Is dat ook in de winkels? (in de UK)quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Er schijnt trouwens een nieuwe actie aan te komen qua koop [insert hoeveelheid] krijg iets er gratis bij, een van de nieuwe producten waarschijnlijk. Als er specificaties op het IF staan kom ik ff melden.
In de winkel is het dat je als je 20 pond besteedt, je een nieuw product of een sample ervan mag uitkiezen. Dus bijv. de nieuwe vanillezeep 100 gr. of een sample van vanillary parfum.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Is dat ook in de winkels? (in de UK)
Oehquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
In de winkel is het dat je als je 20 pond besteedt, je een nieuw product of een sample ervan mag uitkiezen. Dus bijv. de nieuwe vanillezeep 100 gr. of een sample van vanillary parfum.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Spend
£30 and you get a 50g pot of Coco Lotion
£40 and you get a 50g pot of Coco Lotion and a 50g Charity Pot.
£50 and you get a 50g pot of Coco Lotion, 50g Charity Pot and a 50g of Vanilla Delight.
Zou vandaag beginnen, maar het staat (nog?) niet op de site... Iemand op het IF heeft MO gebelt en dit gepost als hun antwoord.
Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Spend
£50 and you get a 50g pot of Coco Lotion, 50g Charity Pot and a 50g of Vanilla Delight.
Jawelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Oh alleen VITM dan. Kun je nog niet kopen iig.
Is dat die zeep met vanille en koffie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Oh alleen VITM dan. Kun je nog niet kopen iig.
Oehquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef Dipkip het volgende:
![]()
Op het IF wordt ie omschreven als vanilla latte... Das cappuccino met vanille meen ik.
Ik zag het, en daar baal ik van aangezien ik ze gisteren in mijn basket had zitten.. Maar omdat de site raar deed (kon andere dingen niet bestellen) had ik die bestelling nog niet geplaatstquote:
Comforter Solid Perfume bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou het topic niet heul hard bij, maar als iemand gaat bestellen in Engeland, zouden ze please please een You Snap The Whip parfumthingie mee willen bestellen?.
Ja die bedoel ik. Ik zou het echt heel tof vinden. Ik kan en mag nu zelf geen bestellen plaatsen van m'n portemonneequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Comforter Solid Perfume bedoel je?
Ik ga met de partyyyy waarschijnlijk bestellen maar dan moet ik er wel even aan denken die voor jou mee te bestellen.
Help me mee eraan te denken. Als de partyyyy ooit wordt georganiseerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Ik zou het echt heel tof vinden. Ik kan en mag nu zelf geen bestellen plaatsen van m'n portemonnee.
Dat heb ik pas ook gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik zal het laten weten als ik ga bestellen![]()
Hmmmm...
- lemony flutter als lip balm
- dusting powders als stofzuigerzakverfrisser
- emotibombs en ballistics in kast om kleren lekker te laten ruiken
- veganese als stylingproduct
De rest kan ik ff niet op komen
Smaakt nergens naar, en je hebt maar een ietsjepietsje nodig dus qua geur valt het ook wel mee. Ik heb m op mn nachtkastje staan dus tis voor 's nachts zeg maar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:53 schreef lienelien het volgende:
Dat heb ik pas ook gedaanNu ruikt dat ding eindelijk lekker
maar Lemony Flutter op mn lippen smeren lijkt me een beetje te heftig.. de geur (en smaak?) enzo
Hmm ok, zal het eens proberen want vind het wel geweldig spul.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Smaakt nergens naar, en je hebt maar een ietsjepietsje nodig dus qua geur valt het ook wel mee. Ik heb m op mn nachtkastje staan dus tis voor 's nachts zeg maar.
Oja dat is er ook nogquote:
Goeie tip, tnx!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Dipkip het volgende:
- dusting powders als stofzuigerzakverfrisser
Eh, roep maar wat. PM me even of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoeveel zou je willen voor de hele zooi Maeghan?
Godiva doet echt wonderen voor mijn haar. Of tenminste, het wordt gewoon lekker vol en ik hoef niet te kloten met aparte conditioners. Alleen heeft m'n hoerige huisgenote m'n net nieuwe blok weggeflikkerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:34 schreef GotC het volgende:Maar dat van Godiva kan ik helemaal begrijpen!
Ik gebruikte You Snap The Whip voor m'n gezicht..en alleen maar daarvoor. En geweldig dat m'n huid ervan werd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |