Of misschien sultana of soap zonder de prutjes erin? Die ruikt ook wel lekker zoet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Chox away? http://www.lush.nl/chox-away-zeep-100g.2716.html
Honey I washed the kids? http://www.lush.nl/honey-i-washed-the-kids-100g.2361.html
Die heb ik afgelopen weekend gekocht. Ruikt lekker, geeft een zachte huid maar ook héél véél glittersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef TheHolyTiamat het volgende:Iridescent Glitterbug Massage Bar
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of je neemt een Wirecard. Dat is een virtuele prepaid MasterCard. Je kan ook je bankrekening er aan koppelen, net zoals met PayPal.
Mijne rook meer naar gebrande boterquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:35 schreef Duizendpootje het volgende:
ruikt die ook naar Ananas?
Daar heb ik namelijk een afschuwelijke hekel aan dus dan had ik het denk ik wel gemerkt
maar qua kleur is hij denk ik wel hetzelfde ja, het donkerste deel dan!
http://images.northamerica.lush.com/zoom/00076.jpg
Hij was toch oranje/roze of ben ik nu weer in de war met iemand andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:46 schreef Dipkip het volgende:
Maar de kleur die ze aanwijst is gelig bruin, niet knalroze.
Nee, dit raden is veel te leukquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hij was toch oranje/roze of ben ik nu weer in de war met iemand andersDan is de oplossing heel simpel, aan de gulle gever vragen wat het is.
En de gulle gever wist het blijkbaar ook niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dit raden is veel te leuk.
Dat was de angel's delight. De mystery soap is lichtbruin.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij was toch oranje/roze of ben ik nu weer in de war met iemand andersDan is de oplossing heel simpel, aan de gulle gever vragen wat het is.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Oh-oh ik heb je maskertje, thnx
Ik dacht dat jij van de pineapple was.... Wie was dat dan... Iemand heeft mijn stuk overgenomen en bevestigd dat mijne anders rook dan de hare... Naja.
[..]
Dat was de angel's delight. De mystery soap is lichtbruin.
Als ik het bij 'the other place' goed heb begrepen is datquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou dat ze bekend maakten wanneer de party is en wat we kunnen bestellenik ga trouwens niet op vakantie Cat dus ik ga voor mezelf bestellen
Alles is welkom!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:20 schreef Dipkip het volgende:had ook wel naar de zon gewild maar dit is veel verstandiger, en ik kan dan meedoen aan de PAAAARTAAAAAYYYY.
Ik heb trouwens onze verhuisdozen uitgepakt, denk je dat ik die aan kan bieden als bijdrage aan de asielactie? Het zal niet veel opleveren, maar misschien heeft iemand wel wat over voor 50 verhuisdozen als ie in de buurt zit en gaat verhuizen?
Ze is nog aan het uitpakken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:Huh wat Dip, ben jij weer opnieuw verhuisd dan???
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:Huh wat Dip, ben jij weer opnieuw verhuisd dan???
Maar je stash heb je toch al geshowed hier, die was toch wel al uitgepakt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
Ellende? Waar heb je het over? Ik heb mn stash terug en lig as we speak in mijn relax-a-cliner te laptoppen terwijl het hier ruikt naar Lush winkel
Maar ja tis wel ruk jaik denk dat ik zo mn administratie ga bijwerken, krijg nog geld terug van de verzekering en dat kan ik dan mooi besteden aan de PAAARTAAAAAYYY.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef Dipkip het volgende:
Ja, en toen kwamen er 53 dozen voor te staan en kon ik er niet meer bij
Binnenkort was er iets met lotion.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Er schijnt trouwens een nieuwe actie aan te komen qua koop [insert hoeveelheid] krijg iets er gratis bij, een van de nieuwe producten waarschijnlijk. Als er specificaties op het IF staan kom ik ff melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |