Komt naar mij toequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Maeghan het volgende:
1 x Blue skies. Hier heb ik een keer een klein stukje afgebroken voor een voetenbadje, maar het is een groot ding...
1 x Black pearl, zakje geopend om te ruiken
1 x Comforter bbs
1 x Greenday in originele verpakking
1 x Cleanlines BBS, zakje geopend om te ruiken
1 x Hollywood BBS in gesloten verpakking
1 x Happy pill in gesloten verpakking
1 x Sex bomb
1 x Mont blanc massage bar
1 x Angel's Delight moon soap
1 x Avobath
1 x Temple of truth in geopend zakje
1 x Ceridwen's cauldron bath melt
1 x vermoedelijk Flower tub BBS (of iets dergelijks - 't is bloemig in ieder geval met blaadjes bovenop
En dan de afdeling gebroken/kruimelig:
1 x snow festival bubble bar cake
1 x temple of truth bbs
1 x turbo bbs
1 x summer blues ballistic
1 x glamrock hair glitter houdbaar tot 2006, ziet er nog ok uit en je eet het toch niet op =P
1 x hollywood bbs
1 x onbekende lichtblauwpaarsige ballistic
Hou je van fris, zoet of fruitig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb Lush nog nooit gebruikt en ik vroeg me af wat zijn nou de lekkerste zepen om je relaxt te voelen??
Ik heb mijn pot Big destijds weggegooid omdat het te lang stond te verpieteren omdat ik de geur zo penetrant vondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Dat ze nog even wachten met die actie, ik ben over een week of 6 pas jarig en ik weet dat ik mag gaan Lushen.
Lieve expertdames, welke geur van welk ander Lushproduct lijkt (if any) op Big?
Ik ben zo weg van die geur, ik wil me er in onderdompelen.
Vooral van zoet en fruitigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je van fris, zoet of fruitig?
Zelf ben ik groot fan van Honey I Washed the Kids (honing/caramel) en Miranda (kiwi) en Sandstone (citroen met scrub). Maar ze hebben er zo veel, iedereen heeft zo z'n persoonlijke smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |