Tja, dat heb je met seizoensproducten, ieder jaar anders.quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Lush-lady het volgende:
maar het is mijn favoriete geur, net als sexbomb en the joy of jelly.
oh!quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Zucht, wat een lekkere Sinterklaas spullen
hahahaquote:
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
Bah. Zoete rotzooi.
Ik vind die zoete dingen echt afgrijselijk
Achjah, je houdt van zoet of niet! Ik ben 10 jaar jonger maar houd er ook niet vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)
ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag.
Balen dat ze niet zo lief waren! Toen ik er vorige week was waren het hele lieve dames! Ik moest zelf ook wel om een proefje vragen, maar voor de rest waren ze heel aardig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)
ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag.
De verkoopster was heel erg lyrisch over de wintercollectie! Logisch ook natuurlijk, je kan moeilijk zeggen dat je d´r niks aan vindquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy
Karma vond ik zelf ook niet zo fantastisch, terwijl er zoveel mensen lyrisch van zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Kama-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
business time, geen ideequote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Kama-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
business time, geen idee
maar karma
ensnowfairy
betekent dit dat ik verplicht naar de meet moet?(
)
hangt er van af waar je woontquote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.
@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw.
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.
Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon.
Als je wilt kan ik wel een stukje Godmother opsturen naar jequote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.
@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw.
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.
Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |