Mijn beurs! Wat doe je!?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef Dipkip het volgende:tenzij het buiten mn vakantie valt dan, dan laat ik het wel direct naar mij komen.
Ik ben zo benieuwd wat Hilary van plan is... Ik hoop dat het weer zoiets tofs is zoals die cadeaus voor de helft van de prijs enzo.
Butter creamsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben sinds eind juni helemaal idolaat van de rehab shampoolekker fris fruitig geurend, en m'n haar is veel minder snel vet
Nu kan ik slecht tegen zeep, droogt m'n huid enorm vanuit, en helaas geen bad meer.
jullie fijne dingen voor het douchen ?
Smoothies! Almond en Coconut is heerlijk verzorgend. En jellies drogen ook minder uit dan zeep, heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben sinds eind juni helemaal idolaat van de rehab shampoolekker fris fruitig geurend, en m'n haar is veel minder snel vet
Nu kan ik slecht tegen zeep, droogt m'n huid enorm vanuit, en helaas geen bad meer.
jullie fijne dingen voor het douchen ?
Het is tijdens t wassen al droog? En daarna smeer je geen heerlijke Dream cream of sympathy for the skin erop?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
De butter creams kan ik dus ook niet tegen, ook al geprobeerd![]()
De zeepjes van Lush heb ik ook al geregeld geprobeerd maar blijf de droge huid houden tijdens het wassen.
dus helaas hier werken ze niet.![]()
Jellies vroeger gebruikt en eigenlijk daarna niet meer, maar zou ik wel weer eens kunnen overwegen
Over een maandje ligt Cocos lotion in de winkels (wel al te koop in de UK). Die ruikt nergens naar maar werkt hetzelfde als Dream Cream.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
ja tijdens het wassen is het al droog, net schuurpappier.
nee wel nivea
dreamcream vind ik stinken, en die laatste ook
Gewoon doen, scheelt bakken met geldquote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb idd nog nooit in de UK besteld
maar wat niet is kan altijd nog komen toch
Zitten er pitjes in? Want dan is het waarschijnlijk Porridge.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:38 schreef Duizendpootje het volgende:
oh thanks!!
die roze/oranje is hemels! <3
ik heb net nog eens goed geroken en die 4e is een beetje karamel achtig..
kan dat?
*ruikt nog even verder aan alle lushes*
Niet iedereen is zo anaal heur...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zitten er pitjes in? Want dan is het waarschijnlijk Porridge.
Had je vriendin ze niet gelabeld? Doe ik altijd met Lush spullies die ik weggeef.
Ach, het enige wat kan gebeuren is dat je zeep in een oliebrandertje gaat gooien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo anaal heur...
Ow, ik doe t zelf ook altijd
Jazekers! Tegen die tijd zullen we hier wel wat linkjes spammen. Allemaal voor het goede doel!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dames , als jullie Lush kunnen kopen kunnen jullie ook wat voor de beestjes geven he!
En hou de aankondigingen daar goed in de gaten ook, Cat en ik hebben straks leuke Lush koopjes!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, het enige wat kan gebeuren is dat je zeep in een oliebrandertje gaat gooien.
maar je kan alleen met visa kaart en dergelijke betalen ?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gewoon doen, scheelt bakken met geld
betalen met paypal zou wel makkelijker zijn geweest, voor ik besloot iets te bestellen heb ik eerst de betalingswijze gecheckt en stuitte ook op dit probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ben ik net klaar met het bestellen via internet, vragen ze om een credit card nummer. nou ik doodleuk mijn abn amro wereldpas erbij. wil het niet lukken. moet ik per sé een credit card hebben? ik ben een groentje wat betreft via internet bestellen.
wat moet ik nou doen. heb echt een uur van mijn leven verspild zojuist.
Is dat een betaalpas of een CC? Maestro staat volgens mij op betaalpassen. En helaas kun je alleen via CC betalen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ben ik net klaar met het bestellen via internet, vragen ze om een credit card nummer. nou ik doodleuk mijn abn amro wereldpas erbij. wil het niet lukken. moet ik per sé een credit card hebben? ik ben een groentje wat betreft via internet bestellen.
en er staat nog wel maestro op mijn pasje![]()
nee geen pitjes en geen labeltjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zitten er pitjes in? Want dan is het waarschijnlijk Porridge.
Had je vriendin ze niet gelabeld? Doe ik altijd met Lush spullies die ik weggeef.
Of je neemt een Wirecard. Dat is een virtuele prepaid MasterCard. Je kan ook je bankrekening er aan koppelen, net zoals met PayPal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef TheHolyTiamat het volgende:
en er staat nog wel maestro op mijn pasje![]()
Jazekers!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef Dipkip het volgende:
Ooooh gaan jullie Lush verkopen voor het goede doel? Oeoeoeoe
Met deze 2 heb ik 'ervaring'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Iridescent Glitterbug Massage Bar
Ocean Salt (voor je gezicht)
Chox away? http://www.lush.nl/chox-away-zeep-100g.2716.htmlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:38 schreef Duizendpootje het volgende:
oh thanks!!
die roze/oranje is hemels! <3
ik heb net nog eens goed geroken en die 4e is een beetje karamel achtig..
kan dat?
*ruikt nog even verder aan alle lushes*
Of misschien sultana of soap zonder de prutjes erin? Die ruikt ook wel lekker zoet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Chox away? http://www.lush.nl/chox-away-zeep-100g.2716.html
Honey I washed the kids? http://www.lush.nl/honey-i-washed-the-kids-100g.2361.html
Die heb ik afgelopen weekend gekocht. Ruikt lekker, geeft een zachte huid maar ook héél véél glittersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef TheHolyTiamat het volgende:Iridescent Glitterbug Massage Bar
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of je neemt een Wirecard. Dat is een virtuele prepaid MasterCard. Je kan ook je bankrekening er aan koppelen, net zoals met PayPal.
Mijne rook meer naar gebrande boterquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:35 schreef Duizendpootje het volgende:
ruikt die ook naar Ananas?
Daar heb ik namelijk een afschuwelijke hekel aan dus dan had ik het denk ik wel gemerkt
maar qua kleur is hij denk ik wel hetzelfde ja, het donkerste deel dan!
http://images.northamerica.lush.com/zoom/00076.jpg
Hij was toch oranje/roze of ben ik nu weer in de war met iemand andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:46 schreef Dipkip het volgende:
Maar de kleur die ze aanwijst is gelig bruin, niet knalroze.
Nee, dit raden is veel te leukquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hij was toch oranje/roze of ben ik nu weer in de war met iemand andersDan is de oplossing heel simpel, aan de gulle gever vragen wat het is.
En de gulle gever wist het blijkbaar ook niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dit raden is veel te leuk.
Dat was de angel's delight. De mystery soap is lichtbruin.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij was toch oranje/roze of ben ik nu weer in de war met iemand andersDan is de oplossing heel simpel, aan de gulle gever vragen wat het is.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Oh-oh ik heb je maskertje, thnx
Ik dacht dat jij van de pineapple was.... Wie was dat dan... Iemand heeft mijn stuk overgenomen en bevestigd dat mijne anders rook dan de hare... Naja.
[..]
Dat was de angel's delight. De mystery soap is lichtbruin.
Als ik het bij 'the other place' goed heb begrepen is datquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou dat ze bekend maakten wanneer de party is en wat we kunnen bestellenik ga trouwens niet op vakantie Cat dus ik ga voor mezelf bestellen
Alles is welkom!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:20 schreef Dipkip het volgende:had ook wel naar de zon gewild maar dit is veel verstandiger, en ik kan dan meedoen aan de PAAAARTAAAAAYYYY.
Ik heb trouwens onze verhuisdozen uitgepakt, denk je dat ik die aan kan bieden als bijdrage aan de asielactie? Het zal niet veel opleveren, maar misschien heeft iemand wel wat over voor 50 verhuisdozen als ie in de buurt zit en gaat verhuizen?
Ze is nog aan het uitpakken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:Huh wat Dip, ben jij weer opnieuw verhuisd dan???
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:Huh wat Dip, ben jij weer opnieuw verhuisd dan???
Maar je stash heb je toch al geshowed hier, die was toch wel al uitgepakt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
Ellende? Waar heb je het over? Ik heb mn stash terug en lig as we speak in mijn relax-a-cliner te laptoppen terwijl het hier ruikt naar Lush winkel
Maar ja tis wel ruk jaik denk dat ik zo mn administratie ga bijwerken, krijg nog geld terug van de verzekering en dat kan ik dan mooi besteden aan de PAAARTAAAAAYYY.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef Dipkip het volgende:
Ja, en toen kwamen er 53 dozen voor te staan en kon ik er niet meer bij
Binnenkort was er iets met lotion.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Er schijnt trouwens een nieuwe actie aan te komen qua koop [insert hoeveelheid] krijg iets er gratis bij, een van de nieuwe producten waarschijnlijk. Als er specificaties op het IF staan kom ik ff melden.
Is dat ook in de winkels? (in de UK)quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Er schijnt trouwens een nieuwe actie aan te komen qua koop [insert hoeveelheid] krijg iets er gratis bij, een van de nieuwe producten waarschijnlijk. Als er specificaties op het IF staan kom ik ff melden.
In de winkel is het dat je als je 20 pond besteedt, je een nieuw product of een sample ervan mag uitkiezen. Dus bijv. de nieuwe vanillezeep 100 gr. of een sample van vanillary parfum.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Is dat ook in de winkels? (in de UK)
Oehquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
In de winkel is het dat je als je 20 pond besteedt, je een nieuw product of een sample ervan mag uitkiezen. Dus bijv. de nieuwe vanillezeep 100 gr. of een sample van vanillary parfum.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Spend
£30 and you get a 50g pot of Coco Lotion
£40 and you get a 50g pot of Coco Lotion and a 50g Charity Pot.
£50 and you get a 50g pot of Coco Lotion, 50g Charity Pot and a 50g of Vanilla Delight.
Zou vandaag beginnen, maar het staat (nog?) niet op de site... Iemand op het IF heeft MO gebelt en dit gepost als hun antwoord.
Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Spend
£50 and you get a 50g pot of Coco Lotion, 50g Charity Pot and a 50g of Vanilla Delight.
Jawelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Oh alleen VITM dan. Kun je nog niet kopen iig.
Is dat die zeep met vanille en koffie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Oh alleen VITM dan. Kun je nog niet kopen iig.
Oehquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef Dipkip het volgende:
![]()
Op het IF wordt ie omschreven als vanilla latte... Das cappuccino met vanille meen ik.
Ik zag het, en daar baal ik van aangezien ik ze gisteren in mijn basket had zitten.. Maar omdat de site raar deed (kon andere dingen niet bestellen) had ik die bestelling nog niet geplaatstquote:
Comforter Solid Perfume bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou het topic niet heul hard bij, maar als iemand gaat bestellen in Engeland, zouden ze please please een You Snap The Whip parfumthingie mee willen bestellen?.
Ja die bedoel ik. Ik zou het echt heel tof vinden. Ik kan en mag nu zelf geen bestellen plaatsen van m'n portemonneequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Comforter Solid Perfume bedoel je?
Ik ga met de partyyyy waarschijnlijk bestellen maar dan moet ik er wel even aan denken die voor jou mee te bestellen.
Help me mee eraan te denken. Als de partyyyy ooit wordt georganiseerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Ik zou het echt heel tof vinden. Ik kan en mag nu zelf geen bestellen plaatsen van m'n portemonnee.
Dat heb ik pas ook gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik zal het laten weten als ik ga bestellen![]()
Hmmmm...
- lemony flutter als lip balm
- dusting powders als stofzuigerzakverfrisser
- emotibombs en ballistics in kast om kleren lekker te laten ruiken
- veganese als stylingproduct
De rest kan ik ff niet op komen
Smaakt nergens naar, en je hebt maar een ietsjepietsje nodig dus qua geur valt het ook wel mee. Ik heb m op mn nachtkastje staan dus tis voor 's nachts zeg maar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:53 schreef lienelien het volgende:
Dat heb ik pas ook gedaanNu ruikt dat ding eindelijk lekker
maar Lemony Flutter op mn lippen smeren lijkt me een beetje te heftig.. de geur (en smaak?) enzo
Hmm ok, zal het eens proberen want vind het wel geweldig spul.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Smaakt nergens naar, en je hebt maar een ietsjepietsje nodig dus qua geur valt het ook wel mee. Ik heb m op mn nachtkastje staan dus tis voor 's nachts zeg maar.
Oja dat is er ook nogquote:
Goeie tip, tnx!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Dipkip het volgende:
- dusting powders als stofzuigerzakverfrisser
Eh, roep maar wat. PM me even of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoeveel zou je willen voor de hele zooi Maeghan?
Godiva doet echt wonderen voor mijn haar. Of tenminste, het wordt gewoon lekker vol en ik hoef niet te kloten met aparte conditioners. Alleen heeft m'n hoerige huisgenote m'n net nieuwe blok weggeflikkerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:34 schreef GotC het volgende:Maar dat van Godiva kan ik helemaal begrijpen!
Ik gebruikte You Snap The Whip voor m'n gezicht..en alleen maar daarvoor. En geweldig dat m'n huid ervan werd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |