abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86912606
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Lush-lady het volgende:
maar het is mijn favoriete geur, net als sexbomb en the joy of jelly.
Tja, dat heb je met seizoensproducten, ieder jaar anders.
pi_86920512
Zucht, wat een lekkere Sinterklaas spullen O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_86924821
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Zucht, wat een lekkere Sinterklaas spullen O+
oh! :o O+
ik wil ik wil!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86924906
Bah. Zoete rotzooi.

Ik vind die zoete dingen echt afgrijselijk :@
pi_86924993
O+ Roze O+ Zoet O+
Tap tap tap
pi_86926157
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
O+ Roze O+ Zoet O+
hahaha :D ik dacht precies dat :D O+

hoewel ik niet zo van zoete parfums enzo ben vind ik die shampoo en douchespullies enzo wel erg fijn zo zoet O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86931658
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
O+ Roze O+ Zoet O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:13:08 #83
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86943206
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
Bah. Zoete rotzooi.

Ik vind die zoete dingen echt afgrijselijk :@
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)

ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag. o|O
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:41:07 #85
159909 -Peach
Prunus persica
pi_86943894
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)

ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag. o|O
Achjah, je houdt van zoet of niet! Ik ben 10 jaar jonger maar houd er ook niet van :P Gelukkig is er altijd wel iemand die je er blij mee kunt maken.
En Lushpersoneel hoort lief en schattig te zijn O+ (gelukkig nog nooit chaggo personeel meegemaakt, wel iets minder enthousiast personeel maar daar heb ik geen problemen mee)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_86947451
Ik had echt een keer zo'n lief meisje bij Den haag, ging helemaal leuke dingen vertellen. Maar ik kan niet zo goed tegen zoveel geur in een winkel. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86949780
:@ Ik ben verslaafd..Vorige week nog in Rotterdam geweest, vandaag was ik weer in Antwerpen :@

Ze hebben dus in hun magazijn al Snowfairy! Ik vroeg wanneer de Snowfairy er weer was, omdat ik er zoveel enthousiaste verhalen erover had gehoord en ik hem zelf nog nooit geroken had. Ging ze hem stiekem halen voor me om te ruiken O+ . 23 Oktober gaan ze hem verkopen overigens (weet niet of dat dat al bekend was).

Ik heb gehaald:

Godmother
American Cream
Honey I washed the kids SP (gaat eruit)
Jumping Juniper shampoo bar
Dark Angels
Dream Cream
The Soft touch (gaat er ook uit)

Verder nog een proefje gehad van de bubblegum lip scrub en de Aromarant deodorant.

En nu heb ik mezelf verteld dat ik pas in 2011 weer mag gaan halen :@
And so the lion fell in love with the lamb
pi_86949827
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Balen dat ze niet zo lief waren! Toen ik er vorige week was waren het hele lieve dames! Ik moest zelf ook wel om een proefje vragen, maar voor de rest waren ze heel aardig!
pi_86950109
Yay, welcome to the dark side! ;)
Tap tap tap
pi_86950154
snowfairy O+
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86950335
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy O+
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy :@
De verkoopster was heel erg lyrisch over de wintercollectie! Logisch ook natuurlijk, je kan moeilijk zeggen dat je d´r niks aan vind ;)
pi_86983845
Vrijdag op de valreep besteld (de hele dag voelde ik me sterk dat ik niet besteld had, 10 minuten voordat de lijnen gesloten werden toch maar gebeld :') ), vandaag al binnen..

Glögg O+ (en dan vooral 100 gr bestellen en 250 gr bezorgd krijgen *O* )
Mandarine tea party soap O+
Snowglobe soap O+

Ik ben geen fan van de sugar scrubs maar sugar plum fairy ruikt wel enorm lekker :9 buche de noel ruikt niet lekker maar ben wel benieuwd wat het voor m'n gezicht gaat doen.
pi_86999821
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy O+
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Ka :r ma-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_87000144
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Ka :r ma-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
Karma vond ik zelf ook niet zo fantastisch, terwijl er zoveel mensen lyrisch van zijn.

Ik hou van the Godmother O+ . Als je zo aan de zeep zelf ruikt, lijkt 'ie veel te zoet, maar als je je ermee gewassen hebt ruikt 'ie echt heerlijk O+ .
pi_87000287
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

business time, geen idee :o
maar karma O+
en O+ snowfairy O+
betekent dit dat ik verplicht naar de meet moet? ;( ( :') )
pi_87000469
Zo snap ik ook niet dat er zoveel mensen van Grass houden. Ik vond het echt niet bijzonder eigenlijk :@
pi_87000698
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

business time, geen idee :o
maar karma O+
en O+ snowfairy O+
betekent dit dat ik verplicht naar de meet moet? ;( ( :') )
En ik dan ook, wat ik niet van plan was. :o
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.

@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw. :{
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.

Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon. O+
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_87000753
Karma O+ Grass O+
Zo heb ik weer niks met snowfairy, of nog erger, snowcake. Van snowcake krijg ik hoofdpijn.
pi_87000791
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.

Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon. O+
hangt er van af waar je woont :D

godmother is gewoon snowfairy in vaste vorm hoor, kijk uit :o
pi_87001698
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Als je wilt kan ik wel een stukje Godmother opsturen naar je :) .

Ik hou ook van mijn HIWTH SP O+ Wat ruikt die heerlijk! Jammer dat hij eruit gaat ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')