Ooeehhhhhhquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Mijn doos is er ook![]()
Staat beneden, zo ff bovenhalen
Hmmm sheisse! En je inbox is vol!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Dr zijn twee verschillende en ze hebben net de verkeerde er bij gedaan...
Moet je nieuwe kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Godmother vind ik ook zo heerlijk, dies alleen al eeuwen op
Same herequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag echt denk ik twee jaar geen zeep meer kopen, er moet eerst eens wat zeep op gaan
Haha je hoeft niet meteen de hele lijst op te kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net voor meer dan 100 euro meuk binnen joh!
Damn...
Bij de lovesoap zat er bij mij alleen maar een glitterlaagje op en dat heb ik eraf gesneden. nergens last van verder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereGebruik eigenlijk alleen Alkmaar en Miranda terwijl ik nog hele stukken andere zeep heb liggen
En laatst toch de Love zeep gekocht omdat ik die zo lekker vond ruiken. Ik zat helemaal onder de glitters dus als een gek afgespoeld uit angst voor een allergische reactie
Had niet verwacht dat het zo erg zou glitteren
Wat is Ghost en die snowshower sp, ruikt die net zo kruidig/sinaasappelachtig als de jelly? Of heb ik nu een verkeerde voor me?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens interesse in een van de volgende producten:
- 500 ml Ghost ¤10,-
- 100 ml Snowfairy ¤4,-
- The Olive Branch solid parfum - ¤5,50
- Snowshower solid parfum - ¤5,50
- Snowshower jelly 100 gram ¤3,-
- Whoosh jelly100 gram ¤2,50
- Charity Pot body lotion ¤10,-
- Smitten handcreme ¤6,-
- Fair Trade Foot Lotion ¤6,-
- 150 gram Gratious Violets ¤6,-
- Let them eat cake lippenbalsem ¤4,-
- Lush Pud bruisbal ¤2,50
- 100 gram B Scent Electro ¤3,-
- Babyface make up remover ¤3,50
Ruilen heeft niet zoveel zin aangezien ik al teveel Lush spul hebMaar doe ze voor de helft van de prijs weg (dat is immers wat ik ook betaald heb) + verzendkosten uiteraard
Alle producten zijn nog nooit gebruikt.
PM me even als je interesse hebt
Ik heb sowieso wel interesse, laat t zo weten over klein half uurtjequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens interesse in een van de volgende producten:
- 500 ml Ghost ¤10,-
- 100 ml Snowfairy ¤4,-
- The Olive Branch solid parfum - ¤5,50
- Snowshower solid parfum - ¤5,50
- Snowshower jelly 100 gram ¤3,-
- Whoosh jelly100 gram ¤2,50
- Charity Pot body lotion ¤10,-
- Smitten handcreme ¤6,-
- Fair Trade Foot Lotion ¤6,-
- 150 gram Gratious Violets ¤6,-
- Let them eat cake lippenbalsem ¤4,-
- Lush Pud bruisbal ¤2,50
- 100 gram B Scent Electro ¤3,-
- Babyface make up remover ¤3,50
Ruilen heeft niet zoveel zin aangezien ik al teveel Lush spul hebMaar doe ze voor de helft van de prijs weg (dat is immers wat ik ook betaald heb) + verzendkosten uiteraard
Alle producten zijn nog nooit gebruikt.
PM me even als je interesse hebt
Ghost is een speciale halloween showergel, ruikt naar Lily Savonquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wat is Ghost en die snowshower sp, ruikt die net zo kruidig/sinaasappelachtig als de jelly? Of heb ik nu een verkeerde voor me?
Goeie tipquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij de lovesoap zat er bij mij alleen maar een glitterlaagje op en dat heb ik eraf gesneden. nergens last van verder.
Ok is primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel interesse, laat t zo weten over klein half uurtje
De Woosh heb ik al aan -Peach beloofd maar zal achter de rest jouw naam zettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Smeej het volgende:
MaJo ik wil wel het een en ander van je overnemen...
100 ml Snowfairy ¤4,-
Lush Pud bruisbal ¤2,50
100 gram B Scent Electro ¤3,-
Babyface make up remover ¤3,50
en de woosh jelly
Is goed, maar gaat wel hardquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, ik bel je vanavond even hierover, ok?
Snap het helemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef GotC het volgende:
Sorry MaJo, doe het toch maar nietBen niet bekend met die producten, dus weet niet hoe t ruikt/voelt enzo, toch wel belangrijk
Euuh ik woon doordeweeks in Maastricht en in het weekend in en rond Eindhoven dus dat werkt niet denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Smeej en -Peach, ik weet niet waar jullie wonen maar misschien kunnen we ook op Utrecht of Amsterdam Centraal afspreken? Dat scheelt weer in verzendkosten
Dat valt wel mee inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euuh ik woon doordeweeks in Maastricht en in het weekend in en rond Eindhoven dus dat werkt niet denk ik![]()
De verzendkosten zullen voor mij iets van 1,76 zijn gok ik? Valt wel mee vind ik...
Centraal is handigerquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Smeej het volgende:
Oh en jaa... voor mij is centraal goed... hahaha ik wil anders ook wel in de winkel komen, maar dat is ook weer zo raar...
Is een doordeweeksedag mogelijk??quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Centraal is handigerzou zaterdag kunnen?
maandag would be lovelyquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ookmaandag of dinsdag bijvoorbeeld?
Hoe wordt die Jelly dan verzonden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef -Peach het volgende:
De verzendkosten zullen voor mij iets van 1,76 zijn gok ik? Valt wel mee vind ik...
Nou de vorige keer dat iemand mij een jelly stuurde had die m ingepakt in huishoudfolie, ductape erom heen en in zon zipzakje gedaan, is prima aangekomen, niks geen lek o.i.d.!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |