abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68669090
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn karma heeft dat echt niet!
Zal ik toch nog een testertje bijvoegen?
Ja heel graag, dan kan ik legitiem klagen. Heb je al enig idee wanneer het pakketje komt? Jouw flopje komt morgen op je werk aan.
pi_68669284
doen jullie hier veel ruilen enzo?
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68669452
Ja volgens mij wel redelijk veel. Op het lush forum wordt meer geruild (want meer mensen daar).
pi_68669575
nja dat houd het ook wel weer leuk dan heb je op een gegeven moment alles wel geprobeerd en ken je je faves...
Maar dan wordt er een sample in een boterhamzakje (?) opgestuurd?? of echt pakketpost?
pi_68669645
Samples worden zo gemaakt dat ze door de brievenbus kunnen, bijv. in gripzakjes of ziplockzakjes. Er worden ook wel hele producten geruild en dan is het vaak via pakketpost.
pi_68669703
aah oke nicce... hoorde namelijk van fiebeltje dat jij de verzorgster was van de grabbags well done.. ik krijg nu ook een klein aandeel.
pi_68669877
Ze zijn goed he kan niet wachten op volgend jaar.
pi_68669958
Komen er elk jaar grabbags???
pi_68670317
Volgens mij wel
pi_68670515
Wat zijn grabbags?
pi_68670864
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef VegaKip het volgende:
Wat zijn grabbags?
Na de kerst hebben ze een actie waarbij je een tasje koopt wat dichtgeniet zit (je weet dus niet wat er in zit). Er in zit dan bijv. voor 40 euro aan spullen maar het tasje kost 20 euro. Zo komen ze van het overschot aan kerstspul af.

Er is in de UK ook een actie (New Year Offer) waarbij je bij besteding van een bepaald bedrag voor een bepaald bedrag aan random kerstproducten krijgt. Bijv. bij besteding van 20 pond in de webshop kreeg je 10 pond aan kerstdingen, en bij besteding van 50 pond ter waarde van 30 pond. Je weet dus niet wat je krijgt.

New Year Offer is niet in nederland, alleen bij de UK webshop. Grabbags hebben ze alleen in de winkels, zowel de engelse als de nederlandse.
pi_68671012
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Na de kerst hebben ze een actie waarbij je een tasje koopt wat dichtgeniet zit (je weet dus niet wat er in zit). Er in zit dan bijv. voor 40 euro aan spullen maar het tasje kost 20 euro. Zo komen ze van het overschot aan kerstspul af.

Er is in de UK ook een actie (New Year Offer) waarbij je bij besteding van een bepaald bedrag voor een bepaald bedrag aan random kerstproducten krijgt. Bijv. bij besteding van 20 pond in de webshop kreeg je 10 pond aan kerstdingen, en bij besteding van 50 pond ter waarde van 30 pond. Je weet dus niet wat je krijgt.

New Year Offer is niet in nederland, alleen bij de UK webshop. Grabbags hebben ze alleen in de winkels, zowel de engelse als de nederlandse.
Wat leuk Dan probeer je misschien ook sneller wat anders daarna
pi_68671590
uhuh dat leek mij ook leuk... mja het is dan maar hopen dat je wat krijgt wat je lekker vind
pi_68671750
Ik vind bijna alle kerstproducten lekker, en anders kun je altijd nog ruilen met andere lushies. Ik zou het alleen niet aanraden als je geen bad hebt, mijn grabbags bestonden toch wel voor een groot deel uit baddingen (ongeveer de helft)..
  maandag 4 mei 2009 @ 22:06:32 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68671919
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja heel graag, dan kan ik legitiem klagen. Heb je al enig idee wanneer het pakketje komt? Jouw flopje komt morgen op je werk aan.
Geen idee, ik wacht geduldig op de doos uit de UK
Heb je het masker al gepost??
Snelle tante
Ik probeer er vast aan te denken morgen een BB Seaweed portie voor je mee te nemen en op het werk in de vriezer te gooien, als de rest dr dan is kan het zo door, en een karma proefje.
Dat doosje van vorige week plemp ik dr ingepakt en wel bij
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68672032
Oeoeoe ik hoop zo dat het snel komt wat had ik ook weer besteld oh ja
pi_68673319
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geen idee, ik wacht geduldig op de doos uit de UK
Heb je het masker al gepost??
Snelle tante
Ik probeer er vast aan te denken morgen een BB Seaweed portie voor je mee te nemen en op het werk in de vriezer te gooien, als de rest dr dan is kan het zo door, en een karma proefje.
Dat doosje van vorige week plemp ik dr ingepakt en wel bij
De Karma parfum lijkt heel anders dan de solid en de zeep en zo, totdat het opgedroogd is. Dan pas ruik je echt Karma
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 mei 2009 @ 22:45:58 #118
163650 Greys
pi_68673879
Zou mijn pakket morgen komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68674496
Hebben jullie ook "Lush Haar" ?

De andere dag was ik met m'n vriend naar de Thermen. Daarna zit er altijd heel veel zooi in je haar, vanwege al het water met lekkere olie enzo... dus daarna je haar wassen is meestal wel vervelend, het blijft vaak vettig.

Ik had dus m'n nieuwe Jumping Juniper Solid Shampoo meegenomen om die voor het eerst eens te proberen. Dus ik lekker m'n haar inzepen enzo. Ga ik daarna m'n haar droog maken. Voelt m'n partner aan m'n haar. Zegt ie: "oooooeeeh, zo zacht, je hebt echt LUSH haar ". Wehehehee

Ik vond het wel een echt leuke opmerking!

Dipkip, wil je laten weten wat je van de sugarscrubs vindt? Ik ben wel heel benieuwd ernaar!
pi_68676182
oeeh... ik heb gelukkig wel een bad...
pi_68678869
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:58 schreef kahlie het volgende:
Hebben jullie ook "Lush Haar" ?

De andere dag was ik met m'n vriend naar de Thermen. Daarna zit er altijd heel veel zooi in je haar, vanwege al het water met lekkere olie enzo... dus daarna je haar wassen is meestal wel vervelend, het blijft vaak vettig.

Ik had dus m'n nieuwe Jumping Juniper Solid Shampoo meegenomen om die voor het eerst eens te proberen. Dus ik lekker m'n haar inzepen enzo. Ga ik daarna m'n haar droog maken. Voelt m'n partner aan m'n haar. Zegt ie: "oooooeeeh, zo zacht, je hebt echt LUSH haar ". Wehehehee

Ik vond het wel een echt leuke opmerking!

Dipkip, wil je laten weten wat je van de sugarscrubs vindt? Ik ben wel heel benieuwd ernaar!
Ik heb zulk Lush haar dat mn elastiekjes uit mn haar glijden

Als ik de scrubs gebruikt heb kan ik meer vertellen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:58:20 #122
176471 oh-oh
pi_68681837
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Zou mijn pakket morgen komen?
Wanneer had jij ook weer besteld?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68681907
Ik denk dat mijn pakketje ook vandaag komt
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:02:17 #124
176471 oh-oh
pi_68684775
Dip, maskertjes liggen hier alweer in de ijskast!
Ze ruiken wel echt naar knoflook
Ben benieuwd of ik ze durf te gebruiken
En oh ja, zegels op de vlop zijn niet gestempeld dus ik laat de vlop hier zo liggen, kan ie mooi weer es vol terug jou kant op
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 11:28:23 #125
163650 Greys
pi_68685774
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wanneer had jij ook weer besteld?
Vorige week woensdag, 29 april! Dan moet het er al bijna aan komen toch?
Of ben ik nu te happig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')