Ik begreep net in een ander topic, waar het toevallig ter sprake kwam, dat het niet aan te raden is, die drooghaarshampoo. Je schijnt er veel van nodig te hebben, dan doet het vrij weinig en je bent nogal lang bezig met uitborstelen voordat je het niet meer ziet. In die tijd kan je het ook wassen. Of doe gewoon een petje op op Lowlandsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind dat the blonde heel erg ontvet.
Die shampoo voor op droog haar lijkt me fijn, voor bijvoorbeeld op lowlands.
Ik kan het niet terug vindenquote:
Thanks, dat waren de twee geurige zeepjes die ik eventueel wilde gaan proberen. Maar dat uitdrogende is gewoon echt niet goed voor me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:54 schreef DanseMacabre het volgende:
@wyccie: Ik vind dat spicecurls heel erg scrubt. Niet fijn als je een droge huid hebt lijkt me.
Ooh La La heb ik wel liggen maar nog niet gebruikt, geen idee van dus.
HIj staat nog niet op de sitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef Dipkip het volgende:
Er is ook een moederdagpakketje van 25 euro nu!
Jumping Juniper helpt ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Smeej het volgende:
omg dikke duiven op mn balkon..
eehm ja..
Ik zoek nog steeds een goede shampoo bar voor mn haar..
mn haar wrdt heeft snel vettig.. suggesties??
thnxx die ga ik zeker meenemen in mn bestelling.. ik heb op dit moment de seanik liggen maar heb hem 1 keer gebruikt...iemands fave hier???quote:
zal ik stuk naar je opsturen??? hij ligt hier toch maar te rotten..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eens een klein stukje seanik gehad en die was heerlijk zacht!
Maar idd niet echt geschikt voor vet haar denk ik, te mild.
Eehm ik weet het eigenlijk niet... ik ben pas sinds kort lush-verslaafd..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil hem wel maar ik heb wel heel veel shampoo hoor.
Is er nog iets wat jij graag wil proberen?
Ik wil je wel wat willekeurige testertjes sturen, maar ik heb vooral zeep en zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Smeej het volgende:
[..]
Eehm ik weet het eigenlijk niet... ik ben pas sinds kort lush-verslaafd..
Ik had 2 shampoobars gekocht.. de Hard en de Seanik.
Pakketje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat willekeurige testertjes sturen, maar ik heb vooral zeep en zo.
Ik hoop het! Kan heul niet meer wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:Is dr nog nie
![]()
Zal wel morgen komen dan denk ik...
Hybrid isquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn wishlist
Hybrid (remove)
New Shampoo Bar (remove)
Daddyo (remove)
Retread (remove)
Coolaulin (remove)
American Cream (remove)
Trichomania (remove)
Business Time Massage Bar (remove)
Wiccy Magic Muscles (remove)
After 8:30 (remove)
Iemand ervaring met deze producten?
Hoi MaJo, moet jij morgen werken, want er zit een kans in dat ik even langs kom om mijn eigen moederdagkadootje samen te stellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef MaJo het volgende:
De discons gaan inmiddels hard. Gisteren de laatste doos Hybrid bijgevuld in de winkel. Als je dus nog discons wil kom dan snel langsOok de Youki Hi is bijna op
Kan ook komen omdat ik er 8 heb ingeslagen
Nee morgen helaas nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoi MaJo, moet jij morgen werken, want er zit een kans in dat ik even langs kom om mijn eigen moederdagkadootje samen te stellen.
Dan lijkt me Dreamtime het bestequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Smeej het volgende:
zoo net lekker een bad gehad en snowshower is mjammmm...
Ik zoek eigenlijk een zeep en/of bad iets wat heel kalmerend is qua geur, waar je zo lekker van kan dromen...
Aangezien Ooh La La eruit gaat raad ik hem maar niet meer teveel aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Lavendel.
Dreamtime is verrukkelijk. Maar Ooh La La is me vies tegen gevallen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan lijkt me Dreamtime het besteDat is een badolie waar je heel erg van ontspant
Verder zijn French Kiss (lavendel) en Cerdiwens Cauldron (bergamot) erg ontspannend
Big/Seanik voor meer volumequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Smeej het volgende:
Even een vraagje, een collega heeft rood haar en erg dof en droog. Welke shampoo of masker wordt er geadviseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |