ruik je echt Karmaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht geduldig op de doos uit de UK![]()
Heb je het masker al gepost??
Snelle tante![]()
Ik probeer er vast aan te denken morgen een BB Seaweed portie voor je mee te nemen en op het werk in de vriezer te gooien, als de rest dr dan is kan het zo door, en een karma proefje.
Dat doosje van vorige week plemp ik dr ingepakt en wel bij
Ik heb zulk Lush haar dat mn elastiekjes uit mn haar glijdenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:58 schreef kahlie het volgende:
Hebben jullie ook "Lush Haar" ?![]()
De andere dag was ik met m'n vriend naar de Thermen. Daarna zit er altijd heel veel zooi in je haar, vanwege al het water met lekkere olie enzo... dus daarna je haar wassen is meestal wel vervelend, het blijft vaak vettig.
Ik had dus m'n nieuwe Jumping Juniper Solid Shampoo meegenomen om die voor het eerst eens te proberen. Dus ik lekker m'n haar inzepen enzo. Ga ik daarna m'n haar droog maken. Voelt m'n partner aan m'n haar. Zegt ie: "oooooeeeh, zo zacht, je hebt echt LUSH haar". Wehehehee
![]()
Ik vond het wel een echt leuke opmerking!
Dipkip, wil je laten weten wat je van de sugarscrubs vindt? Ik ben wel heel benieuwd ernaar!
Wanneer had jij ook weer besteld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |