quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
DING DONG!
Jelly-in-bad-tip: doe hem in een pantykousje en bind dat aan de kraan terwijl je bad volloopt.
Resultaat: veel schuim en je weet zeker dat je geen blobsen jelly tegenkomt.
Einde dienstmededeling.
Dan deel jij je bad maar met kwallen!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
DINGDONG dat vind ik al veel te veel moeite
Doe ik ook, dan hoef je tenminste niet zo te boenen achteraf.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe het zelfs met bruisballen. Je weet wel, die akelige ballen metglitters
erin.
Die bind ik dan niet aan de kraan maar gooi ik met kousje en al in bad als ik er zelf in stap.
Krijg je wel de geur maar niet deglitters
.
Ik houd niet van glitters.
De eerste is van DHL, kost je 9,95 en daar krijg je slechte service voor. Als je pech hebt (twee keer niet thuis bent, geen briefje hebt gehad) mag je je bestelling ophalen op z'n 40 kilometer van je huis.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:08 schreef JointjeErbij het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen?
Shipper Shipping Rate Price
DHL3 C.I., Eire & Benelux DHL20 £9.95
RM C.I., Eire & Benelux RM1 £4.95
DHLquote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste is van DHL, kost je 9,95 en daar krijg je slechte service voor. Als je pech hebt (twee keer niet thuis bent, geen briefje hebt gehad) mag je je bestelling ophalen op z'n 40 kilometer van je huis.
De tweede is van Royal Mail. Kost je 4,95 en TNT levert het keurig af. En anders haal je het op bij een postkantoor in de buurt.
Ik zou voor Royal mail kiezen.
Ja snowshowers is lekker fris en toch zoetjes. ik heb mijn haar er ook wel mee gewssen maar dan wordt het bij mij wel heel erg droog hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef quirina het volgende:
Oeh snowshowers is zoooo lekker![]()
Ik heb geen moeite met jellies onder de douche, ik prop een stukje in mijn puff en dan knijp ik de jellie aan gort en schuimen maar.
Dit vind ik dus een gedoe , eerst ruzie met de jelly om er een stukje af te krijgen en dan het gedoe om het te laten oplossen, Niets gedoe in een bakje met de fluff er overheen.![]()
Het schijnt dat je ook je haar met jellie kan wassen maar op de een of andere manier ben ik bang dat je dan met brokjes jellie in je haar blijft zitten.
Ik vind het wel jammer dat snowshowers alleen in de winter te krijgen is.
Ik vind het meer een zomers luchtje.
Kijk inderdaad goed of de olie op de huid kan worden gebruikt, vele branderolie kan namelijk niet zomaar gebruikt worden. Echte goede etherische olie geeft altijd aan dat je het gewoon kan gebruiken op mensen, gemengd door massage olie of op de huid. Je kunt echt brandplekken krijgen e.d. als je olie op de huid gebruikt, zelfs gemengd, als dit er niet voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
Denk er wel aan dat die etherische olie ook effect kan hebben op je huid, dus begin met een klein beetje.
Nu ben je verlorenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef Janetje het volgende:
Ik heb m'n eerste stukje zeep gekocht van de week.
Ben er de vorige week ook voor het eerst geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |