Ze waren geen items vergeten, ze waren vergeten te hechtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus?. Met alle infectie ed van dien enzo? Ik vroeg me ook altijd af hoe dat soort dingen er doorheen slippen, zeker als je alle protocollen en telprocedures en whatnot meemaakt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze waren geen items vergeten, ze waren vergeten te hechtenhet líjkt mij dat je daar even op let voor je verband aanbrengt... niet dus
Asielactievlooienmarktslowchat toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
En ik wacht nog op de OP. Geen idee in welk topic ik nu zit.![]()
wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze waren geen items vergeten, ze waren vergeten te hechtenhet líjkt mij dat je daar even op let voor je verband aanbrengt... niet dus
Ik wed dat het eenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik dacht een WGR topic: hoe klaag ik mijn ziekenhuis aan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Asielactievlooienmarktslowchat toch?
Flink gebloed, flinke infectie, lelijk litteken en 10 jaar later bleek dat er ook allemaal littekenweefsel was gaan groeien naar binnen toe om mn darmen heen die daardoor afgekneld raakten. Moest ik weer geopereerd worden. Maar 'dat kan de beste overkomen' aldus ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wed dat het eenco-assistent
was! Die buttwipes hebben de helft van de tijd geen flauw benul van waar hun kop en hun reet zit.
Maar goed, dan heb je waarschijnlijk flink nagebloed. Wel goedgekomen verder?.
De OP is weer skitterend!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaja, hier issie al. Ik moest de wiki aanpassen
.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Flink gebloed, flinke infectie, lelijk litteken en 10 jaar later bleek dat er ook allemaal littekenweefsel was gaan groeien naar binnen toe om mn darmen heen die daardoor afgekneld raakten. Moest ik weer geopereerd worden. Maar 'dat kan de beste overkomen' aldus ziekenhuis.
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
miss_d, ontzettend bedankt! Echt lief van je, ik was zo verrast, ik heb als cadeautje voor mezelf 2x gorgeous gesmeerd vandaag.
Ik ben nu onderweg, over een krap uur weten we het. En ik heb net te horen gekregen dat ik mijn vriendje minimaal twee weken niet mag zien omdat z'n broertje de mexicaanse pestpleuris heeft en dat niet samengaat met mijn fragiele patiëntjes, dus beter heeft TNT wat afgeleverdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef Dipkip het volgende:
Clums, heb je al wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |